• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 11:50

Detail zákazky Z20206382

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 11:50

Základné údaje

Z20206382

OF-211659

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4520573

Objednávateľ

00587052

"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová

Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK

Dodávateľ

14424240

Jozef Oremus PEKÁREŇ BÁNOV

Štúrova 42, Bánov, 94101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky

Chlieb, rožok, závin, vianočka, bábovka, žemľa, brioška, buchta

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
Funkcia
Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov
Dodanie tovaru do zariadenia obstarávateľa v Nitrianskom kraji
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb čierny 1000 g nekrájaný ks 4200
Vianočka 225 g balená ks 840
Uzol sladký 80 g balený ks 800
Bábovka 400 g balená ks 600
Droždie čerstvé 1 kg kg 60
Buchta lekvárová 80 g balená ks 1700
Lístková trubička 100 g balená ks 800
Buchta tvarohová 80 g balená ks 1700
Pagáč oškvarkový 50 g balený ks 800
Rohlík 40 g ks 24000
Pizza rožok 60 g balený ks 800
Kaiserka 50 g ks 3500
Strúhanka kg 240
Rožok viaczrnný 50 g ks 3000
Žemľa 50 g ks 3400
Osie hniezdo s náplňou škoricovou 70 g ks 780
Croissant s náplňou lieskovo orieškovou 60 g ks 800
Uzol cesnakový 60 g ks 800
Závin kakaový 250 g ks 1000
Závin makovo-jablkový 250 g ks 1000
Croissant s náplňou biela čokoláda 60 g ks 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodaný tovar musí by čerstvý nie starší ako 6-7 hodín po vypečení pri čerstvom chlebe a rožkoch, a 12 hodín pri ostatnom pečive Akosť 1. trieda
Množstvá a sortiment pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov. Zvýšenie alebo zníženie objemu a zmena sortimentu zákazky je prípustné.
Predpokladané množstvá pekárenských výrobkov v Technickej špecifikácii predmetu sú uvádzané na dobu 12 mesiacov.
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá a sortiment jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment v závislosti od počtu a zloženia stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Chlieb, pečivo, rožky, pekárske výrobky"
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny v dodacom liste a následne vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a v sobotu vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Objednávky sa predložia deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

94102, Lipová 474, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

11 558,59

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2020 13:59

01.04.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2020 15:13 - Vstupná ponuka 11 526,77 € Cena s DPH
26.03.2020 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka 11 526,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS