• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2020 11:00

Detail zákazky Z20206259

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2020 11:00

Základné údaje

Z20206259

OF-211578

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4517035

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

31645704

CBA VEREX, a.s.

Priemyselná 4606, Liptovský MIkuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nakladaná a alebo konzervovaná zelenina

hrášok, červená repa, kapusta

  • 15331400-1 - Nakladaná a/alebo konzervovaná zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákazka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 850-920 g 50 % ks 200
Červená repa 3400-3600 g kocky ks 60
Červená repa 3400-3600 g strúhaná ks 60
Šalát čalamáda 3400-3700 g ks 100
Chren struhaný nakladaný 660-700 g ks 150
Čili papričky pomleté sterilizované 150-200 ml ks 50
Paprika baranie rohy 3000 g-3400 g ks 100
Feferóny gulaté sterilizované 610-650 g ks 50
Feferóny krém pal 130G HEL ks 50
Hrášok s karotkou 2500 g Vitana ks 50
Hrášok s mrkv.3,5KG H ks 20
Hrášok st.SN 4,05G H ks 10
Paprika červená rezaná 640-680 g ks 200
Paprika červ.polená 640g ks 100
Paprika červená rezaná 3,3kg - 3,5 kg ks 20
Kapusta červená sterilizovaná 3500 g ks 100
Kapusta kvasená steril. 3500 g ks 300
Fazuľa konzerv.červená slaná 400 g-425g ks 150
Špargla konzervovaná 660 g ks 100
Šampiony krájané 2,495-3,0 kg ks 100
Kôpor sterilizovaný 240 g ks 100
Kapary v slanom náleve 100 g ks 80
Olivy čierne bez kôstky 900-950 g ks 30
Olivy zelené bez kôstky 900-950 g ks 30
Olivy zelené krájané 900-950 g ks 30
Fazulka ster.ze. 3,5 kg ks 100
Uhorky sterilizované 5-7 cm 3500 g ks 500
Uhorky sterilizované 5-7 cm 650-680 g ks 200
Horčica plnotučná 5KG ks 40
Horčica medová 1 kg Hugli vedierko ks 20
Horčica plnotučná porcovaná 30 g ks 3000
Kečup Hellmanns 5 kg ks 10
Kečup jemný 5 kg ks 60
Kečup jemný 30 g ks 4000
Šalát čalamáda Dun 3,3k g ks 20
Paradajky krájáné 2,5 -2,6 kg ks 50
Paradajky suš.v oleji 750g ks 20
Ochutené drtené paradajky-Pomodoro Hugli 2,55 kg ks 20
Ocot 1 liter 8 % l 500
Paradajkový pretlak 3,6 kg ks 20
Mexický šalát 3 kg plechovka Hugli ks 20
Činsky šalát 3 kg plechovka Hugli ks 20
Pesto-Prima gusto provensálske byliny480 g Hugli ks 10
Pesto-Prima gusto rozmarín 480 g Hugli ks 10
Pesto-Prima gusto bazalka 480 g Hugli ks 10
Lečo zeleninové 3,4-3,6 kg ks 200
Lečo zeleninové 650-680 g ks 100
Bonuuelle klíčky fazule Mungo v miernom slanom nál.2500 ml ks 70
Artičoky pl.390g ks 50
Bambusové výhonky 330g ks 50
Cibuľka 330g ks 50
Cícer st.2,5 kg ks 150
Zeler vlasové rezance 3,3 kg sklo ks 50
Olivy s modr.syr. 300g ks 100
Olivy s tuniakom 300g ks 100
Olivy s mandl. 360g ks 100
Omáčka bals.crema 0,5l ks 30
Omáčka barbecue 4,8 kg ks 10
Paprika baran.rohy 630 g ks 60
Lečo zeleninové 650-680 g ks 100
Paradajky suš.v oleji 750g ks 50
Bonduelle šalát Sombrero 4000 g ks 20
Bonduelle Hrášok s mrkvou 4l ks 30
Bonduelle Celer nudličky SV P/2100 g ks 30
Bonduelle Mrkva nudličky 4000 g ks 30
Bonduelle Kukurica SV 1870 g ks 30
Mrkva- vrúpkov.kolieska 4 kg plechovka Hugli ks 50
Cícer steril. 2,5 kg Hugli plech. ks 100
Fazuľa červ. 2,5 kg Hugli plech. ks 50
FAZULA biela maslová .2,5KG HUGLI plechovka ks 50
Kukurica sterilizovaná 2,12 HUGLI plechovka ks 50
Hrášok sterilizovaný 2,60 kg Hugli plechovka ks 40
Šošovica 2,5 kg Hugli plechovka ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. Dodaný tovar musí spĺňať všetky právne predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Kúpnej zmluvy doručí obstarávateľovi podrobný rozpis cenovej ponuky. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom s požadovanými množstvami s DPH a bez DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi na jeho e-mail.  osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonicky a e-mailový kontakt na zaslanie objednávok.
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Kúpnej zmluvy, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 3 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie e-mailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávania potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa dodávka tovaru, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/10.
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok.pred dodávkou tovaru.
Dodávku tovaru zabezpečiť počas pracovného týždňa v pondelok až piatok, v čase od 7.00-12.00 hodine na základe objednávky vystavenej 48 hodín
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
V zmysle ustanovení Kúpnej zmluvy sa objednávateľ nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladné.
Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa.
Skutočný objem tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa.Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne.
Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný druh uvedeného sortimentu, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny, ktorá je zverejnená na portálu výrobcu v deň spracovania čiastkovej objednávky pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto kúpnou zmluvou.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, z ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu do 31.12.2021 poprípade do vyčerpania vysúťaženej sumy. Platí tá čas ktorá nastane prvá.
Cena je maximálna vrátene všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zvlášť vyfakturovať dodaný potravinársky tovar po jednotlivých sadzbách DPH, (10% a 20%)
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 3 dní od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 24 hodín od uznania reklamácie.
Ak pochybí dodávateľ či už kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľ. Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť.
Tento priebeh bude doložený – a) v prípade nedodržania kvality- reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvality- záznamom o nedodržaní objednaného množstva.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie kúpnej zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov potravín stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar označený podľa §11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení a doplnení neskorších predpisov (uvedené najmä hmotnosť, názov, doba spotreby, názov výrobcu, spôsob skladovania , krajina pôvodu....)
Zmluvné strany vyhlasujú , že pohľadávky , ktoré vznikli na základe tejto kúpnej zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu.
Od tejto zmluvy môže ktorákoľvek zmluvná strana odstúpiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka a kupujúci aj podľa § 19 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní“) .
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne, inak je neplatné a musí v ňom byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že podstatné porušenie zmluvy budú považovať: a) na strane predávajúceho:
- nedodržanie záväzku dodania tovaru v dohodnutom množstve, akosti, vyhotovení a/alebo termíne podľa tejto zmluvy.
- nedodržanie záväzku dodania tovaru v dohodnutom množstve, akosti, vyhotovení a/alebo termíne podľa tejto zmluvy.
Pred uplynutím doby platnosti zmluvy je možné ju vypovedať každou zo zmluvných strán v trojmesačnej výpovednej lehote, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede.
Objednávateľ je oprávnený si uplatniť voči poskytovateľovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 2 500 EUR (slovom Dvetisícpäťsto EUR) ak objednávateľ v súvislosti s podstatným porušením tejto dohody uplatní inštitút odstúpenia od dohody , alebo poskytovateľ svojvoľne ukončí túto zmluvu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

08.04.2020 11:44 — 31.12.2021 00:00

1,00 1 zákazka

24 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2020 11:48

30.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 50
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2020 13:52 - Vstupná ponuka 24 000,00 € Cena s DPH
30.03.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 23 999,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS