• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 11:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 11:20

Detail zákazky Z20206345

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 11:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 11:20

Základné údaje

Z20206345

OF-211503

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4520559

Objednávateľ

00738271

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov

Gucmanova 670/19, Leopoldov, 92041, SVK

Dodávateľ

44494254

BEBA plus s.r.o.

Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky a kreslá

Kancelárske stoličky a kreslá

  • 33193120-6 - Kreslá na kolieskach
  • 39112100-1 - Jedálenské stoličky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá a stoličky
Funkcia
Na vybavenie kancelárií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka 1 - Jedálenská stolička zn. Lavinia alebo ekvivalent; farba: čierna; barová stolička; materiál: látka/ kov; farebné prevedenie: čierna/ chróm; rozmery: 41*54*87 (š*h*v); výška sedu 46cm; hĺbka sedu: 39,5cm; Priloha 1 ks 13
Položka 2-Kancelárske kreslo zn. INFERNO alebo ekvivalent; farba: čierno-sivá; nosnosť minimálne 130kg; typ: na sedenie do 8 h denne; hojdacia mechanika; poťah z eko kože; zvýšené operadlo; opierky rúk: áno, odklápacie pre jednoduchšie prisunutie kresla k stolu; kríž z tvrdeného plastu; univerzálne kolieska potiahnuté tvrdou bielou gumou pre mäkké a tvrdé podlahy; výška: 115 - 120 cm; šírka sedadla: 56 cm; hĺbka sedadla: 52 cm; výška operadla chrbta: 72 cm; výška podrúčiek nad sedadlom: 0-21 cm; ; výškovo nadstavenie piestu: 10 cm; Priloha 2 ks 5
Položka 3 -Kancelárska stolička, farba: čierna; ISO NEW C11; materiál: látka/ kov; rozmery: 53*58*83 cm (š*h*v); výška sedu: 47 cm; hĺbka sedu: 41 cm; nosnosť: 110kg; stohovacia; dodávaná v monte; alebo ekvivalent Priloha 3 ks 11
Položka 4 - Podložka pod stoličku na tvrdé podlahy; rozmer: 1500*1200 mm; určená na ochranu podlahy pred kolieskami stoličiek, obuvi a všeobecného opotrebenia; materiál: 100% recyklovaný PET; protišmyková; vyrobená s okrúhlymi rohmi pre zníženie rizika zakopnutia; alebo ekvivalent Priloha 4 ks 6
Položka 5 - Jedálenská stolička Tulipan alebo ekvivalent; chrómová kovová kostra spevnená v spodnej časti kruhom; vhodná do jedální; sedák: kruhový čalúnený; kostra: 4 nohy, chróm; rozmery: výška celková: 86 cm; celková hĺbka: 43 cm; celková šírka: 37 cm; priemer sedáku: 48 cm; hmotnosť: 5,1 kg; nosnosť: minimálne 120kg; farba čalúnenia: V02N antracit ks 36
Položka 6 - Plastová stolička Iso Plast chróm; stolička s chrómovanou kostrou s plastovým sedákom a operadlom; v hornej časti operadla otvor na ľahšiu manipuláciu so stoličkou; oddelený sedák a operadlo vyrobené z polypropylénu vo farbe K01 (biela); stohovateľná stolička (max. 8ks); kostra: 4 nohy, chróm; rozmery: celková výška: 78,5 cm; celková hĺbka: 42,5 cm; celková šírka: 54,5 cm; výška sedáku: 45 cm; šírka sedáku: 45 cm; hĺbka sedáku: 41,5 cm; hmotnosť: 5,4kg; nosnosť:  min. 120kg; alebo ekvivalent Priloha 5 ks 8
Položka 7 - Kancelárska stolička I-LINE s opierkou hlavy; čalúnená; poťah z látky Oban; farba: čierna; ľakťové opierky: áno; materiál podstavca: čierny nylon; materiál: látka/ kov; výška sedu: 460 - 595mm; hĺbka sedu: 410 mm; šírka sedadla: 480 mm; nosnosť: min. 120kg; výška opierky: 560-615 mm (+185 mm opierka hlavy); alebo ekvivalent. Priloha 6 ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 19/670, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

30.04.2020 12:00

85,00 ks

4 198,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2020 10:43

01.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 525
 99
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2020 10:04 - Vstupná ponuka 4 188,00 € Cena s DPH
27.03.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 4 186,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS