• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 09:50

Detail zákazky Z20206744

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 09:50

Základné údaje

Z20206744

OF-209073

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526225

Objednávateľ

30801397

Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok

Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka liekov na rok 2020

lieky, antiepileptiká

  • 33661300-4 - Antiepileptiká
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opakovaná dodávka liekov
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka farmaceutických výrobkov podľa potrieb objednávateľa na základe objednávok a poskytovanie lekárenských služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
C26560 DEPAKINE CHRONO 500 mg tbl ret 100x500 mg (amp/tbl/ks/lag) 78700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ predloží do 10 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, ešte pred samotným plnením rámcovej dohody:- Povolenie na poskytovanie lekárenskej starostlivosti vo verejnej lekárni. Originál alebo overenú fotokópiu Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nie je možné predložiť ekvivalent s rovnakou účinnou látkou, pretože  je liek určený pre konkrétnych pacientov.
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
3. Vrátane služieb s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia.
4. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
5. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena každého tovaru musí byť uvedená pri každom čiastkovom plnení.
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva.
- v súlade so zákonom č. 362/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v  znení neskorších predpisov.
6. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto rámcovej dohody bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto rámcovej dohode.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi  s dobou exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru. V prípade, že doba exspirácie je kratšia ako 12 mesiacov, dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s minimálnou dobou exspirácie v hodnote 75 % z maximálnej doby exspirácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
8. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia rámcovej dohody na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potreby objednávateľa.
9. Objednávateľ požaduje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predložiť rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek.
10. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu.
11.  Objednávateľ požaduje dodanie tovaru:
- do zmluvnej lekárne zdravotníckeho zariadenia, zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
-  po nahlásení objednávky najneskôr v najbližší pracovný deň (do 24 hod).
- v čase od 7:30 hod do 14:00 hod.
- Dodávateľ sa zaväzuje touto rámcovou dohodou vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne a včas zabezpečiť komplexnú dodávku farmaceutických výrobkov uvedených v rámcovej dohode alebo v prílohe s jednotkovými cenami doručenej objednávateľovi po uzatvorení rámcovej dohody vrátane poskytovania lekárenských služieb. Predmet tejto rámcovej dohody bude upresňovaný podľa potrieb objednávateľa v jednotlivých objednávkach ( vrátane príbuzného sortimentu farmaceutických výrobkov) počas obdobia platnosti tejto rámcovej dohody.
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, exspiráciu a šaržu.
12. Dodávateľ je povinný:
- dodať tovar objednávateľovi.
- v prípade, že nie je v možnostiach predávajúceho tovar kupujúcemu dodať z dôvodu výrobného výpadku, o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho v čase objednania tovaru aj s informáciou o dobe ukončenia výrobné výpadku, ak predávajúci s touto informáciou disponuje:
- dodať kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu jedine v prípade, že o tom kupujúceho vopred písomne informuje a kupujúci s tým súhlasil.
13. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
14. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
15.  Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
16. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednané a dodané množstvo tovaru.
17. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať odberateľovi tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody.
18.  Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení rámcovej dohody, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Takéto porušenie je možné považovať za porušenie zmluvných podmienok rámcovej dohody.
19. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných noriem.
20. Splatnosť faktúry je min. 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa za skutočne objednaný a dodaný druh tovaru. Súčasťou faktúry je dodací list.
21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody:
- zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej   dohody a nižšou cenou.
22. Dodávateľ sa zaväzuje touto rámcovou dohodou vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne a včas zabezpečiť komplexnú dodávku farmaceutických výrobkov uvedených v rámcovej dohode alebo v prílohe s jednotkovými cenami doručenej objednávateľovi po uzatvorení rámcovej dohody vrátane poskytovania lekárenských služieb. Predmet tejto rámcovej dohody bude upresňovaný podľa potrieb objednávateľa v jednotlivých objednávkach ( vrátane príbuzného sortimentu farmaceutických výrobkov) počas obdobia platnosti tejto rámcovej dohody.
23. Ceny sú pevné a nebudú podliehať žiadnym cenovým vplyvom a pridaným hodnotám, okrem prípadu, ak dôjde k zníženiu cien zmluvného sortimentu liekov. V takomto prípade sa adekvátne percentom zníženia týchto cien, zníži aj dohodnutá zmluvná cena liekov. Základom pre výpočet percenta zníženia je cena lieku uvedená v Zozname kategorizovaných liekov platnom v čase podpisutejto dohody. V prípade rozšírenia predmetu zákazky bude objednaný tovar dodávaný so zľavou 5 % z ceny určenej kategorizáciou ako maximálna cena lieku vo verejnej lekárni (stĺpec „Konečná cena“ v Zozname kategorizovaných liekov).
- resp. ak ide o tovar mimo kategorizácie, so zľavou 5 % z bežnej predajnej ceny.
24. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Názov Upresnenie
Miesto plnenia: Bratislavský kraj

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 10. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Navrhnutá hodnota 10. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu povolenia na poskytovanie lekárenskej starostlivosti vo verejnej lekárni. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu.

Ide o rozpor s časťou "Položky opisného formulára", podľa ktorej dodávateľ predloží Povolenie na poskytovanie lekárenskej starostlivosti vo verejnej lekárni

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

12

78 700,00 tbl

12 085,17

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2020 11:46

07.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2020 20:30 - Vstupná ponuka 12 084,60 € Cena s DPH
07.04.2020 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 12 084,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS