• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 15:05

Detail zákazky Z20206925

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 15:05

Základné údaje

Z20206925

OF-211935

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526271

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

36322300

CHIRANA Medical, a.s.

Nám. Dr. Alberta Schweitzera 194, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dýchací prístroj pre dlhodobú umelú pľúcnu ventiláciu pre všetky kategórie pacientov - Najvyššia trieda, zabudovaný sidestream O2+CO2 modul

Dýchací prístroj pre dlhodobú umelú pľúcnu ventiláciu pre všetky kategórie pacientov

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné ventilačné režimy
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Volume control; Volume control - Assist control; Synchronized Intermittent Mandatory Ventilation - Volume control
Pressure control; Pressure control - Assist control; Synchronized Intermittent Mandatory Ventilation - Volume - Pressure control
Continuous positive airway pressure; Pressure support; Continuous positive airway pressure + Pressure support; Synchronized Intermittent Mandatory Ventilation (Volume control, pressure control) + Pressure support
2-level Positive Airway Pressure + Pressure support
Airway pressure release ventilation
Positive end-expiratory pressure
Objemová garancia vo všetkých tlakom riadených režimoch
Nastavenie koncentrácie O2
Režim terapie vysokoprietokovým kyslíkom do 60l/min cez nasálnu masku/nostrilu
Invazívne režimy aj neinvazívne režimy
 2. Možnosti zvlhčovania dýchacieho plynu a nebulizácia
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aktívne zvlhčovanie molekulárnym zvlhčovačom s apoň manuálnym nastavením parametrov
Nebulizačná jednotka - pneumatická alebo ultrazvuková
 3. Monitorované a vypočítané parametre (zobrazenie číslom, prípadne aj krivkou)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlaky v dýchacích cestách : špičkový; stredný; na konci expíria; plató alebo alveolárny (Paw, Pmin, Pmean, PEEP, PA, PAe, PEEPi, Pmin, Pd atď.)
Dychový objem Vt pri objemových režimoch v rozsahu od 4 až do 2000 ml
Frekvencia dychov celková (1 - 180 c/min)
Frekvencia spontánnych dychov alebo ako % z celkovej frekvencie
Únik v % (OFF, 20 až 70 % krok 1%)
Frakcia kyslíka (21 - 100%)
Parametre pľúcnej mechaniky: rezistencia dýchacích ciest, poddajnosť pľúc, časová konštanta (PAi, PAe, PEEPi, PAmin, Cst, Cdyn, Riaw, Risys, Resys, Tau I, Tau, krivky {Vt/t, Q/VT. P/VT, Cst, RAW, ETCO2})
Monitorovanie kapnometrie a metódou sidestream
Monitorovanie metabolizmu, metabolickej spotreby O2, produkcie CO2 ako aj VD/VT volumetrickou kapnografiou + VA
Monitorovanie parametrov pre posúdenie protektivity UVP - Driving pressure, Energia pohltená pľúcami
Parameter zadržania na 0,1s (P0.1) alebo prietoku za prvú 0,1s (F0.1)
 4. Vyhotovenie prístroja - možnosti
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sklopná farebná dotyková obrazovka v troch rovinách
Na mobilnom podvozku + samostatný displey
Prístroj na mobilnom podvozku s antistatickými brzdenými kolieskami
Rameno pre dýchacie hadice 3 klbové
Prevádzka na batériu min. 2 hod.
Sledovanie nameraných trendov za ostatných min. 100 hod.
USB rozhranie pre stianutie trendov, záznamov, konfigurácie a pod.
Uhlopriečka displeja min. 15"
Dotykový monitor
Maximálne 3 úrovne ponúk pre výber akejkoľvek aj špecifickej funkcie
 5. Špeciálne funkcie a vlastnosti
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Režim programovaného riadenia ventilácie na štyroch rôznych tlakových hladinách (variabilným prietokom, tlakom, časom a frekvenciou)
Manuálny dych
Podržanie inspíria
Podržanie expíria
Funkcia odsávania
Funkcia preoxygenácie pred odsávaním
Automatický vstupný test s textovo-obrazovou nápovedou
Prístroj s prednastavením ventilačných parametrov s možnosťou automatického štartu - voľba kategórie pacienta, typu pľúcneho poškodenia
Alarm delený do priorít podľa dôležitosti s farebným aj akustickým rozlíšením
Integrovaný kyslíkový snímač paramagnetický
Automatická kompenzácia odporu aj poddajnosti ventilačného systému
Ventilačná podpora vysokým prietokom aplikovaná tracheostomicky (CFVS-continuous flow ventilatory support nielen cez TT kanylu ale aj nazotracheálne)
Automatická kompenzácia úniku počas NIV (automatický systém, %úniku zobrazené)
Ventilačný režim s automatickým prechodom z riadenej ventilácie na podpornú ventiláciu (automatizovaný režim pre prechod z riadenej na spontánnu ventiláciu a odpájanie od UVP)
Neinvazívna metóda pre lepšiu synchronizáciu pacient- ventilátor, PSe/i% riadené nastavením prepínacieho prietoku ako aj automatické riadenie exspiračného prepnutia
Riadenie recruitment manévra prostredníctvom trendovej obrazovky parametrov významných pre recruitment a jeho riadenie
Grafické vyobrazenie mechaniky a parametrov pľúc - animácia pľúc s parametrami v reálnom čase, alebo ekvivalentné zobrazenia
 6. Záručný a pozáručný servis
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záručná doba - Komplexný záručný servis po dobu 24 mesiacov od doby inštalácie a prevzatia prístroja, v rámci ktorého sa dodávateľ zaväzuje vykonávať záručné opravy a servis dodaného prístroja, vrátane dodávky originálnych náhradných dielcov za cenu stanovenú výrobcom minimálne po dobu životnosti prístroja (najmenej po dobu 10 rokov). Zároveň sa dodávateľ zaväzuje vykonávať pavidelné prehliadky a profilaktické kontroly prístroja podľa pokynov a v termínoch stanovených výrobcom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.1. Prístroje - (zariadenie) musia byť dodané nové – nepoužívané.
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii prístrojov.
4. Lehota dodania 10 dní
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
6. Platba: Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa:
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja - zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov - zariadení.
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo  notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie.
7.c) vyhlásenie o zhode.
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského.
7.e) certifikát  - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj - zariadenie, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do  slovenského jazyka.
7.f) SUKL kód, overený prostredníctvom databázy.
7.g) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy.
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy.
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby.
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu.
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov.
14. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 2 pracovné dni.
15.  Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní
pokračovanie 18: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g)  po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi.
19. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa vygenerovania zmluvy a jej zverejnenia podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS.
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,- EUR za každé  podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch.
21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie.
23. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
23.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
24. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy:
24.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
24.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
25. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy:
25.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
25.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny.
25.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci.
26. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
27. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
27.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
27.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
27.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
27.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
28. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relev. trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovn. plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť obj. pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

14.04.2020 07:00 — 30.04.2020 14:00

1,00 súbor

36 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.04.2020 14:11

07.04.2020 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2020 08:39 - Vstupná ponuka 36 300,00 € Cena s DPH
07.04.2020 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 36 298,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS