00641383
Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice
Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK
46375007
KOSEC plus s. r. o.
Domkárska 13F/17999, Bratislava, 82105, SVK
Kosenie verejnej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy
kosenie, hrabanie, odvoz odpadu
Služba
1. Kosenie verejnej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy
|
|
---|---|
Funkcia |
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch).. |
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy |
Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm |
V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien |
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne |
Kosenie trávnatých plôch(a služby spojené s kosbou) sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa minimálne 4x ročne, pričom presné termíny určí verejný obstarávateľ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kosieb a služieb spojených s kosbou | ks | 4 | 5 | |
Rozsah jednej kosby vrátane služieb spojených s kosbou - Medzi jarkami (MJ) | m2 | 113153 | ||
Rozsah jednej kosby vrátane služieb spojených s kosbou - Dolné hony (DH) | m2 | 107 455 | ||
Rozsah kosieb spolu vrátane služieb spojených s kosbou - Pôvodná obec (PO) | m2 | 75490 | ||
Cestná zeleň - MJ a DH a PO | m2 | 33210 | ||
Jarné vyhrabávanie lístia a nečistôt | m2 | 296102 | ||
Jesenné vyhrabávanie nečistôt | m2 | 296102 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 21 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu činnosti kosenia |
Pri plnení predmetu zákazky je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mestský mobiliár, verejnú zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou verených priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov |
O porušení povinnosti je úspešný uchádzač povinný bezodkladne upovedomiť verejného obstarávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady v zmysle požiadaviek a usmernení verejného obstarávateľa do 5 dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. Úspešný uchádzač zodpovedá za škodu, ktorá porušením vznikla |
Na plochách, kde v dôsledku činnosti úspešného uchádzača dôjde k poškodeniu trávnatých plôch, obnoví uchádzač trávnaté plochy tak, že na miestach, kde to bude potrebné, vyrovná terén, pred výsevom rozruší vrchnú časť pôdneho profilu, oseje plochy „parkovou trávnatou zmesou“ a po prvom pokosení trávnaté plochy písomne odovzdá do starostlivosti verejnému obstarávateľovi |
Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa vykonávať pre objednávateľa počas celej platnosti tejto zmluvy a v súlade s podmienkami tejto zmluvy služby starostlivosti o trávnaté plochy - kosenie trávnatých plôch a služieb spojených s kosbou |
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia) ), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch. Odvoz odpadu musí byť vykonaný bezodkladne po skončení kosby v konkrétny deň v zmysle zákona 79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch. |
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 21 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu činnosti kosenia |
Službu je poskytovateľ povinný vykonávať odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy na základe samostatných objednávok objednávateľa doručenej poskytovateľovi. Záväzok vykonávať pre objednávateľa služby v zmysle predchádzajúcej vety vzniká poskytovateľovi okamihom doručenia objednávky vystavenej objednávateľom podľa tejto zmluvy |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať službu vo vlastnom mene, na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť |
Uchádzač preukáže minimálny rozsah strojného vybavenia, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zákazky pre lokality č. 1., 2., 3., : stroj na kosenie vyšších porastov min. 5ks, stroj na kosenie so zberným košom 2ks, ručné motorové krovinorezy min 5ks, stroj na kosenie v nerovnom teréne a svahov 1ks, , kontajnerové vozidlo na odvoz odpadu min. 1ks, hrabacie zariadenie min. 2ks |
Na prípadné nedostatky vo vykonaní služby je objednávateľ povinný poskytovateľa písomne upozorniť a objednávateľ je povinný vykonať nápravu do 3 pracovných dní od nahlásenia |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 15.4.2020 do 14.04.2021 |
Kosenie trávnatých plôch sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa 4x a ž 5x ročne, pričom presné termíny určí verejný obstarávateľ |
Konkrétne termíny a mená zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou budú špecifikované v jednotlivých objednávkach, ktorá bude zaslaná emailom na dohodnutú mailovú adresu |
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 21 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi vždy bezodkladne , najneskôr do 24 hodín po prvom zistení vzniku okolnosti hodných osobitného zreteľa písomne oznámiť, že nastala táto okolnosť odôvodňujúca požiadavku na zmenu termínu začiatku a ukončenia služieb uvedeného v písomnej objednávke |
Fakturácia bude uskutočnená po poskytnutí služby podľa konkrétnej objednávky |
Podkladom pre fakturáciu bude objednávateľom potvrdený súpis skutočne vykonaných služieb. |
Služby, ktoré poskytovateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto zmluvy a konkrétnych objednávok nebudú uhradené |
Faktúra vyhotovená v súlade s príslušnou objednávkou a doručená objednávateľovi bude splatná v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi |
Poskytovateľ na ďalší pracovný deň od uzatvorenia zmluvy oznámi písomne objednávateľovi zodpovedného zástupcu , ktorý ho bude pri plnení tejto zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. zmluvy |
Poskytovateľ zodpovedá za primeraný poriadok a čistotu na príslušnej komunikácii a verejnom priestranstve, na ktorých realizuje službu a v plnej miere zodpovedá za likvidáciu odpadu. Poskytovateľ je povinný odstraňovať na svoje náklady odpady a nečistoty vzniknuté jeho činnosťou pri poskytovaní služieb v zmysle zákona 79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch. |
Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm |
V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien |
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne |
Poskytovateľ je povinný oznámiť dokončenie služby podľa konkrétnej objednávky objednávateľovi a dohodnúť s objednávateľom presný termín spísania súpisu vykonaných prác s miestom a termínom |
Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami |
Pred odovzdaním vykonanej služby je poskytovateľ povinný z verejného priestranstva odstrániť stroje, zariadenia , odpady vrátane pokosenej trávy tak, aby bolo možné vykonané služby riadne prevziať |
Po vykonaní kontroly služieb objednávateľom, poskytovateľ upovedomí objednávateľa o čase potrebnom na odstránenie zistených vád a nedorobkov a o spôsobe ich odstránenia alebo namietne opodstatnenosť vytýkaných vád a nedorobkov objednávateľa. Poskytovateľ písomne oboznámi objednávateľa o skutočnosti, kedy dôjde k odstráneniu zistených vád a nedorobkov, ako aj o spôsobe ich odstránenia, a to do 3 dní odo dňa zistenia predmetných vád a nedorobkov služby |
Objednávateľ je oprávnený vykonať pred prevzatím odstránených vád a nedorobkov kontrolu , a to aj opakovane až do úplného odstránenia vád a nedorobkov |
Poskytovateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ nenastúpi v deň písomne určený objednávateľom(v objednávke),najmenej 5 kalendárnych dní vopred,ako deň začiatku výkonu prác (kosby),zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške ceny objednávky. Zmluvná pokuta je splatná do 5 kalendárnych dní odo dňa porušenia povinnosti dodávateľom. Dodávateľ podpisom zmluvy vyhlasuje,že výšku zmluvnej pokuty považuje za primeranú, a zároveň vyhlasuje,že v prípade ak dôjde k porušeniu jeho povinností, uznáva podpisom tejto zmluvy svoj záväzok uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je povinný uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu výhradne v prípade, ak nemohol v určený deň nastúpiť na výkon prác z objektívnych dôvodov alebo vyššej moci. Prekážku objektívnych dôvodov musí dodávateľ písomne najneskôr v určený deň nástupu na výkon prác oznámiť objednávateľovi. Následne objednávateľ určí dodávateľovi náhradný termín začiatku výkonu prác. |
Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutá povinnosť dodávateľa riadne vykonať zmluvne dohodnuté práce v náhradnom termíne. V prípade, ak tak dodávateľ neučiní ani v objednávateľom písomne určenom náhradnom termíne, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť výkon týchto prác treťou osobou alebo vlastnými silami, a to na náklady dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi tieto preukázateľne vynaložené náklady do 10 kalendárnych dní, odo dňa doručenia faktúry objednávateľom. |
Trojičné námestie 11, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
216 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.04.2020 08:17
15.04.2020 08:14
15.04.2020 08:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.04.2020 09:30 - Vstupná ponuka | 212 400,00 | € | Cena s DPH |
15.04.2020 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 132,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: