• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 13:25

Detail zákazky Z20206751

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 13:25

Základné údaje

Z20206751

OF-211821

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526249

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36212466

Datacomp s.r.o.

Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné prenosné notebooky a príslušenstvo

notebook, prenosný počítač, taška na notebook, adaptér

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Značkový notebook s operačným systémom
Funkcia
Zabezpečenie pracovných  aktivít
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Značkový notebook s operačným systémom ks 2
1.1  pevný disk GB 256
1.2 Minimálna frekvencia procesora GHz 1,6
1.3  3DMark CPU (cpubenchmark.net k 25.03.202) Score 6625
1.4 počet jadier procesora ks 4
1.5 Cache procesora MB 6
1.6 pamäť DDR4 GB 8
1.7 frekvencia pamäte MHz 2400
1.8 USB 3.1 ks 2
1.9 USB type C ks 1
1.10 rozlíšenie displeja px 1920 x1080
1.11  veľkosť displeja inch 13 14
1.12 kapacita batérie Wh 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.13 typ pevného disku SSD
1.14 typ pamäte RAM DDR4
1.15 operačný systém Windows 10 Pro, 64 bit Slovak
1.16 kompatibilita notebook kompatibilný s existujúcimi obrazmi diskov pre chipset HP 440 G6
1.17 farba čierny alebo strieborný
1.18  zabezpečenie Trusted Platform Module SLB9670TT1.2FW4.40 (TPM) 1.2, certifikácia
1.19 čítačka otlačkov prstov áno
1.20 podsvietená klávesnica áno
1.21 nabíjací adaptér je súčasťou balenia áno
1.22 záruka 2 roky - IČO
 2. Taška pre notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Taška pre notebook ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. farba čierna/sivá
2.2   požiadavky požaduje sa v značke od výrobcu notebooka,
2.2.1  ďalšie požiadavky priestor pre perá a príslušenstvo
 3. Adaptér nabíjací pre HP notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Adaptér nabíjací pre HP notebook ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1 Napájanie 230 V
3.2 Kompatibilita s HP ProBook 440 G6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
3. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy.
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy.
7. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
8. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
9. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto KZ  vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného  súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
12. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
13. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy  nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov,patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

21.04.2020 08:00 — 27.04.2020 15:00

1,00 kpl

1 668,42

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.04.2020 11:11

07.04.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2020 16:14 - Vstupná ponuka 1 660,00 € Cena s DPH
06.04.2020 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 633,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS