• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 14:50

Detail zákazky Z20206458

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 14:50

Základné údaje

Z20206458

OF-211626

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526259

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skrine - kartotéky

Skrine - kartotéky

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skrine - kartotéky
Funkcia
Skrine -  kartotéky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová kartotéka/Lístkovnica A5, 10 zásuviek ks 3
Deliaca priečka do kartotéky A5 ks 72
Skriňa spisová - demontovaná, 1950 x 950 x 500 mm, sivá/sivá ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Výška (mm) 1250 Šírka (mm) 560 Hĺbka (mm) 600 Materiál kovová Farba korpusu sivá Farba zásuviek modrá Počet zásuviek 10 Nosnosť zásuviek (kg) 40 Formát A5 Počet radov vedľa seba dvojradová viď. príloha
1. zvárané kovové lístkovnice pre prehľadné ukladanie kariet veľkosti A5 a A6
1. zásuvky sú osadené kolieskovým výsuvným mechanizmom so 100% výsuvom
1. bezpečnostný systém blokácie zásuviek zamedzuje súčasnému vysunutiu viac zásuviek naraz
1. centrálne zamykanie cylindrickým zámkom Burg s dvoma kľúčmi
1. povrchová úprava práškovou farbou RAL 7035 (svetlo sivá) a RAL 5012 (modrá)
1. vnútorný rozmer zásuviek (šírka x výška x hĺbka): 224 x 97/175 x 430 mm
1. vnútorný rozmer zásuviek (šírka x výška x hĺbka): 224 x 97/175 x 430 mm
2. deliace priečky sú kovové, lakované práškovou farbou v odtieni RAL 7035
3. Nosnosť police (kg) 120 Výška (mm) 1950 Šírka (mm) 950 Hĺbka (mm) 500 Počet políc 4 Typ dverí krídlové Farba korpusu sivá Typ konštrukcie demontovaná viď. príloha
3. skriňa z oceľového plechu s hrúbkou 1,0 a 0,8 mm
3. štyri nastaviteľné police, každá polica má nosnosť 95-120 kg podľa hĺbky skrine
3. silné vystužené dvere vybavené trojbodovým zámkom s dvoma kľúčmi
3. povrchová úprava skrine je prevedená odolným elektrostatickým práškovým lakom
3. farba korpusu je RAL 7035, dvere skríň sú potom vo farbe sivej RAL 7035 alebo modrej RAL 5012
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých cien všetkých položiek bez DPH a s DPH do 24 hodín od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, potvrdenie pôvodu tovaru stoličiek (prehlásenie výrobcu), produktový list použitých tovarov s podrobnou technická špecifikácia, platný certifikát lavíc /skriniek/.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou, dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy EKS.
Požaduje sa predložiť dodací a záručný list k jednotlivým položkám predmetu plnenia.
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky.
Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný.
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorky (fotky) položky predmetu zmluvy na účelu kontroly, či predložená vzorka položky predmetu zmluvy zodpovedá technickej špecifikácií predmetu zákazky do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorník farby do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Vzhľadom na to, že ide o doplnenie už dodaného tovaru z predchádzajúceho obdobia, objednávateľ požaduje dodať tovar, pri ktorom budú zachované všetky charakteristiky a špecifikácie tovaru, najmä rozmery konštrukcií, materiál, tvar a farba, farby kovových častí tovaru, rozmerov a vrátane jej farebnosti a ochranných prvkov z čierneho plastu. Pred zadaním do výroby žiadame víťazného uchádzača o presné zameranie celkových rozmerov skríň.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.04.2020 10:00 — 24.04.2020 14:00

1,00 celok

4 980,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.04.2020 12:41

07.04.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.04.2020 13:12 - Vstupná ponuka 4 980,00 € Cena bez DPH
03.04.2020 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 4 979,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS