• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 12:47
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 13:40

Detail zákazky Z20206268

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2020 12:47
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2020 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2020 13:40

Základné údaje

Z20206268

OF-210492

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4520549

Objednávateľ

00306525

Mesto Komárno

Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

vysoká skriňa, kontajner,ergonomický stôl, dizajnové kreslo,

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Kancelársky nábytok
Ak sa vo výzve na predkladanie cenovej ponuky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov. Pod pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadovaný výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysoká skriňa v kvalite Visio 80 x 38,5 x 183,5 cm, calvados ks 1
Vysoká skriňa v kvalite Visio 80 x 38,5 x 183,5 cm, calvados ks 1
Kontajner v kvalite Visio 50 x 47 cm, calvados ks 1
Ergonomický stôl v kvalite Visio 140 x 70/100 cm, pravý , calvados ks 1
Dizajnové kreslo v kvalite Brando, sivá/drevo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vysoká skriňa v kvalite Visio 80 x 38,5 x 183,5 cm, calvados Parametre: Farba: calvados. Prevedenie skrine: vysoká. Otváranie dverí: krídlové. Zámok u skríň: áno. Počet políc: 4. Nosnosť políc: 25 kg. Materiál úchytiek: kov.
-Rozmery: Výška: 183.5 cm. Šírka: 80 cm. Hĺbka: 38.5 cm. Hrúbka vrchných dosiek: 28 mm. Sila police: 18 mm. Hrúbka ostatných dosiek: 18 mm.
- Hrúbka hrán: 0,5 mm, 2 mm. Hrúbka zadnej steny: 3 mm. Rektifikačné nožičky: 10 mm
- Vysoká kancelárska skriňa z laminovanej drevotriesky, nastaviteľné nohy, vybavená 4 policami, nosnosť 25 kg
Vysoká skriňa v kvalite Visio 80 x 38,5 x 183,5 cm, calvados Parametre: Farba:  calvados. Prevedenie skrine: vysoká, šatníková. Otváranie dverí: krídlové. Zámok u skríň: áno. Počet políc: 5. Nosnosť políc: 25 kg. Materiál úchytiek: kov.
- Rozmery: Výška: 183.5 cm. Šírka: 80 cm. Hĺbka: 38,5 cm. Hrúbka vrchných dosiek: 28 mm. Sila police: 18 mm.
- Hrúbka ostatných dosiek: 18 mm. Hrúbka hrán: 0,5 mm, 2 mm. Hrúbka zadnej steny: 3 mm. Rektifikačné nožičky: 10 mm.
- Vysoká šatníková skriňa z laminovanej drevotriesky, nastaviteľné nohy, vybavená 1 policou, nosnosť 25 kg.
Kontajner v kvalite Visio 50 x 47 cm, calvados Prístavný kontajner z laminovanej drevotriesky, 4 zásuvky, nastaviteľné nôžky, nosnosť 20 kg, centrálne zamykanie.
Parametre: Farba:  calvados. Typ kontajnera: prístavný. Druh zámku: centrálny. Materiál úchytiek: kov. Počet zásuviek: 4. Vysunutie zásuvky: 80 %. Nosnosť zásuvky: 20 kg.
Rozmery: Výška: 76 cm. Šírka: 47 cm. Hĺbka: 50 cm. Hrúbka vrchných dosiek: 28 mm. Hrúbka ostatných dosiek: 18 mm. Hrúbka hrán: 0,5 mm, 2 mm. Rektifikačné nožičky: 10 mm.
Ergonomický stôl v kvalite Visio 140 x 70/100 cm, pravý , calvados -
Parametre: Farba:  calvados. Prevedenie stola: rohový pravý. Materiál podnože: drevo.
Rozmery: Dĺžka: 140 cm. Hĺbka: 100 cm. Výška: 76 cm. Hrúbka vrchných dosiek: 28 mm. Hrúbka ostatných dosiek: 18 mm. Hrúbka hrán: 0,5 mm, 2 mm. Rektifikačné nožičky: 10 mm.
Dizajnové kreslo v kvalite Brando, sivá/drevo Vyrobené z kvalitného dreva a čalúnené látkou, ktorá je príjemná na dotyk. Operadlo je ozdobené dekoratívnymi gombíkmi. Materiál: látka/drevo. Prevedenie: sivá látka/drevo natural. Farba: sivá.
Rozmery: (ŠxHxV): 72x74x104 cm. Výška sedu: 45 cm. Hĺbka sedu: 46 cm. Šírka sedu: 45 cm. Hmotnosť: 15,3 kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská jedáleň, Ul.práce 24, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

06.04.2020 12:47 — 30.04.2020 12:47

1,00 cely predmet zákazky

948,29

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2020 12:51

01.04.2020 12:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2020 13:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 264
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2020 07:08 - Vstupná ponuka 948,00 € Cena s DPH
01.04.2020 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 870,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS