• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 09:50

Detail zákazky Z20206729

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 09:50

Základné údaje

Z20206729

OF-211716

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526221

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok a doplnky

skriňa, otočné kreslo, ochranná podložka

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok a doplnky
Funkcia
Kancelársky nábytok a doplnky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa CLEO alebo ekvivalent ks 2
Skrinka nízka OSCAR C04 alebo ekvivalent ks 1
Ochranná podložka pod kancelárske kreslo 1000x 1200 mm ks 2
Kancelárske otočné kreslo Antares Tenesse s operadlom alebo ekvivalent ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska skriňa CLEO alebo ekvivalent 4 police pre efekt.udržiavanie dokumentov; dvere uzamykateľné,v:2000mm, š:1000mm, h:310mm, vnút.hĺbka 305 mm, nosnosť police 25 kg, farba buk, materiál laminát, počet políc 4, hmotnosť 64,2 kg
Skrinka nízka OSCAR C04 alebo ekvivalent Trojdv. skrinka s 3 otvor. policami v hodná do kancelárií, vyrob. z kvalitnej DTD/MDF s hrúb.18 mm; nožičky a úchytky sú imitáciou chrómu; farba čerešňa americká; v: 82,2cm, š:120,4cm, h:38,1cm
Ochranná podložka pod kancelárske kreslo 1000x 1200 mm Podložka pre väčšinu typ.podláh a nízkych kobercov;chráni pred opotreb.a znečistením;materiál plast;farba transparentná; certifik. zdrav.neškodnosti; protišmyk.vrstva,hrúbka 2mm, bezp.oblé hrany
Kancelárske otočné kreslo Antares Tenesse s operadlom alebo ekvivalent Kanc. stolička s hojdacou mechanikou a aretáciou,hlavová opierka, pevné podrúčky,materiál poťahu:textil, sieťovina a syntetická koža, chromovaný kríž, plastové kolieska, nosnosť 120 kg, farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ požaduje špecifikovať jednotlivé typy tovaru pred dodaním, v lehote do 48 hodín od zverejnenia zmluvy  v CRZ a to za účelom overenia požadovaných vlastností tovaru.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zašle faktúru na adresu, ktorá mu bude písomne oznámená
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný byť registrovaný v registri koncových užívateľov výhod

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Plzenská 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

17.04.2020 08:00 — 22.04.2020 13:00

4,00 položka

790,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2020 09:13

07.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.04.2020 12:29 - Vstupná ponuka 789,60 € Cena s DPH
07.04.2020 07:46 - Najvýhodnejšia ponuka 789,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS