• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 17:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 17:40

Detail zákazky Z20206354

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2020 17:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2020 17:40

Základné údaje

Z20206354

OF-211556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4526257

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky spotrebný materiál

Rôzny kancelársky spotrebný materiál

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Guľôčkové pero K20 - mix farieb ks 2500
2. Tyčinkové lepidlo, 40g bal 500
3. Kancelársky kopírovací papier A5, 80 g, IQ Color MA42 zelený/500 listov bal 100
4. Kancelársky kopírovací papier A5, 80 g, IQ Color AB48 modrý/500 listov ks 100
5. Kniha evidencie návštev - 062010 bal. 50
6. Lekársky spotrebný Centimeter 30cm bal 10
7. Magnetická stierka + fixky na bielu tabuľu / sada sada 20
8. Magnetická tabuľa, 40x60 cm, hliníková, strieborná , biela ks 8
9. Papierové samolepiace obálky na CD bal 50
10. Uhlový papier A4, čierny 100 listov bal 50
11. Lepiaca páska baliaca Tesa 48mm x 66m priehľadná ks 500
12. Zvlhčovač prstov, WETTY ks 50
13. Zošívačka Sax 49, 24/6, 26/6, 25 listov ks 100
14. Dátumovka Colop S120 ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. Tuhé tyčinkové lepidlo na rýchle a čisté lepenie papiera, kartónu a fotografií. Neobsahuje rozpúšťadlá. Nekvapká a nerozteká sa, nekrčí papier. Vyprateľné pri 40 °C. Hmotnosť 40 g. Lepiaca tyčinka Pritt Stick 40g
5. priehľadný „L" obal na dokumenty z PVC • otváranie zhora a po dlhšej strane • lesklý • formát: A4 • 50-kusové balenie hrúbky 180µ / mix farieb
6. Lekársky spotrebný Centimeter papier jednorazové Educare rany pravítko 25ks/bal Materiál .: Kriedový papier Veľkosť : 2,5 cm široká, 30cm stupnice Farebné pásky : Biela Farebné stupnice čierna Mierka :Cm na jednej strane, prázdna na zadnej strane
7. sadu 4 popisovačov TZ 100, malú magnetickú stierku, 125 ml čistiaci sprej TZ 7 a 4 magnety o 30 mm. Fixky (čierna, modrá, zelená, červená), stierateľný atrament na liehovej báze. Valcový hrot Ø 0.5mm. Hrúbka stopy: 2.5mm.
8.  - súčasťou balenia.:  držiak na popisovače a montážny materiál (4 skrutky, 4 hmoždinky a 4 kryty) - rozmery: 40x60 cm - materiál: hliníkový rám - farba: strieborná
9. Papierové samolepiace obálky na CD s okienkom, biele. 125 x 125 mm. bal./100ks
10. Balenie obsahuje 100 čiernych uhľových papierov A4.
11. Papierová termo páska do pokladne. Šírka 57mm, priemer celej pásky 40 mm, priemer dutinky 12mm. Návin 30m. Jednovrstvové kotúčiky TERMO sú vyrobené z termocitlivého 55 gr.papiera podľa zákona 289/2008 Z.z. a novele 361/2013 zo 17.10.2013
12. Zvlhčovač prstov, gélový, pomôcka,pri styku s kolkami, známkami, množstvom dokladov, faktúr.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad )
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za týchto podmienok:
a.) dodanie ekvivalentu vo forme inovácie pri súčasnom dodržaní všetkých kvalitatívnych podmienok.
b.) dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-ich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

5 965,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.04.2020 12:37

07.04.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 444
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.04.2020 12:47 - Vstupná ponuka 5 965,00 € Cena bez DPH
07.04.2020 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 5 952,28 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS