• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2020 12:21
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2020 13:15

Detail zákazky Z20206264

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2020 12:21
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2020 13:15

Základné údaje

Z20206264

OF-211579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4523398

Objednávateľ

00311294

Obec Veľké Uherce

Veľké Uherce 360, Veľké Uherce, 95841, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov

stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov alebo ekvivalent
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky eur 4
predpokladané množstvo stravných poukážok ks 3 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti faľšovaniu
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením ceny rovnajúcej sa cene vrátených stravných pokážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do určeného miesta dodania
Poplatok za poskytnuté služby /PPS/ pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane,balenie,poistenie,storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za poskytnuté služby /PPS/sa  vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky
CCSP Celková cena stravných poukážok v eur  vrátane DPH-výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. CNHSP-Celková nomimálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky/ CNHSP=4,00 eur   x  3500 ks =14000 eur/
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Celková fakturovná cena za dodané stravné poukážky bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok  2. z ceny poplatku za poskytnuté služby  3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Názov Upresnenie
Doba splatnoti stravných lístkov minimálne do konca roka , v ktorom boli poskytnuté
Vrátenie stravných lístkov najneskôr do 31 po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov cca raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

360, Veľké Uherce, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

06.04.2020 12:15 — 31.12.2020 12:16

3 500,00 4,00

14 280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2020 12:23

03.04.2020 12:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.04.2020 12:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 445
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2020 12:43 - Vstupná ponuka 14 280,00 € Cena s DPH
03.04.2020 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 14 099,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS