30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie a chemické čistenie - Liptovský Mikuláš
pranie a chemické čistenie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie - Žilinský kraj
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
Predmetom zákazky je pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie bielizne , chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu do miesta plnenia, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STN EN ISO 3758 – Textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Poškodené materiály dodávateľ vytriedi. |
Balenie dodávateľom – odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks alebo podľa požiadaviek objednávateľa. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi v mieste plnenia určené v objednávke |
Odovzdanie materiálu na pranie a chemické vyčistenie objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch obsahového listu dodávateľovi. |
Dodávateľ odovzdá dodací list v dvoch výtlačkoch pri odovzdaní materiálu objednávateľovi v mieste plnenia spolu s potvrdeným obsahovým listom. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STN EN ISO 3758; STN EN ISO 105-C06; STN EN ISO 105-C07; STN EN ISO 105-C08; STN EN ISO 105-C09; STN EN ISO 105-C09:2004/A1; STN EN ISO 105-C10; STN EN ISO 105-C12; STN EN ISO 105-C12:2006; STN EN ISO 105-D01; STN EN ISO 105-D02; STN EN ISO 105-E01; STN EN ISO 105-E07; STN EN ISO 105-E08; STN EN ISO 105-E09; STN EN ISO 105-E11; STN EN ISO 105-E12; STN EN ISO 105-X11; STN EN ISO 15797; STN EN ISO 3175-1; STN EN ISO 3175-2; STN EN ISO 3175-3; STN EN ISO 3175-4 a STN EN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza poľná | ks | 1 | ||
Blúza pracovná (biela, farebná) | ks | 35 | ||
Čiapka poľná | ks | 1 | ||
Čiapka pre lekára | ks | 45 | ||
Kabát poľný | ks | 1 | ||
Kabát pracovný prešívaný | ks | 1 | ||
Košeľa | ks | 40 | ||
Kožuch pre strážnych | ks | 1 | ||
Kukla kombinovaná | ks | 1 | ||
Mikina flisová | ks | 20 | ||
Nohavice poľné | ks | 1 | ||
Nohavice pracovné (biele, farebné) | ks | 90 | ||
Obrus | ks | 51 | ||
Paplón | ks | 1 | ||
Plachta (biela, farebná) | ks | 20 | ||
Plášť pracovný (biely, farebný) | ks | 10 | ||
Povlak na paplón | ks | 20 | ||
Povlak na vankúš | ks | 20 | ||
Rukavice pletené | ks | 1 | ||
Rúško textilné | ks | 800 | ||
Sveter pletený | ks | 1 | ||
Tričko (biele, farebné) | ks | 50 | ||
Uterák | ks | 400 | ||
Utierka | ks | 200 | ||
Vankúš | ks | 1 | ||
Vesta pracovná | ks | 10 | ||
Vesta reflexná | ks | 1 | ||
Vesta kožušinová | ks | 1 | ||
Vložka do kabáta | ks | 1 | ||
Vložka do nohavíc | ks | 1 |
Názov |
1. Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
2. Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania rámcovej dohody. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a následne poštou. |
2.1. služba bude prebiehať spravidla v týždňových intervaloch, vo výnimočných prípadoch aj skôr - do 24 hodín od prijatia objednávky. |
3. Miesto plnenia - Liptovský Mikuláš |
3.1. objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa, a to podľa príslušnej objednávky. |
3.2. konkrétne množstvá materiálu a konkrétna osoba objednávateľa bude dodávateľovi oznámená v príslušnej objednávke |
4. Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu |
5. Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
6. Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
7. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
8. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdil svojím podpisom. |
9. Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
10. Dodávateľ vyhotoví faktúru 1-krát za kalendárny mesiac. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru pri dodržaní zmluvného cenníka za príslušný kalendárny mesiac, a to do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
11. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
13. Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiály. |
14. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu. |
15. Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
16. Neposkytnutie služby v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
17. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 31. 12. 2020, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Úrad hlavného lekára Ružomberok - pracovisko Liptovský Mikuláš, Tehelná 1108, 031 05 L. Ondrašová (L. Mikuláš), Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
8
1,00 zákazka
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2020 08:24
06.04.2020 08:21
06.04.2020 08:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2020 07:27 - Vstupná ponuka | 999,90 | € | Cena s DPH |
06.04.2020 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 996,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: