30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36325406
APC CONTROLS, s. r. o.
Súkennícka ulica 283/36, Prievidza, 97101, SVK
oprava ručného čerpania PHM
oprava ručného čerpanie PHM
Služba, Tovar
1. Oprava ručného čerpania PHM.
|
|
---|---|
Funkcia |
Monolitická budova obsahuje technológiu na prepravu pohonných hmôt (ďalej len "PHM") so všetkými bezpečnostnými prvkami. Elektronická časť technológie je zastaraná a poruchová – hlavne automatický a ručný režim plnenia a výdaja. Je to systém, ktorý riadi celú prepravu PHM z veľkokapacitných nádrží do jednotlivých častí pomocou softvéru riadiaceho systému. Ventily sa dajú otvoriť iba ručne. |
Nefunguje automatické vypínanie plnenia vagónov, čo môže spôsobiť preplnenie vagóna PHM a ich vytečenie. Dá sa plniť vždy len jeden vagón v ručnom režime a to za prítomnosti obsluhy stojacej na vagóne, ktorá vizuálne kontroluje stav naplnenia vagóna. |
Nefunguje automatický režim odpúšťania bezpečnostných potrubí pretlaku do slopových nádrží, ktoré sú týmto permanentne uzatvorené a neplnia svoju bezpečnostnú funkciu, |
Na dispečerskom počítači nie je zobrazovaný stav hladín v slopových nádržiach, benkalóroch a nádržiach v podzemnom úložisku (okrem nádrží s novými snímačmi hladín s vizualizáciou na nový dispečerský počítač). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka + montáž Ručný režim pre slopové nádrže typ Benkalor, objem 10m3 | kus | 3,00 | ||
Demontáž poškodeného hlavného deónu v rozvodni | kus | 1,00 | ||
Dodávka + montáž hlavného deónu v rozvodni AS II typ Record BS-CEI, max 250 A | kus | 1,00 | ||
Demontáž poškodeného prepínača rozvádzača v rozvodni | kus | 1,00 | ||
Dodávka + montáž prepínača rozvádzača v rozvodni AS II typ Jager B3T, max 10 | kus | 1,00 | ||
demontáž poškodeného stýkača 100A pre hlavné čerpadlo typ NVS150 slopových nádrží typ K63, max 63 A | kus | 1,00 | ||
dodávka + montáž stýkača 100A pre hlavné čerpadlo typ NVS150 slopových nádrží typ K63, max 63 A | kus | 1,00 | ||
diagnostika a oprava zapínania čerpadiel -typ NVS slopových nádrží typ Benkalor, objem 10m3 | kus | 1,00 | ||
úprava riadiaceho software typ LMS v PLC | kus | 1,00 | ||
konfigurácia software a nastavenie blokácie automatiky riadiaceho systému pre ručný režim | kus | 1,00 | ||
Likvidácia odpadu | súbor | 1,00 | ||
vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky (OPaOS) po oprave + dodanie revíznej správy | súbor | 1,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
k bodu 2 a 3: | opraviť formou výmeny hlavný deón typ Record BS-CEI, max 250 A v rozvodni AS II |
k bodu 4 a 5: | - opraviť formou výmeny prepínač rozvádzača typ Jager B3T, max 10 A v rozvodni AS II |
k bodu 6 a 7: | - opraviť formou výmeny stýkač 100A pre hlavné čerpadlo |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena za vykonanie diela musí zahŕňať všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál, bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na objednávateľa v súlade s ustanovením § 69 ods. 12 písm. j) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane z pridanej hodnoty a na faktúre uvedie mimo iné aj slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Podmienkou prevzatia diela je úspešné vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky (ďalej len "OPaOS") a odovzdanie správy o vykonanej OPaOS, ktorú je dodávateľ v súvislosti s vykonaním diela povinný vyhotoviť. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie podľa § 15 zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov na opravu, montáž, odborné prehliadky a odborné skúšky na vyhradené technické zariadenia (ďalej len „VTZ“) elektrické bez obmedzenia napätia a § 24 revízny technik bez obmedzenia napätia Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR vydané na osobu. |
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie na prácu na VTZ elektrických v rozsahu § 24 – revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR vydané na osobu. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na VTZ elektrické na pracoviskách objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Miesto vykonania diela: Zemianske Kostoľany |
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 6.00 hod. do 14,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Pod horou 637, 972 43, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
14.04.2020 06:00 — 29.05.2020 14:00
1,00 celok
11 388,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2020 08:02
01.04.2020 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2020 17:31 - Vstupná ponuka | 11 388,00 | € | Cena s DPH |
25.03.2020 17:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 388,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: