• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2020 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2020 13:25

Detail zákazky Z20206598

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2020 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2020 13:25

Základné údaje

Z20206598

OF-211750

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4524851

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

47039817

PEDRO PLUS, s.r.o.

Radlinského 2050/17, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

čistiace prostriedky

čistiace prostriedky, saponáty na umývanie riadu, handry, metly, vedrá, vrecia na odpad

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. čistiace prostriedky
Funkcia
upratovanie a čistenie, umývanie riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Savo proti plesniam 500ml alebo ekvivalent ks 50
Fixinela 0,5 litr. alebo ekvivalent ks 100
Mydlo mazľavé na podlahy 9 kg ks 10
Prášok čistiaci na riad a sanitu 400-500 g ks 100
Prostriedok na umývanie riadu Jar 0,45 litr. alebo ekvivalent ks 50
Prostriedok na umývanie riadu Jar 0,900 litr. alebo ekvivalent ks 50
Prostriedok na umývanie podlahy Krystal 5 litr. alebo ekvivalent ks 20
Prostriedok na čistenie okien Okena bez alkoholu 500 ml alebo ekvivalent ks 10
Handra na podlahu bavlnená tkaná savá minimálne 50x60 cm ks 100
Zmeták PVC 30 cm na šrubovaciu násadu ks 24
Násada drevená šrubovacia 120 cm kompatibilna s položkou 12 ks 24
WC súprava nádobka s kefou na čistenie toaletnej misy ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie a dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v Technických vlastnostiach.
Pri dodávke ekvivalentých výrobkov doložiť ekvivalentné zloženie dokumentácie výrobcu (technický list, certifiká a pod.) preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
U výrobkov označených symbolom nebezpečnosti Dodávateľ je povinný dodložiť Kartu bezpečnostných údajov.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 3 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t. j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 24 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ulica Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

15.04.2020 10:00 — 24.04.2020 10:00

1,00 predmet zákazky

1 230,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2020 10:58

06.04.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2020 13:50 - Vstupná ponuka 999,60 € Cena s DPH
06.04.2020 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 979,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS