30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
Rozšírenie hyperkonvergovaného systému Simplivity
hardvér, softvér, inštalačné práce
Tovar, Služba
1. Rozšírenie hyperkonvergovaného systému Simplivity
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie hardvérového a softvérového vybavenia vrátane operačných systémov pre infraštruktúrnu časť projektu EESSI, ktorého súčasťou budú prostriedky pre produkčné prostredie podľa funkčnej a technickej špecifikácie objednávateľa (ďalej len „zariadenie“). |
2. Rozšírenie technologického riešenia hyperkonvergovaného systému v existujúcej infraštruktúre a dátového úložiska podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu zákazky. Uvedenie zariadenia do funkčného celku a prevádzky, vykonanie inštalačných a konfiguračných prác na úroveň virtuálnych serverov, nastavenie, testovanie a zaškolenie poverených zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu. Vykonanie záverečných akceptačných testov funkčnosti riešenia ako celku. |
2a) Pre tento účel sa pod pojmom „riešenia ako celku“ rozumie prostredie pozostávajúce zo 4 hardvérových nodov hyperkonvergovaného systému vrátane periférnych zariadení, manažované virtualizačným systémom SimpliVity ako jedno ucelené prostredie s kompletnou integráciou do infraštruktúry objednávateľa. Predmetom zákazky nie je inštalácia operačného systému. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hyperkonvergovaný Nod | ks | 1 | ||
Licencie virtualizačného softvéru | ks | 1 | ||
Licencie operačného systému | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Hardvér - Hyperkonvergovaný Nod | |
Popis zariadenia: | hyperkonvergované riešenie (rozširovanie existujúceho riešenia SimpliVity) |
CPU: | výkon servera min. 1745 bodov pri osadení dvoma procesormi, podľa benchmarku SPECint_rate_base2006, CPU: 18-Core, 2,3GHz |
Počet osadených CPU: | 1 |
RAM: | min. 288 GB |
Rozširujúce sloty: | min. 3 voľné PCI-Express sloty |
RAID: | HW RAID kontroler s nasledovnými parametrami: SAS alebo SATA diskov ,min. RAID 0, 1 , 5 , 6, 10, 1 ADM,10 ADM (Advanced Data Mirroring), |
- | Vyrovnávacia pamäť min. 2GB chránená batériou, flash alebo ekvivalentným spôsobom |
Osadené disky: | min. 2 x disky dedikované pre základný OS, disky musia byť zrkadlené, min. 5 x 1.92TB SSD dedikovaných pre dáta (RAID 5) |
LAN (Eth.): | 4x 1Gbps Ethernet port, podpora PXE , 1 x 10Gb 2port konvergovaný sieťový adaptér (T), 1 x 1Gb dedikovaný pre vzdialený manažment |
Správa a manažment HW: | servisný procesor alebo karta pre systémový manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, vzdialený prístup na grafickú konzolu servera, |
- | možnosť pripojenia vzdialených médií - CD-ROM, DVD-ROM, možnosť štartu, reštartu a shutdown servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera |
Manažment hyperkonvergovaného NODu: | kompatibilný s existujúcim (rozširovaným) riešením |
Potrebný softvér: | OmniStack (z dôvodu potreby rozširovania existujúceho clustera) |
Podpora virtualizácie: | HW podpora existujúcej (nasadenej a rozširovanej) virtualizačnej platformy |
Deduplikácia (in line): | zabezpečená HW akceleračnou kartou (Omnistack accelerator card), ktorá uloží (už) deduplikované dáta na diskový uložný priestor |
Zálohovanie: | integrálnou súčasťou zariadenia (HW+SW) má byť riešenie zálohovania pre dvojtýždňovú retenciu záloh , (1 x full/week, 6 x Incr./week) |
Rozšírenie riešenia: | pripojením ďalších hyperkonvergovaných nodov ako aj podpora výpočtových nodov podporujúcich rovnakú virtualizačnú platformu |
Chladenie: | redundantné ventilátory, vymeniteľné za chodu |
Napájanie: | redundantné zdroje, vymeniteľné za chodu, min. 2x 1600W, účinnosť 94% |
Predporuchová záruka: | minimálne na HDD a RAM |
Záruka: | minimálne 3 roky bezplatný servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín od nahlásenia prípadu s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7 |
Inštalácia: | požadujeme implementáciu NODu certifikovaným partnerom na mieste implementácie so zaškolením |
Prevedenie: | max. 2U/NOD, súčasťou musia byť aj koľajnice na montáž do racku |
Školenie: | zaškolenie na hardvér a softvér v rozsahu 1 pracovného dňa |
Kompatibilita: | s už existujúcim hyperkonvergovaným zariadením SimpliVity |
Licencie virtualizačného softvéru | |
Funkcionality: | Licencie virtualizačného softvéru VMware vSpeher Enterprise Plus |
Licencovanie: | per osadený soket |
Podpora: | Podpora najmenej 3 roky 24x7 |
Licencie operačného systému | |
Windows Server Datacenter Core 2019 Open 16Lic No Level Government CoreLicense Qlfd: | 1ks 9EA-01062 |
Windows Server Datacenter Core 2019 Open 2Lic No Level Government CoreLicense Qlfd: | 1ks 9EA-01063 |
GOV – licencie: | pre štátnu a verejnú správu |
Operačný systém – jazyková verzia: | anglická |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je dodanie zariadenia spolu s kompletnou inštaláciou vrátane dopravy na adresu sídla objednávateľa. |
2. Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadenia (ďalej len „záručný servis“) a to v sídle objednávateľa. |
3. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie zmluvy a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
4. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorého parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom požadované parametre vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy. Dodávateľ je však povinný dodať zariadenia kompatibilné s existujúcim hyperkonvergovaným zariadením HPE SimpliVity 380 Gen10 Q8D81A. |
6. Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zmluvy. |
7. Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
8. Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001, 27001. |
9. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného zariadenia, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní zariadenia predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
11. Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
12. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku a inštaláciu dodávaného zariadenia. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy certifikát minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné a konfiguračné práce pre ponúkané riešenie. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal odbornú spôsobilosť a schopnosti potrebné pre realizáciu predmetu zmluvy. |
13. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného zariadenia. |
14. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie, nebude kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
15. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu zariadenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a číslo účtu na úhradu faktúry. |
16. Zariadenie bude dodané na základe písomnej objednávky vystavenej objednávateľom. Písomná objednávka musí obsahovať názov a typové označenie konkrétneho druhu zariadenia, množstvo, kúpnu cenu zariadenia a fakturačné údaje. |
17. Dodanie a inštalácia zariadenia sa uskutoční v mieste sídla objednávateľa a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
18. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania zariadenia, resp. jeho časti elektronicky e-mailom, minimálne jeden pracovný deň pred dodaním zariadenia, pričom termín písomne potvrdí zodpovedná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadenia, objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenie v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadenia znáša dodávateľ. |
19. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie po doručení objednávky objednávateľom, najneskôr do 30 kalendárnych dní. |
20. Objednávateľ v deň dodania zariadenia preverí, či je dodané zariadenie v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy ako aj s objednávkou. Ak zariadenie nebude vykazovať vady a bude v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy a objednávkou, objednávateľ potvrdí prevzatie zariadenia podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. |
21. Ak objednávateľ v deň dodania zariadenia zistí nesúlad dodaného zariadenia so zmluvou alebo objednávkou, resp. zistí poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) zariadenia alebo právne vady zariadenia, má právo odmietnuť prevziať dodané zariadenie, pričom dodávateľ sa dostáva do omeškania a je povinný dodať zariadenie, spĺňajúce požiadavky podľa zmluvy a objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. Ak dodávateľ nedodá zariadenie spĺňajúce požiadavky zmluvy alebo objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
22. Dodávateľ vystaví faktúru za dodané zariadenie do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa. |
23. Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, inštaláciu, konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie min. 2 poverených zamestnancov objednávateľa v rozsahu 1 pracovného dňa, likvidáciu obalového odpadu, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
24. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny zariadenia. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za zariadenie. |
25. Úhrada za dodanie zariadenia bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodané zariadenie bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
26. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa. |
27. Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti mal dodávateľ ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v prípade, ak sa táto povinnosť na dodávateľa, prípadne jeho subdodávateľov zo zákona vzťahuje. |
28. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodané zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú v zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
29. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať predmet zmluvy riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny predmetu zmluvy a to denne. |
30. Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt, ktorý nezodpovedá zadanej funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného zariadenia, alebo sa takýto prospekt/certifikát pokúsi dodať/predložiť, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,5 % z ceny predmetu zmluvy, minimálne však 300 EUR za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
31. Zmluvné strany sa dohli, že zmluvný vzťah môže okrem splnenia zaniknúť:a) písomnou dohodou zmluvných strán,b) odstúpením zo strany objednávateľa v prípade, že dodávateľ poruší svoje povinnosti uvedené v zmluve. Za podstatné porušenie v zmysle tohto bodu sa považuje každé porušenie povinnosti vyplývajúce zo znenia tejto zmluvy,c) písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 15 kalendárnych dní a začína od prvého dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
09.04.2020 00:00 — 11.05.2020 06:00
1,00 ks
77 826,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.03.2020 11:23
07.04.2020 11:30
07.04.2020 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2020 09:38 - Vstupná ponuka | 77 820,00 | € | Cena s DPH |
06.04.2020 16:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 77 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: