• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2020 17:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2020 11:50

Detail zákazky Z20206850

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2020 17:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2020 11:50

Základné údaje

Z20206850

OF-211690

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4529392

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31685005

TIS, s.r.o.

Levočská 36B/1613, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky

ovocie, zelenina, zemiaky, orechy

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia, zeleniny a zemiakov na prípravu jedál a na priamu konzumáciu.
Predpokladaný začiatok plnenia rámcovej dohody je 4/2020.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnak kg 30
Cibuľa biela kg 750
Citrón kg 400
Cvikla kg 50
Chren čerstvý kg 2,5
Kareláb  (ks) ks 50
Kareláb kg 50
Kapusta biela kg 300
Kapusta červená kg 175
Kapusta čínska kg 200
Kapusta kysla 10kg kg 600
Karfiol   (ks) ks 200
Kel čerstvý kg 500
Mrkva kg 800
Paprika zelená kg 50
Paprika biela kg 50
Paradajky cherry kg 50
Paradajky kríčkové kg 125
Paradajky kg 125
Pastrnak kg 50
Petržlen kg 250
Pór kg 35
Šalát ľadový kg 25
Šalát hlávkový kg 50
Šalát kučeravý kg 10
Šampiňóny voľne kg 10
Uhorky šalátové kg 75
Uhorky poľne kg 50
Zeler kg 200
Zemiaky nové kg 4000
Zemiaky neskoré kg 2500
Banán kg 1150
Broskyňa kg 100
Grapefruit červený kg 65
Grapefruit  žltý kg 65
Hrozno biele kg 50
Hrušky kg 100
Hurmi kaki (ks) ks 200
Jablko golden kg 350
Jablko červené kg 400
Jablko breburn kg 350
Kiwi kg 50
Mandarínky kg 500
Marhule kg 150
Nektarinky kg 250
Pomaranč kg 1000
Ringloty kg 50
Slivky kg 50
Vlašské orechy kg 2,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo a druh tovaru s možnosťou e-mailového objednávania tovaru (podľa potrieb objednávateľa - písomná objednávka môže byť zaslaná dodávateľovi aj emailom).
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne, okrem soboty, nedele a sviatkov (5 dni v týždni). Objednávateľ predloží objednávku (môže aj emailom) dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:00 hod. (podľa požiadaviek objednávateľa môže byť dodacia doba aj neskoršia).
Dodávaný tovar musí spĺňať kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem. Dodávaný tovar musí byť čerstvý a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.  Všetky produkty musia mať uvedený dátum najneskoršej spotreby.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. Ostatné vady, záruky, sankcie a pod. budú riešené v súlade s OPET.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej producentom.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s  dodávkou.
Cenu tovaru je možné meniť len dodatkom zmluvných strán a to len v súlade so ZoVO č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
Dodávateľ môže objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPET). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPET.
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 6 mesiacov od podpisu rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Predpokladaný podpis rámcovej dohody je 4/2020.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Takáto špecifikácia (bod 13) je prílohou opisného formulára, objednávkového formulára a rámcovej dohody. Túto prílohu je potrebné vyplniť, zabezpečiť pečiatkou a podpisom dodávateľa a poslať objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody (súlad s bodom 13).
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť platný certifikát dopravného prostriedku určeného na prepravu predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ bude vykonávať dodávku tovaru na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, predloží objednávateľovi platnú Zmluvu uzatvorenú medzi ním a dopravcom a požadovaný certifikát na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé a budú používané na prepravu predmetu zákazky.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť doklad potvrdzujúci zabezpečenie kvality, t.z. zavedený systém HACCP (tu môže byť aj potvrdenie alebo záznam z kontroly a pod. od nezávislej inštitúcie, že HCCP je zavedené).
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť doklad (potvrdenie) príslušného správneho orgánu, že prevádzka je schválená na skladovanie a distribúciu predmetu zákazky.
Tovar, ktorý je v špecifikácii napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne v rovnakej špecifikácii a charakteristike. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Ak počas plnenia rámcovej dohody bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom špecifikácie  technických vlastností tejto rámcovej dohody, ale je v súlade so spoločným slovníkom verejného obstarávania (CPV), tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže objednávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom tejto rámcovej dohody. To zároveň nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. Cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Rámcovej dohody.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

6

16 645,00 kg / ks

17 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.04.2020 17:10

14.04.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2020 09:09 - Vstupná ponuka 17 250,00 € Cena s DPH
14.04.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 17 244,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS