• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2020 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.04.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.04.2020 15:20

Detail zákazky Z20206664

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2020 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.04.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.04.2020 15:20

Základné údaje

Z20206664

OF-211731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4521893

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 2 198
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
doba platnosti stravných poukážok rok 2020, 2021
odoberanie stravných poukážok odoberanie stravných poukážok počas obdobia apríl 2020 až február 2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
K plneniu zmluvy dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa / objednávky budú zaslané dodávateľovi emailom, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má dodať dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to  v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,00 hod.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Cena je vrátane provízie, poštových poplatkov, dopravy na miesto plnenia.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčinom počtu stravných poukážok a ceny stravnej poukážky v eurách. Celková cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu v čase splatnosti faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené, v danom roku nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 4 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v Ilave a Dubnici nad Váhom.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, v prípade legislatívnej zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky podľa § 5 ods. 2 zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách na základe opatrenia Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR. V takom prípade sa zmluvné strany dohodli, že použitie § 421 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka sa vylučuje, pričom dodávateľ nebude oprávnený domáhať sa uskutočnenia dodávok stravných poukážok v maximálnom množstve podľa tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68 Slavnica, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

03.03.2021 14:30

1,00 sada

8 792,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2020 14:16

02.04.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.04.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2020 14:23 - Vstupná ponuka 8 792,00 € Cena s DPH
01.04.2020 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 8 791,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS