00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace a hygienické potreby
čistiace a hygienické potreby
Tovar, Služba
1. Čistiace a hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace a hygienické potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krém na ruky Indulona alebo ekvivalent, v tube 100g | ks | 100 | ||
Toaletné mydlo 100g | ks | 100 | ||
Vedro plastové s rúčkou objem 15l | ks | 10 | ||
Handra Bodentuch 60x70cm | ks | 200 | ||
WC kefa komplet súprava | ks | 60 | ||
Umývacia pasta na ruky Solvina alebo ekvivalent, 450/500g | ks | 50 | ||
Kefa na ruky umelá s rúčkou | ks | 50 | ||
Žiletky Astra alebo ekvivalent, bal. 5ks | bal | 50 | ||
Plastové umývadlo - lavór objem 12l, okrúhly | ks | 10 | ||
Švédska utierka 30 x 35 cm, 205g/m2, farba modrá | ks | 100 | ||
Švédska utierka 30 x 35 cm, 205g/m2, farba žltá alebo zelená | ks | 100 | ||
Švédska utierka 30 x 35 cm, 205g/m2, farba ružová | ks | 100 | ||
Prací prášok univerzál, 400/600g | ks | 30 | ||
Hydroxid sodný - granule do sifónu, 1000g | ks | 30 | ||
Kefa na skúmavky, priemer 10 mm | ks | 30 | ||
Mazlavé mydlo, vedro 9kg | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru. |
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
16.04.2020 14:00
1 022,00 ks/bal
482,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2020 10:03
02.04.2020 10:15
02.04.2020 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.04.2020 09:11 - Vstupná ponuka | 482,10 | € | Cena bez DPH |
02.04.2020 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 482,09 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: