• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2020 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 13:55

Detail zákazky Z20206387

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2020 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 13:55

Základné údaje

Z20206387

OF-211661

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4520605

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záložný firewall

bezpečnostné zariadenie, sieťové smerovače, ochrana

  • 32413100-2 - Sieťové smerovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záložný  firewall
Funkcia
bezpečnostné zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Záložný - Hardvérový firewall s pokročilou ochranou a detekciou ks 1
1.1. priepustnosť brány firewall Mbps 8000
1.2. priepustnosť UTM (AV + IDP) Mbps 1200
1.3. priepustnosť IDP (Mbps) Mbps 1700
1.4 súbežné relácie TCP ks 2000000
1.5 10/100/1000 Mbps RJ-45 portov ks 12
1.6 USB3.0 ks 2
1.7 súčasné IPSec VPN tunely ks 100 1000
1.8 Rozhranie VLAN ks 128
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.9 umiestnenie Rack
1.10 kompatibilita s HA Pro ATP800
1.11 bezpečnostné prvky sandboxe, Filter obsahu, Filter pre Botnet, Aplikácia Patrol, Zabezpečenie e-mailu, Anti-Malware, Cloud Query, Zlyhanie inteligencie hrozieb, IDP (detekcia a prevencia prieniku), Reputácia IP,
1.11.1 bezpečnostné prvky ďalšie GeoIP, SecuReporter Premium
1.12 VPN IKEv2, IPSec, SSL, L2TP / IPSec
1.13 Dvojfaktorové overenie Áno
1.14 Súčasťou balenia Gold pack na 1 rok
1.15 Certifikácia EMC: FCC časť 15 (trieda A)  ,CE EMC (trieda A), RCM (trieda A), BSMI , BEZPEČNOSŤ: LVD  BSMI,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
3. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy.
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a  to v rozsahu: Názov  položky  predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy.
7. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
8. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
9. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto KZ  vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného  súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
12. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
13. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy  nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov,patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
15. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po  nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje  predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt  špecifikovaný Objednávateľom.
16. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za  podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od KZ a udelenie neuspokojivej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

15.04.2020 07:00 — 22.04.2020 14:30

1,00 ks

3 287,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2020 10:53

01.04.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 42
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.03.2020 10:44 - Vstupná ponuka 3 249,60 € Cena s DPH
28.03.2020 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 3 249,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS