00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
44219342
SIT consulting a. s.
Mlynské Nivy 54, Bratislava, 82105, SVK
Zabezpečenie služieb HW podpory zariadení dátovej sály
Hardvérové komponenty, výmena, pozáručný servis
Služba
1. Zabezpečenie služieb HW podpory zariadení dátovej sály
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom Zákazky je zabezpečenie odstraňovania vád HW komponentov a/alebo výmena vadných HW komponentov v prípade ich poruchy. Tieto služby zahŕňajú pozáručný autorizovaný servis zariadení IT infraštruktúry prevádzkovanej formou poskytovania požadovaných servisných služieb, technických zásahov a súvisiacich dodávok náhradných dielov v rámci definovanej SLA, s cieľom zabezpečiť kontinuitu, spoľahlivosť a bezpečnosť prevádzky zariadení . Služby pozáručného autorizovaného servisu je potrebné zabezpečiť od podpisu zmluvy do 28.2.2022 |
Zoznam typov a modelov výpočtovej techniky a vybavenia, pre ktoré sa požaduje vykonávanie autorizovaného pozáručného servisu je uvedený v časti - technická špecifikácia predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 STORWIZE V7000 10 GBE CONTRSFF; typ 2076; model 324; servis: 24h Committed Fix, 24x7 | ks | 1 | ||
2. STORWIZE V7000 EXPANSION 24; typ 2076; model 224; servis: On-site Repair, ORT=NBD, 11x5 | ks | 1 | ||
3. STORWIZE V7000 EXPANSION 24; typ 2076; model 224; servis: On-site Repair, ORT=NBD, 11x5 | ks | 1 | ||
4. STORWIZE V7000 EXPANSION 24; typ 2076; model 224; servis: On-site Repair, ORT=NBD, 11x5 | ks | 1 | ||
5. TS3310 TAPE LIBRARY; typ 3576; model L5B; servis: 24h Committed Fix, 24x7 | ks | 1 | ||
6. ULTRIUM 5 FIBRE TAPE DRIVE; typ 3576; model 8242; servis: 24h Committed Fix, 24x7 | ks | 2 | ||
7. TS3310 TAPE EXPANSION MOD; typ 3576; model E9U; servis: 24h Committed Fix, 24x7 | ks | 1 | ||
8. ULTRIUM 5 FIBRE TAPE DRIVE; typ 3576; model 8242; servis: 24h Committed Fix, 24x7 | ks | 2 | ||
9. V3700 SFF DUAL CONTROL; typ 2072; model 24C; servis: On-site Repair,ORT=SBD, 11x5 | ks | 1 | ||
10. BLADECENTER H CHASSIS; typ 8852; model 4TG; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
11. BLADECENTER H CHASSIS; typ 8852; model 4YG; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
12. BLADECENTER H CHASSIS; typ 8852; model 4YG; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
13. BLADECENTER H CHASSIS; typ 8852; model 5TG; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
14. BCHX5 1.86GH 18MB 8GB OHDD; typ 7873; model B1G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
15. BCHX5 1.86GH 18MB 8GB OHDD; typ 7873; model B1G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
16. BCHX5 1.86GH 18MB 8GB 0HDD; typ 7873; model B1G; servis PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
17. BCHX5 1.86GH 18MB 8GB 0HDD; typ 7873; model B1G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
18. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
19. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
20. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
21. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
22. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
23. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
24. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
25. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
26. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
27. BCHS22 2.53G 12M 12G 0HD; typ 7870; model B6G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
28. Lenovo BladeCenter HS23; typ 7875; model B5G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
29. Lenovo BladeCenter HS23; typ 7875; model B5G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
30. Lenovo BladeCenter HS23; typ 7875; model B5G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
31. Lenovo BladeCenter HS23; typ 7875; model B5G; servis: PW Tech Install, 24x7 48Hr CSR | ks | 1 | ||
32. BC HS22 1X2.4G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B3G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
33. BC HS22 1X2.4G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B3G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
34. BC HS22 1X2.4G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B3G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
35. BC HS22 1X2.4G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B3G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
36. BC HS22 1X2.53G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B4G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
37. BC HS22 1X2.53G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B4G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
38. BC HS22 1X2.53G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B4G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 | ||
39. BC HS22 1X2.53G 8MB 2X2GB 0HD; typ 7870; model B4G; servis: PW Tech Install, SBD 11x5 | ks | 1 |
Názov |
1. Poskytovateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. |
2. Autorizovaný poskytovateľ je povinný doručiť do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy originál alebo overenú kópiu týchto platných certifikátov: 1. IBM certified system expert – Enterprise technical support for AIX and Linux a 2. IBM certified IT architect for IBM infrastructure solutions. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi nevyhnutnú súčinnosť, najmä poskytnúť mu informácie technickej povahy. Plnenie bude realizované v priestoroch objednávateľa. Objednávateľ je povinný zabezpečiť účasť povereného zástupcu ovládajúceho IT infraštruktúru a potreby objednávateľa, umožniť vstup poverených zamestnancov poskytovateľa, resp. ním poverených tretích osôb, do priestorov objednávateľa. Poskytovateľ je povinný dodržiavať pravidlá prístupu tretích strán do priestorov objednávateľa, s ktorými ho objednávateľ oboznámi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
4. Porušenie povinnosti poskytovateľa poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. V prípade nefunkčnosti vymeneného HW si Objednávateľ vyhradzuje právo nezaplatiť zmluvnú cenu, a to až do dňa riadneho fungovania HW. |
5. Pri vzniku škody v prípade neposkytnutia riadneho plnenia poskytovateľom má objednávateľ právo na náhradu vzniknutej škody a na uplatnenie sankcií v súlade s podmienkami OPET. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu a objednávateľ nemá nárok na zmluvnú pokutu vtedy, ak sa jedná o vadu, ktorú zapríčinila technická alebo iná prekážka, ktorá nastala nezávisle na vôli poskytovateľa a ktorá mu neumožňuje odstránenie vady. |
6. Za nedodržanie ktorejkoľvek z vyššie uvedených zmluvných povinností poskytovateľa (najmä, nie však výlučne predloženie certifikátov) môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 1.000 EUR za každé jednotlivé porušenie osobitne. Uhradením zmluvnej pokuty nezaniká objednávateľovi nárok na náhradu spôsobenej škody, prevyšujúcej výšku uhradenej zmluvnej pokuty. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty poskytovateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
7. Daňová povinnosť vzniká dňom dodania služby. Dňom dodania služby je deň vystavenia faktúry. |
8.1. Faktúra za plnenie poskytnuté na základe tejto zmluvy za obdobie od účinnosti zmluvy do 28.2.2021 bude vystavená do desiatich dní od účinnosti zmluvy. |
8.2. Faktúra za plnenie poskytnuté na základe tejto zmluvy za obdobie 1.3.2021 až 28.2.2022 bude vystavená do desiateho dňa prvého mesiaca, na ktorú sa poplatok za podporu vzťahuje . |
9.1. Poskytovateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a informáciách, o ktorých sa dozvedel pri poskytovaní plnenia tejto Zmluvy, pokiaľ ho Objednávateľ v konkrétnom prípade tejto povinnosti písomne nezbaví, a to aj po ukončení platnosti tejto Zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť poučenie osôb, plniacich jeho záväzky podľa tejto Zmluvy, o povinnosti mlčanlivosti, ktorá trvá aj po ukončení platnosti tejto Zmluvy. |
9.2. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať ďalšie pokyny Objednávateľa za účelom zachovávania mlčanlivosti, o ktorých ho objednávateľ preukázateľným spôsobom oboznámil. Za informáciu podliehajúcu ustanoveniam tohto odseku nebude považovaná taká informácia, ktorá je už verejne známa, resp. je verejne dostupná a informácia, ktorú je Objednávateľ povinný zverejniť alebo sprístupniť podľa Zákona č. 211/2000 Z. z.. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2020 08:00 — 28.02.2022 15:00
1,00 celok
61 584,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2020 13:24
10.06.2020 13:00
10.06.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2020 22:11 - Vstupná ponuka | 61 584,00 | € | Cena s DPH |
09.06.2020 22:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 584,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: