00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
36638064
CITONOVA spol. s r.o.
Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, 97409, SVK
pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne a lôžkovín
pranie, čistenie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie/triedenie, drobné opravy nemocničnej bielizne, dovoz čistej hygienickej bielizne a odvoz použitej bielizne
Služba
1. pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne a lôžkovín
|
|
---|---|
Funkcia |
•Pranie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených nižšie. |
•Objem bielizne na pranie 5 krát v týždni, dovoz bielizne požadujeme do 9.00 hod nasledujúceho dňa, v prípade odvozu špinavej bielizne v piatok, je dodanie čistej bielizne v nasledujúci pondelok do 9.00 hod (spolu za mesiac cca 20 000 kg) |
•Poskytovanie služieb bude vykonávané v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení a podľa schváleného režimu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ. |
•Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie nemocničnej bielizne. |
•Čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) nemocničnej bielizne. |
•Pranie bielizne s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne. |
•Žehlenie, skladanie, sušenie vyčistenej bielizne. |
•Drobné opravy bielizne (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, navliekanie chýbajúcich kepoviek, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.) |
•Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia |
•Triedenie bielizne podľa sortimentu a podľa organizačných jednotiek/pracovísk v prepravných vozíkoch dodávateľa služby, resp. v pojazdných kontajneroch alebo v osobitných obaloch s označením názvu oddelenia, viazanie a balenie vyčistenej bielizne podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa do obalov. |
•Odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa zabezpečí dodávateľ. Miestom plnenia pre odovzdanie použitej bielizne ako aj miestom preberania vyčistenej bielizne budú určené miesta na pracovisku vyhradenom objednávateľom - z jedného zberného miesta. |
•Pranie plienok a novorodeneckej bielizne vyžaduje šetrné nealergizujúce pranie, operačná a farebná bielizeň vyžaduje zabezpečiť pranie so zachovaním farby, žehliť a skladať podľa pokynov objednávateľa. |
•Infekčná bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi bez triedenia, v pôvodnom obale z oddelenia. Vyčistená bielizeň bude odovzdaná objednávateľovi samostatne balená, na samostatnom súpise. |
•Biologicky znečistená bielizeň a infekčná bielizeň pre individuálne pranie musí byť praná osobitne s dodržaním hygienicko-epidemiologického režimu a čistá odovzdaná objednávateľovi. |
•Bielizeň z nadštandardných izieb bude balená osobitne s označením a po vyčistení musí byť objednávateľovi odovzdaná osobitne balená a označená. |
•Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie na základe Súpisu nemocničnej bielizne až do odovzdania vyčistenej bielizne, potvrdené podpisom na Súpise nemocničnej bielizne. |
•Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nemocničná bielizeň podľa nižšie uvedenej podrobnej špecifikácie - predpoklad na 1 mesiac 20000 kg z toho: | kg | 20000 | ||
plachta veľká | kg | 3250 | ||
krížna plachta malá | kg | 700 | ||
plachta malá | kg | 90 | ||
plenta záves | kg | 7,5 | ||
obliečka veľká na paplón | kg | 3900 | ||
obliečka na vankúš | kg | 900 | ||
obliečka na paplón detský | kg | 60 | ||
obliečka na vankúš detský | kg | 50 | ||
obliečka na paplón nadštandardné izby | kg | 60 | ||
obliečka na vankúš nadštandardné izby | kg | 20 | ||
plachta nadštandardné izby | kg | 50 | ||
plienky | kg | 825 | ||
uteráky, utierky | kg | 140 | ||
osuška froté | kg | 125 | ||
pyžamové blúzy veľké | kg | 105 | ||
pyžamové blúzy malé | kg | 17 | ||
pyžamové nohavice veľké | kg | 105 | ||
košeľa nočná | kg | 30 | ||
vrecia na plienky | kg | 36 | ||
vrecia na prádlo a topánky | kg | 75 | ||
operačné košele | kg | 2450 | ||
operačné nohavice | kg | 2800 | ||
operačné plášte | kg | 360 | ||
poťah na operačný vozík | kg | 4 | ||
župany | kg | 150 | ||
antidekubitné pomôcky | kg | 5 | ||
molitanový matrac na pol. posteľ cca 1 ks/1 mesiac | kg | 0,5 | ||
otvorená košeľa anjel | kg | 640 | ||
nohavice | kg | 240 | ||
košele | kg | 180 | ||
plášte | kg | 50 | ||
šaty sesterské | kg | 120 | ||
tričko | kg | 50 | ||
rúška malé aj perfor (kompresy) | kg | 100 | ||
rúška stredné a veľké aj perfor (kompresy) | kg | 360 | ||
pyžamové nohavice malé | kg | 16 | ||
kojenecké košele | kg | 100 | ||
body | kg | 60 | ||
kojenecký vankúš - zavinovačka | kg | 145 | ||
kojenecká vložka do zavinovačky | kg | 120 | ||
deka | kg | 35 | ||
vankúš veľký (flanelová vložka) | kg | 6 | ||
vankúšik malý | kg | 10 | ||
vankúš výplň | kg | 300 | ||
paplóny výplň | kg | 1000 | ||
návlek na stoličku | kg | 1 | ||
záclony | kg | 3 | ||
ostatná bielizeň | kg | 150 |
Názov |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom predloží dodávateľ DOKLADY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby , telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky-súpisky bielizne, reklamácie. |
2. Dodávateľ musí byť držiteľom rozhodnutia vydaného regionálnym úradom verejného zdravotníctva, ktorým RÚVZ rozhodol o uvedení priestorov práčovne do prevádzky a schválil prevádzkový poriadok ako aj dezinfekčný program prevádzky práčovne v zmysle zákona č. 355/2007 Z.z. a vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z.. Ak uchádzač nemá sídlo v SR predloží rovnocenný doklad na pranie bielizne zo zdravotníckeho zariadenia, vrátane infekčnej bielizne. Doklad predkladá v origináli príp. úradne overenej kópii. |
3. Prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným RÚVZ, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov a rozhodnutie o schválení prevádzkového poriadku. |
4. Kalkuláciu jednotkovej ceny v EUR bez DPH a s DPH na 1 kg prania, čistenia, dezinfekcie, bielenia, žehlenia, skladania, balenia/triedenia, drobných opráv nemocničnej bielizne, dovozu a odvozu bielizne. Dodávateľom uvedená cena za jednotku množstva (kg) je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené s dodávkou služby a zároveň bude podkladom pre mesačné zúčtovanie. Kalkulácia jednotkovej ceny musí vychádzať z podielu vysúťaženej celkovej ceny a požadovaného predpokladaného množstva (360 000 kg) bielizne na obdobie 12 mesiacov. |
5. Harmonogram plnenia, termín a miesto preberania a odovzdávania bielizne, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu rámcovej dohody. |
6. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POŽIADAVKY NA PLNENIE: |
Podmienkou dodávky musí byť doklad o vykonaných mikrobiologických a biologických skúškach so súhlasom RÚVZ. Uvedené skúšky musia byť vykonané raz mesačne. Dodávateľ je povinný tento doklad predložiť kedykoľvek počas trvania zmluvy na vyžiadanie objednávateľa. |
Autá, ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničnej bielizne musia spĺňať parametre vyplývajúce z požiadavky § 8 vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z. |
Pri poskytovaní služieb podľa predmetu tejto zmluvy musia byť dodržiavané technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov. |
Dodávateľ poskytne službu objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody len na základe doručenia písomnej súpisky bielizne od objednávateľa. Tlačivá súpisky bielizne poskytne objednávateľovi dodávateľ služby. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie plnenia 5x v týždni, t. j. poskytovanie služieb žiadame počas pracovných dní denne, (okrem soboty, nedele, štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja), tzn. dodržať 24 hod. dobu pracieho a manipulačného cyklu. Pri odvoze špinavej bielizne v piatok bude dodanie čistej bielizne v pondelok do 9,00 hod. |
Čiastkové plnenie zmluvy bude vykonávané podľa skutočných potrieb objednávateľa, na základe zmluvnými stranami potvrdených súpisiek o odovzdanom a prevzatom množstve bielizne v kg s následnou fakturáciou po dodaní služieb. Súpisky bielizne poskytne objednávateľovi dodávateľ služby. V prípade nezrovnalosti platia počty a typy uvedené objednávateľom na súpiske. |
Predpokladaná doba plnenia je 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Bielizeň na pranie bude odovzdávať dodávateľ samostatne zabalenú a uloženú v samostatných prepravných vozíkoch tak, ako bola prevzatá od objednávateľa na základe samostatného súpisu. |
Infekčná bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi bez triedenia, v pôvodnom obale z oddelenia. Vyčistená bielizeň bude odovzdaná objednávateľovi samostatne balená, na samostatnom súpise. Bielizeň z infekčnej kliniky tj. infekčná, biologicky kontaminovaná použitá bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi na príslušnom pracovisku objednávateľa. |
Bielizeň na chemické čistenie odovzdá objednávateľ samostatne zabalenú. |
Roztrhaná, nepoužiteľná posteľná bielizeň, ktorá pôjde na vyradenie, bude objednávateľom odovzdávaná samostatne na samostatnej súpiske. Dodávateľ takúto bielizeň dodá opratu objednávateľovi osobitne zabalenú a na samostatnej súpiske. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi vlastné prepravné vozíky (pojazdné kontajnery) na plnenie predmetu plnenia, ktoré zodpovedajú základným bezpečnostným predpisom a zabezpečí ich dekontamináciu pre čistú a pre znečistenú bielizeň. |
Reklamácie, ktorých predmetom bude nekvalitne vypratá bielizeň, praním poškodená, zamenená, zafarbená, chýbajúca, dodaná mokrá, vlhká bielizeň a pod. bude vykonávaná reklamačným protokolom. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 24 hod. od doručenia reklamačného protokolu. Pre posudzovanie reklamácie je rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa na klinike/oddelení. |
V prípade dodania nekvalitne vypratej, praním poškodenej, zamenenej, zafarbenej, chýbajúcej, mokrej, vlhkej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu, za každý jednotlivý prípad najmenej vo výške 30 Eur, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie poskytovaných služieb je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 30% z dohodnutej ceny s DPH za dodanú službu. |
V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude dodávateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady v lehote najneskôr do 24 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. |
V prípade poškodenej bielizne ju dodávateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu v lehote najneskôr do 48 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. |
V prípade reklamácie, ktorej predmetom bude nesúlad v počte a druhu bielizne na súpiske zistený pracovníkmi objednávateľa, je dodávateľ povinný dodať bielizeň rovnakého druhu resp. v požadovanom počte a to na vlastné náklady a to 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. |
Dodávateľ vystaví a doručí faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca, elektronicky szatrochova@nspbb.sk. Faktúra musí obsahovať odkaz na číslo tejto zmluvy a prílohy, ktorými bude dodací list alebo súpiska. |
Predmetom fakturácie bude skutočne odovzdané a prevzaté množstvo bielizne v kg na základe súpisiek bielizne, ktoré potvrdili obidve zmluvné strany, splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Ceny za služby podľa tejto zmluvy sú dohodnuté v EUR bez DPH a s DPH a sú dohodnuté ako konečné a maximálne. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. |
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade omeškania dodávateľ s plnením služby, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výše 0,1% z ceny s DPH nedodaných služieb, za každý aj začatý deň omeškania. V prípade ak sa dodávateľ omešká bez vážneho dôvodu s plnením služby o viac ako 3 dni, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny z nedodaných služieb s DPH, najmenej však vo výške 100 Eur. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti zo strany dodávateľa, ktoré mu vyplývajú z tejto zmluvy, môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30 Eur za každé jednotlivé porušenia a to aj opakovane, ak nie je uvedené inak |
V prípade omeškania dodávateľa s odstránením vád poskytovaných služieb v zmysle oprávnenej reklamácie, v termínoch dohodnutých v tejto zmluve, má objednávateľ právo účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu za každú nevybavenú oprávnenú reklamáciu vo výške 30 Eur, za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie poskytovaných služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 30 % z dohodnutej ceny s DPH za dodanú službu. |
Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok objednávateľa na poskytnutie objednanej služby, vybavenia oprávnenej reklamácie a náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa. Objednávateľ má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti dodávateľom v plnej výške. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenia zmluvy dodávateľom, na základe predchádzajúceho písomného upozornenia dodávateľa. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním služby, ktorá nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke a ktoré bránia jej riadnemu prevzatiu a užívaniu, c) dodávateľ stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky. |
Nám. L. Svobodu č.1, 917 75 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
240 000,00 kg/12mesiacov
184 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2020 12:09
31.03.2020 09:00
31.03.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2020 10:37 - Vstupná ponuka | 184 800,00 | € | Cena bez DPH |
31.03.2020 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 184 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: