• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2020 13:35

Detail zákazky Z20206361

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2020 13:35

Základné údaje

Z20206361

OF-211625

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4519198

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby v administratíve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dosky so šnúrkou A4 mramorov., hmotnosť 210g, poťahované, ks 200
Obálka stredná C6, biela, samolepiaca ks 5000
Obálka stredná C5, biela, samolepiaca ks 4000
Obálka B4 samolep. 250x353 mm, biela ks 1500
Euroobal A4 60 mikrómov ks 3000
Zakladač s mechanizmom A4/8cm ks 200
Razítková farba do pečiatok Trodat,30ml, čierna ks 10
Razítková farba bez oleja čierna 50g ks 10
Lepiaca páska priesvitná 48mmx66m ks 120
Lepiaca páska priesvitná 24mmx20m ks 60
Fixy na textil čierne 2739 ks 120
Fixy centropen 2846 - čierne ks 100
Fixy centropen 2846 - zelené ks 100
Fixy centropen 2846 - modré ks 100
Odkladacia mapa 3záložky ks 200
Etikety samolepiace biele 26x16mm ks 120
Zošit A4 linajkový, tvrdý obal, ks 120
Zošit A5 linajkový, tvrdý obal, (96 listov) ks 60
Zošit A4 linajkový 444 ks 100
Zošit A5 linajkový 544 ks 200
Dvojhárok linajkový (skladaný)  A3 bal 250ks bal 30
Blok poznámkový A5 50listov, linajkový ks 30
Zošívačka na spony 24/6 ks 30
Lepidlo v tvare pera. Lepí papier alebo kartón, malé aj veľké plochy. Objem: 50ml ( SPOKO) alebo ekvivalent ks 300
Motúz jutový, 50g ks 120
Spony na spisy 33mm ks 300
Spony na spisy 78mm bal.50ks bal 10
Spony do zošívačky 24/6 ks 300
Opravný lak-korektor, 20ml ks 30
Rýchloviazač závesný celý s plieškom A4 ks 200
Rýchloviazač obyčajný s plieškom A4 ks 200
Obal PVC A4 tvaru L-150mic ks 300
Poduška pečiatková 120x60mm ks 8
Poduška pečiatková 70x50mm ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru.
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

09.04.2020 14:00

1,00 celok

1 413,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.03.2020 12:32

31.03.2020 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2020 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2020 10:36 - Vstupná ponuka 1 413,00 € Cena bez DPH
31.03.2020 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 413,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS