• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2020 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 13:50

Detail zákazky Z20206678

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2020 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 13:50

Základné údaje

Z20206678

OF-210576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526215

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

NÁDOBY NA OSTRÉ PREDMETY, KLINIK BOXY

klinik box, kontajner, plastová nádoba, nebezpečný odpad, medicínsky odpad

  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. NÁDOBY NA OSTRÉ PREDMETY, KLINIK BOXY
Funkcia
1. Nádoby na drobné ostré predmety určené na jedno použitie, predovšetkým na zber použitých ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu.
2. Klinik boxy na zber a transport nebezpečného odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1. Nádoby na ostré predmety, objem 1,5 L až 3 L, farba žltá ks 1000
1.2. Nádoby na ostré predmety, objem 7,5 L až 10 L, farba žltá ks 1000
1.3. Nádoby na ostré predmety, objem 15 L až 35 L, farba žltá ks 1800
2.1. Klinik box, objem 60 L ks 6000
- Výška mm 575
- Šírka mm 310
- Dĺžka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Nádoby na ostré predmety: stohovateľné, certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu, vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádoby, vhodné na spaľovanie v spaľovniach
- konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby
- použité injekčné ihly sa musia dať odňať: bez dotyku ľudskej ruky
- nádoby musia byť vyrobené: z nezávadného polyetylénu (polypropylénu), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie
- veľké nádoby musia mať: silikonované tesnenie po obvode veka pre hermetické utesnenie
- malé nádoby (do 7L) musia byť vybavené: držadlom, pomocou ktorého sa dajú bezpečne prenášať (systém "vedierka")
2. Klinik box s vekom: jednorázová nádoba pre bezpečné a hygienické uskladnenie anatomických odpadov
- klinik box s vekom: stohovateľné, certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu, vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádoby, zodpovedajúce normám BS 7320 a NFX 30 - 500, vhodné na spaľovanie v spaľovniach
- konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: 1. spôsob: uzatvorenie ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom napĺňaní nádoby, 2. spôsob: uzatvorenie väčším tlakom na veko dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby
- veko musí byť: Originálne k nádobe, úplne tesniace aj v prípade 1. spôsobu uzatvorenia nádoby s následným znovuotvorením, kvôli zabráneniu úniku biologického a ostatného, najmä kvapalného, odpadu.
- nádoby musia byť vyrobené: z nezávadného polyetylénu (polypropylénu), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.) Predmet plnenia zahŕňa aj dopravu tovaru do miesta plnenia uvedené v Čiastkovej výzve na plnenie (objednávke).
2.) Predmet plnenia zahŕňa aj vyloženie tovaru v mieste plnenia.
3.) Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany Dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním.
4.) Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzavretia  rámcovej dohody nasledujúce certifikáty:
4.a) - Certifikát kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: "Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie). Symbol "Infekčný odpad-BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete (viď príloha),
4.b) - Certifikát, že v nádobe sa môžu transportovať látky, ktoré sú priradené k UN 3291 "Odpad klinický nešpecifikovaný" - medzinárodne platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete (vizualizácia v prílohe).
5.) Nádoby musia spĺňať technickú normu ISO 23907.
6.) Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
7.) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia  rámcovej dohody.
8.) Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
9.) Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia musí byť doručená Objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody.
10.) Dodávateľ je povinný dodať tovar do miesta plnenia do 7 dní odo dňa doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od Objednávateľa.
11.) Frekvencia Čiastkových výziev na plnenie (objednávok) bude závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
12.) Nie sú prípustné žiadne alternatívy, musí byť presne dodržaná Funkčná a Technická špecifikácia tovaru.
13.) Objednávateľ je povinný prezrieť si tovar pri jeho preberaní v mieste plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami. Prípadné skryté vady tovaru alebo zjavné vady tovaru nezistené pri preberaní tovaru Objednávateľ písomne oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu ich ich zistení.
pokračovanie 13.) Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je nový, nepoužívaný a spôsobilný na používanie na určený účel. Dodávateľ je povinný dodať tovar v množstve určenom v Čiastkovej výzve na plnenie (objednávke)  a na určené miesto plnenia.
14.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Dodávateľ po každej dodávke tovaru vystaví faktúru a doručí ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
15.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
16.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto  rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto  rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto  rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto  rámcovej dohody,
pokračovanie 16.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto  rámcovej dohody a nižšou cenou.
17.) Miestom plnenia Rámcovej dohody sú pracoviská Objednávateľa. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia  rámcovej dohody, ešte pred samotnou dodávkou tovaru, miesta (adresy) plnenia tovaru (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia).
18.) Dodávanie tovaru počas trvania  rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá uvedené v Technickej špecifikácii tovaru sú predpokladané množstvá, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
pokračovanie 18.): V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu tovaru tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie tovaru tejto  rámcovej dohody.
19.) Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto  rámcovej dohody sa považuje za porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. V prípade, ak Dodávateľ neodstráni následok porušenia zmluvného záväzku alebo zmluvný záväzok nesplní ani v dodatočnej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, ktorá nebude kratšia ako 5 dní, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
20.) Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto  rámcovej dohody na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 súbor

37 790,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2020 15:20

07.04.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 660
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2020 12:07 - Vstupná ponuka 37 789,99 € Cena s DPH
07.04.2020 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 37 789,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS