• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 12:10

Detail zákazky Z20206833

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 12:10

Základné údaje

Z20206833

OF-211898

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526237

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Múka, cestoviny

Múka, cestoviny

  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15612200-3 - Obilná múka

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Múka, cestoviny
Funkcia
dodávka múky a cestovín pre potreby zariadenia spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Múka hladká špeciál kg 3000
Múka polohrubá kg 1400
Múka hrubá kg 1200
Cestoviny Kolienka, vaječné kg 1350
Cestoviny Vretená, vaječné kg 1450
Cestoviny Fliačky, vaječné kg 1000
Cestoviny Široké rezance, vaječné kg 750
Cestoviny Niťovky, vaječné kg 600
Cestoviny Hviezdičky /abeceda /, vaječné kg 500
Cestoviny Mašličky, vaječné kg 400
Cestoviny Penne, vaječné kg 600
Cestoviny Špagety, vaječné kg 800
Cestoviny Tarhoňa, vaječné kg 1000
Cestoviny Slovenská ryža, vaječné kg 1000
Cestoviny Lasagne, vaječné kg 75
Ryžové rezance kg 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 1.5.2020 do 31.10.2020
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania tovaru.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Plnenie rámcovej dohody bude prebiehať na základe samostatných čiastkových objednávok.
Cestoviny ( kolienka, vretena, fliačky, mušle, široké rezance, špagety, tarhoňa, slovenská ryža, penne, mašličky, niťovky, hviezdičky) výrobky na prípravu príloh k jedlám a závarky do polievok.
Cestoviny musia byť vyrobené z tvrdej pšeničnej múky „Triticum durum – semolina" pšeničná múka biela (používa sa na výrobu cestovín, vyšší obsah lepku zabezpečuje kvalitu cestovín, ktoré sa nerozvárajú, nerozpadávajú. Dodanie cestovín, ktoré nebudú spĺňať danú špecifikáciu a po uvarení podľa návodu neudržia dané vlastnosti, budeme považovať za hrubé porušenie zmluvy a dôvod na zrušenie zmluvy podľa OPET EKS.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Názov Upresnenie
Vlastnosti cestovín: vzhľad - pravidelný a nedeformovaný tvar
- zlomky a praskliny do 10% balenia
- rovnomernej veľkosti a sily
- hladký povrch a charakteristická priesvitnosť
- farba svetlá
- pružnosť - dlhé cestoviny musia byť primerane pružné.
Hmotnosť balenia u všetkých druhov cestovín 5kg

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

23 236,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.04.2020 14:41

07.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 121
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2020 14:45 - Vstupná ponuka 23 236,00 € Cena s DPH
06.04.2020 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 23 235,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS