• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 12:45

Detail zákazky Z20206742

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 12:45

Základné údaje

Z20206742

OF-211582

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526223

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

31318347

SOFOS, a. s.

Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie hyperkonvergovaného systému Simplivity

hardvér, softvér, inštalačné práce

  • 48820000-2 - Servery
  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie hyperkonvergovaného systému Simplivity
Funkcia
1. Dodanie hardvérového a softvérového vybavenia vrátane operačných systémov pre infraštruktúrnu časť projektu EESSI, ktorého súčasťou budú prostriedky pre produkčné prostredie podľa funkčnej a technickej špecifikácie objednávateľa (ďalej len „zariadenie“).
2. Rozšírenie technologického riešenia hyperkonvergovaného systému v existujúcej infraštruktúre a dátového úložiska podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu zákazky. Uvedenie zariadenia do funkčného celku a prevádzky, vykonanie inštalačných a konfiguračných prác na úroveň virtuálnych serverov, nastavenie, testovanie a zaškolenie poverených zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu. Vykonanie záverečných akceptačných testov funkčnosti riešenia ako celku.
2a) Pre tento účel sa pod pojmom „riešenia ako celku“ rozumie prostredie pozostávajúce zo 4 hardvérových nodov hyperkonvergovaného systému vrátane periférnych zariadení, manažované virtualizačným systémom SimpliVity ako jedno ucelené prostredie s kompletnou integráciou do infraštruktúry objednávateľa. Predmetom zákazky nie je inštalácia operačného systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hyperkonvergovaný Nod ks 1
Licencie virtualizačného softvéru ks 1
Licencie operačného systému ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Hardvér - Hyperkonvergovaný Nod
Popis zariadenia: hyperkonvergované riešenie (rozširovanie existujúceho riešenia SimpliVity)
CPU: výkon servera min. 1745 bodov pri osadení dvoma procesormi, podľa benchmarku SPECint_rate_base2006, CPU: 18-Core, 2,3GHz
Počet osadených CPU: 1
RAM: min. 288 GB
Rozširujúce sloty: min. 3 voľné PCI-Express sloty
RAID: HW RAID kontroler s nasledovnými parametrami: SAS alebo SATA diskov ,min. RAID 0, 1 , 5 , 6, 10, 1 ADM,10 ADM (Advanced Data Mirroring),
- Vyrovnávacia pamäť min. 2GB chránená batériou, flash alebo ekvivalentným spôsobom
Osadené disky: min. 2 x disky dedikované pre základný OS, disky musia byť zrkadlené, min. 5 x 1.92TB SSD dedikovaných pre dáta (RAID 5)
LAN (Eth.): 4x 1Gbps Ethernet port, podpora PXE , 1 x 10Gb 2port konvergovaný sieťový adaptér (T),  1 x 1Gb dedikovaný pre vzdialený manažment
Správa a manažment HW: servisný procesor alebo karta pre systémový manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, vzdialený prístup na grafickú konzolu servera,
- možnosť pripojenia vzdialených médií - CD-ROM, DVD-ROM, možnosť štartu, reštartu a shutdown servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera
Manažment hyperkonvergovaného NODu: kompatibilný s existujúcim (rozširovaným) riešením
Potrebný softvér: OmniStack (z dôvodu potreby rozširovania existujúceho clustera)
Podpora virtualizácie: HW podpora existujúcej (nasadenej a rozširovanej) virtualizačnej platformy
Deduplikácia (in line): zabezpečená HW akceleračnou kartou (Omnistack accelerator card), ktorá uloží (už) deduplikované dáta na diskový uložný priestor
Zálohovanie: integrálnou súčasťou zariadenia (HW+SW) má byť riešenie zálohovania pre dvojtýždňovú retenciu záloh , (1 x full/week, 6 x Incr./week)
Rozšírenie riešenia: pripojením ďalších hyperkonvergovaných nodov ako aj podpora výpočtových nodov podporujúcich rovnakú virtualizačnú platformu
Chladenie: redundantné ventilátory, vymeniteľné za chodu
Napájanie: redundantné zdroje, vymeniteľné za chodu, min. 2x 1600W, účinnosť 94%
Predporuchová záruka: minimálne na HDD a RAM
Záruka: minimálne 3 roky bezplatný servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín od nahlásenia prípadu s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7
Inštalácia: požadujeme implementáciu NODu certifikovaným partnerom na mieste implementácie so zaškolením
Prevedenie: max. 2U/NOD, súčasťou musia byť aj koľajnice na montáž do racku
Školenie: zaškolenie na hardvér a softvér v rozsahu 1 pracovného dňa
Kompatibilita: s už existujúcim hyperkonvergovaným zariadením SimpliVity
Licencie virtualizačného softvéru
Funkcionality: Licencie virtualizačného softvéru VMware vSpeher Enterprise Plus
Licencovanie: per osadený soket
Podpora: Podpora najmenej 3 roky 24x7
Licencie operačného systému
Windows Server Datacenter Core 2019 Open 16Lic No Level Government CoreLicense Qlfd: 1ks 9EA-01062
Windows Server Datacenter Core 2019 Open 2Lic No Level Government CoreLicense Qlfd: 1ks 9EA-01063
GOV – licencie: pre štátnu a verejnú správu
Operačný systém – jazyková verzia: anglická
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je dodanie zariadenia spolu s kompletnou inštaláciou vrátane dopravy na adresu sídla objednávateľa.
2. Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadenia (ďalej len „záručný servis“) a to v sídle objednávateľa.
3.  Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie zmluvy a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
4.  Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
5.  Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorého parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom požadované parametre vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy. Dodávateľ je však povinný dodať zariadenia kompatibilné s existujúcim hyperkonvergovaným zariadením HPE SimpliVity 380 Gen10 Q8D81A.
6. Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zmluvy.
7.  Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001, 27001.
9.  Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného zariadenia, resp. uznanými certifikačnými autoritami.
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní zariadenia predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie.
11. Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
12. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku a inštaláciu dodávaného zariadenia. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy certifikát minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné a konfiguračné práce pre ponúkané riešenie. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal odbornú spôsobilosť a schopnosti potrebné pre realizáciu predmetu zmluvy.
13. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného zariadenia.
14. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie, nebude kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
15. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu zariadenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a číslo účtu na úhradu faktúry.
16. Zariadenie bude dodané na základe písomnej objednávky vystavenej objednávateľom. Písomná objednávka musí obsahovať názov a typové označenie konkrétneho druhu zariadenia, množstvo, kúpnu cenu zariadenia a fakturačné údaje.
17. Dodanie a inštalácia zariadenia sa uskutoční v mieste sídla objednávateľa a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.).
18. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania zariadenia, resp. jeho časti elektronicky e-mailom, minimálne jeden pracovný deň pred dodaním zariadenia, pričom termín písomne potvrdí zodpovedná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadenia, objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenie v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadenia znáša dodávateľ.
19. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie po doručení objednávky objednávateľom, najneskôr do 30 kalendárnych dní.
20. Objednávateľ v deň dodania zariadenia preverí, či je dodané zariadenie v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy ako aj s objednávkou. Ak zariadenie nebude vykazovať vady a bude v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy a objednávkou, objednávateľ potvrdí prevzatie zariadenia podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste.
21. Ak objednávateľ v deň dodania zariadenia zistí nesúlad dodaného zariadenia so zmluvou alebo objednávkou, resp. zistí poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) zariadenia alebo právne vady zariadenia, má právo odmietnuť prevziať dodané zariadenie, pričom dodávateľ sa dostáva do omeškania a je povinný dodať zariadenie, spĺňajúce požiadavky podľa zmluvy a objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. Ak dodávateľ nedodá zariadenie spĺňajúce požiadavky zmluvy alebo objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
22. Dodávateľ vystaví faktúru za dodané zariadenie do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa.
23. Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, inštaláciu, konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie min. 2 poverených zamestnancov objednávateľa v rozsahu 1 pracovného dňa, likvidáciu obalového odpadu, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
24. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny zariadenia. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za zariadenie.
25. Úhrada za dodanie zariadenia bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodané zariadenie bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
26. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa.
27. Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti mal dodávateľ ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v prípade, ak sa táto povinnosť na dodávateľa, prípadne jeho subdodávateľov zo zákona vzťahuje.
28. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodané zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú v zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi.
29.  V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať predmet zmluvy riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny predmetu zmluvy a to denne.
30. Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt, ktorý nezodpovedá zadanej funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného zariadenia, alebo sa takýto prospekt/certifikát pokúsi dodať/predložiť, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,5 % z ceny predmetu zmluvy, minimálne však 300 EUR za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
31. Zmluvné strany sa dohli, že zmluvný vzťah môže okrem splnenia zaniknúť:a) písomnou dohodou zmluvných strán,b) odstúpením zo strany objednávateľa v prípade, že dodávateľ poruší svoje povinnosti uvedené v zmluve. Za podstatné porušenie v zmysle tohto bodu sa považuje každé porušenie povinnosti vyplývajúce zo znenia tejto zmluvy,c) písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 15 kalendárnych dní a začína od prvého dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.04.2020 00:00 — 11.05.2020 06:00

1,00 ks

77 826,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2020 11:23

07.04.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 58
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2020 09:38 - Vstupná ponuka 77 820,00 € Cena s DPH
06.04.2020 16:42 - Najvýhodnejšia ponuka 77 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS