• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2020 11:10

Detail zákazky Z20206337

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2020 11:10

Základné údaje

Z20206337

OF-211252

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4519176

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky
Funkcia
Kancelárska stolička pre intenzívne používanie 24 HR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ záťažové kancelárske kreslo určené na 24 hodinové požívanie s extra vysokým operadlom a opierkou hlavy
sedák ergonomické tvarovanie sedáka operadla, negatívny dopredný náklon sedadla pre zlepšenie krvného obehu
mechanika synchrónna s aretáciou v 5-tich pozíciách
nastavenie výšky sedu plynový piest
možnosť voľby hĺbky sedáku v 2 polohách
opierky hlavová opierka, podrúčky, podrúčky nastaviteľné
materiál poťahu textil
materiál výplne sedáka studená pena
materiál kríža/nôch chromovaný
materiál koliesok pogumovaný
šírka stoličky min. 64 cm
výška sedadla min. 44 cm
hĺbka sedáka min. 47 cm
nosnosť stoličky min. 130 kg
výška operadla min. 68 cm
farba stoličky čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cena celkom  za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Požadujeme dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia do troch týždňov od uzatvorenia zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, presný termín treba nahlásiť 1 deň vopred.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný s originálnym príslušenstvom od výrobcu. Stoličky požadujem doručiť v zloženom stave s technickým listom.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v jeden deň v požadovanom množstve od toho istého výrobcu v rovnakom modelovom prevedení.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dopravu, doručenia a vyloženia predmetu plnenia. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu za všetky položky spolu bez DPH aj s DPH
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.
Nedodržanie termínu dodania bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy alebo VZP a od zmluvy odstúpi v zmysle ustanovenia článku XVIII bodu 18.2 bodu a.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

27.04.2020 10:00 — 30.04.2020 14:00

40,00 ks

11 920,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2020 09:27

30.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 336
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2020 10:18 - Vstupná ponuka 11 920,00 € Cena s DPH
26.03.2020 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 10 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS