• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 08:35

Detail zákazky Z20206429

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 08:35

Základné údaje

Z20206429

OF-209251

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4520585

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

00612791

UNOMED spol. s r. o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitor na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta

Monitor, hemodynamické parametre, oxymetrie pacienta

  • 33195100-4 - Monitory
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta.
Funkcia
1. Monitor na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Požiadavky na merané a zobrazované parametre:
1.2. - Vizualizácia fyziológie pacienta v reálnom čase na obrazovke monitora.
1.3. - Zadávania a zobrazovanie podaných liekov, tekutín, polohovanie pacienta a meraných parametrov v trendoch.
1.4. - Miniinvazívne kontinuálne monitorovanie hemodynamických parametrov z periférnej artérie:
1.5. - CO – srdcový výdaj
1.6. - CI – srdcový index
1.7. - SV – systolický objem
1.8. - SVI – index systolického objemu
1.9. - SVV – variácia systolického objemu
1.10. - HR pr – priemerná pulzná frekvencia
1.11. - MAP – stredný arteriálny tlak
1.12. V kombinácii s kontinuálnym meraním centrálneho venózneho tlaku CVT merať - kontinuálny systémový cievny odpor SVR
1.13. V kombinácii s kontinuálnym meraním saturácie merať centrálnu venóznu saturáciu ScvO2 alebo kontinuálne merať saturáciu  zmiešanej venóznej krvi SvO2
1.14. V kombinácii s periodickým meraním termodilúčnou metódou merať cez Swan-Ganz katéter kontinuálny hemodynamický profil:
1.15. - iCO – intermitentný srdcový výdaj
1.16. - iCI – intermitentný srdcový index
1.17. - iSV – intermitentný systolický objem
1.18. - iSVI – intermitentný index systolického objemu
1.19. - iSVR – intermitentná systémová cievna rezistencia
1.20. - iSVRI – intermitentný index systémovej cievnej         rezistencie
1.21. - RVEF - pravokomorová ejekčná frakcia
1.22. - EDVI –  index koncového diastolického objemu pravej komory
1.23. – kontinuálne monitorovanie saturácie centrálnej    venóznej krvi ScvO2  alebo kontinuálne meranie saturácie zmiešanej venóznej krvi SvO2
1.24. – Miniinvazívne monitorovanie hemodynamických parametrov s možnosťou upozornenia na pravdepodobnosti výskytu udalosti hypotenzie:
1.25. – HPI – index pravdepodobného výskytu udalosti hypotermie
1.26. - CO – srdcový výdaj
1.27. - CI – srdcový index
1.28. - SV – systolický objem
1.29. - SVI – index systolického objemu
1.30. – SVR – systémový cievny odpor
1.31. - SVRI – index systémového cievneho odporu
1.32. - SVV – variácia systolického objemu
1.33. - MAP – stredný arteriálny tlak
1.34. – PPV – Priemerná pulzná frekvencia
1.35. – rozšírená konektivita s nemocničnými  informačnými systémami
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia osôb do údržby a prevádzky predmetu plnenie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči, vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavení objednávkový formulár.
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia. Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov. Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu.
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu.
Prístroj musí byť dodaný nový - nepoužívaný.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní dopredu osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom.
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

28.04.2020 00:00 — 28.04.2020 00:00

1,00 ks

30 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.03.2020 09:08

31.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2020 09:17 - Vstupná ponuka 30 000,00 € Cena bez DPH
31.03.2020 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka 29 997,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS