• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2020 11:20

Detail zákazky Z20206719

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2020 11:20

Základné údaje

Z20206719

OF-211773

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4527426

Objednávateľ

163341

Diagnostické centrum

Skalka 36, Lietavská Lúčka, 01311, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemný plyn
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu počas obdobia 2 rokov vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do jedného odberného miesta odberateľa a prevzatie zodpovednosti za odchýlky po dobu trvania zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba: kWh 272 363,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmluvné obdobie od / do 01.05.2020 / 30.04.2022
Číslo odberného miesta 4100039272
POD kód SKSPPDIS000510501782
Druh tarify M7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok po dobu trvania zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie zemného plynu, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
3. Cena musí byť určená ako celková cena s DPH za dodávku plynu počas zmluvného obdobia 2 rokov. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET), platných Osobitných ustanoveniach o zákazke na dodávku elektriny a plynu (OUEP) a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva, resp. v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to len v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu.
5. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do uvedeného odberného miesta.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie alebo pokuty v prípade neodobrania, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva zemného plynu.
7. Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná formou preddavkových faktúr za opakovanú dodávku zemného plynu mesačne vo výške 1/24 z výšky zmluvnej ceny. Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa ich vystavenia.
8. Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať každých 12 mesiacov, resp. k dátumu ukončenia zmluvy. Dodávateľ vo vyúčtovacej faktúre zohľadní rozdiel medzi sumou uhradenou v preddavkových faktúrach a sumou za skutočne odobratý zemný plyn. Dodávateľ odošle vyúčtovaciu faktúru najneskôr 15. pracovný deň po skončení fakturačného obdobia a jej platnosť bude 30 dní odo dňa jej vystavenia.
9. Každá faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa. Okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme.
10. V prípade ak by malo dôjsť k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, oznámi strana ktorá požaduje ukončenie zmluvného vzťahu písomne druhej strane a dohodnú sa na prechodnom období počas, ktorého bude zmluva pokračovať až do doby, kým nebude zabezpečený plynulý prechod na ďalšieho dodávateľa. Počas tohto obdobia budú uhrádzané platby len za skutočne odobratý zemný plyn podľa cenových podmienok pôvodnej zmluvy.
11. Dodávateľ v prípade predčasného ukončenia zmluvy nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcia ani pokuty.
12. Zmluvná cena musí byť konečná a obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane, poplatkov za odberné miesto, dane z pridanej hodnoty - t.j. cenu konečnú, ktorú zaplatí odberateľ za dodávku predpokladaného množstva zemného plynu.
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skalka 36, Lietavská Lúčka, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.05.2020 00:00 — 30.04.2022 23:59

544 726,00 kWh

24 376,51

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.04.2020 08:48

08.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 182
 74
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2020 14:25 - Vstupná ponuka 24 300,00 € Cena s DPH
08.04.2020 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 23 183,46 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS