• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2020 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2020 10:45

Detail zákazky Z20206892

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2020 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2020 10:45

Základné údaje

Z20206892

OF-211727

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4527414

Objednávateľ

00306525

Mesto Komárno

Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok pre ŠJ

Kancelársky nábytok

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok pre potreby ŠJ
Funkcia
Kancelársky nábytok pre potreby ŠJ
Ak sa vo výzve na predkladanie cenovej ponuky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov. Pod pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadovaný výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa v kvalite REA OFFICE S503 d- dub Lancelot. Rozmery: Š72 x V182 x H35 cm ks 2
Široký kancelársky regál so štyrmi policami v kvalite REA OFFICE F 50 - v prevedená dub Lancelot z kvalitnej laminovanej drevotriesky. Rozmery: Š72 x V182 x H35 ks 1
Trojzásuvkový kontajner  kvalite REA Office 61 v prevedení dub Lancelot, z kvalitnej laminovanej drevotrieskovej dosky, kovové úchytky na čele zásuviek, praktické kolieská na spodnej časti. Rozmery: Š42 x V62 x H52 cm ks 1
Písací stôl rokovací v kvalite REA OFFICE 60 v prevedení dub Lancelot, z kvalitnej drevotrieskovej dosky. Rozemry: Š150  x V75 x H70 cm ks 1
Písací stôl rokovací v kvalite REA OFFICE 67 v prevedení dub Lancelot, z kvalitnej drevotrieskovej dosky. Rozemry: Š120 x V75 x H70 cm ks 1
Rohový oblúk v kvalite REA OFFICE 67 v prevedení dub Lancelot. Rozemry: Š70 x V75 x H70 cm ks 1
Vešiaková skriňa dub Lancelot v kvalite REA AMY 27. Otváranie skrine voliteľné, (Ľ/P) s veľiakovou tyšou a 2 policami. Rozmery: Š60 x V 225 x H60 cm ks 1
Závesná polica v kvalite REA 3, Polička pozostáva z troch samostatných priečinkov v prevedení dub Lancelot - z kvalitnej drevotriesky. Rozmery: Š69 x V17 x H17 cm ks 1
Kreslo - ušiak, látka patchwork NI Charlot. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska skriňa v kvalite REA OFFICE S503 Skriňa do kancelárie so štyrmi policami vyrobená z kvalitnej laminovanej drevotrieskovej dosky, kovové úchytky na dverách, nožičky na spodnej časti, uzamykateľná, v prevedená dub lancelot
Kreslo - ušiak, látka patchwork NI Charlot. Materiál: látka patchwork, drevo, pur pena. Farba: látka vzor / buk. Rozmery: Š86 x V105 x H72 cm.Výška sedu 42 cm. Hĺbka sedu 48 cm. Šírka sedu 52 cm. Výška opierky chrbta 70 cm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská jedáleň, Ul. Pohraničná 9, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

14.04.2020 09:55 — 30.04.2020 09:55

1,00 cely predmet zákazky

941,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.04.2020 09:56

08.04.2020 09:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2020 10:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2020 09:28 - Vstupná ponuka 940,80 € Cena s DPH
08.04.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 940,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS