• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2020 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2020 15:40

Detail zákazky Z20206156

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2020 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2020 15:40

Základné údaje

Z20206156

OF-211533

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4524827

Objednávateľ

00165387

Národné centrum zdravotníckych informácií

Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

47687410

dotFive s.r.o.

Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka IKT pre potreby projektu VEPKESZ

IKT, výpočtová technika, notebook, monitor, tlačiareň

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237270-2 - Puzdrá na prenosné počítače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook - typ I.
Funkcia
Notebook - typ I.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook - typ I. ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU mikroprocesor najnovšej generácie s výkonom dávajúcim minimálne skóre 5000 bodov podľa benchmarku Passmark CPU Mark
RAM 8GB DDR4 2666 MHz osadené, 1 voľný slot, možnosť rozšírenia do min. 64GB
HDD Pevný disk 500 GB, 2,5", SATA (7 200 ot./min.)
Display 15,6" displej s HD rozlíšením a LED podsvietením
Grafika podpora práce na 2 monitoroch
Konektory pre monitory 2x výstup pre dva externé monitory, VGA a DP, resp. redukcie USB C alebo HDMI na VGA a USB C na DP
Web kamera Integrovaná web kamera s HD rozlíšením
Zvuk Zvuková karta a intergrovaný reproduktor a mikrofón
Audio konektory kombinovaný konektor na mikrofón/slúchadlá, prípadne vstup na mikrofón (alebo integrovaný mikrofón), výstup na slúchadlá, alebo externé reproduktory
Polohovacie zariadenie viacdotyková plocha (touchpad)
Klávesnica interná klávesnica, so slovenským rozložením znakov a numerickou klávesnicou
Hmotnosť max. 2,4 kg vrátane batérie
Batéria výdrž min. 12 hodín, min. 3 články
Komunikácia bezdrôtová sieť WLAN 802.11ac, sieťová karta Gigabit esthernet 10/100/1000 LAN - konektor RJ-45, Bluetooth, možnosť dodatočného osadenie interneho 4G modemu
Dátové konektory 2x USB 3.1, 2x USB-C(jedno pre napájanie), RJ-45, čítačka pamäťových kariet, HDMI, dok. konektor na spodnej časti (resp. bočnej časti) NB (nie USB ani inym kablom) - možnosť HW zacvaknutia do dok.stan
Operačný systém Windows 10 SK Pro
Príslušenstvo brašňa
Záruka Min. 36 mesiacov
Bezpečnosť integrovaný 2.0 TPM čip, slot na zámok šasi, integrovany snimac odtlackov prstov
Autentifikácia Podpora FIPS 201 smart kariet – kontaktných/bezkontaktných, Podpora čítačiek odtlačkov prstov – integrovaných alebo externých 3rd party
 2. Príslušenstvo k Notebooku - typ I.
Funkcia
Príslušenstvo k Notebooku - typ I.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Príslušenstvo k Notebooku - typ I. ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Video konektory 2 x Display Port
Dátové konektory min. 3x USB 3.1 + 1 x USB-3.0, RJ-45, kensington slot,kombinovaný konektor na mikrofón/slúchadlá
Iné HW pripojenie s NB, ktorý ma dokovací konektor na spodnej strane (resp. bočnej časti)
Napájací zdroj max. 135 W,  kompaktibilný s ponúkaným notebookom typ I.
Záruka Min. 24 mesiacov
 3. Monitor Typ 1
Funkcia
Monitor Typ 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor Typ 1 ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitor LCD, 20,7 " TFT
Jas 250 cd/m2
Kontrast 1000/1
Uhol zobrazenia 178° H, 178°V
Odozva Max 7 ms
Rozlíšenie obrazovky 1920 x 1080
I/O 1 x VGA, 1 x Display Port
Stojan Nastavenie náklonu aj záporný sklon) od - 5°do + 22°
Spĺňa normu TCO Edge 2.0. Energy Star 7, Epeat Silver
Príslušenstvo VGA kábel, napájací kábel, podpora VESA (100x100), Kensington slot, cable manažment
Záruka Min. 24 mesiacov
 4. Farebná Laserová/LED tlačiareň A4 - Typ 1
Funkcia
Farebná Laserová/LED tlačiareň A4 - Typ 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebná Laserová/LED tlačiareň A4 - Typ 1 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti tlačiarne sieťová tlačiareň
Formát tlače A4
Technológia tlače laserová, farebná
Rýchlosť tlače min. 30 str./min čiernobielo a 30 str./min. farebne
Procesor aspoň 800 MHz
Spotreba energie v Power save mode max 5W
Tlač prvej strany do 9 s mono a do 10 s color
HW rozlíšenie tlače 1 200 x 1 200 dpi
Rozhranie USB 2.0, Ethernet (10/100/1000)
Automatická obojstranná tlač áno
Emulácia emulácia PCL 5c, Emulácia PCL 6, Microsoft XPS, PPDS, PostScript 3, PDF 1.7
Zásobníky na papier min. 250 + 1 listov pri gramáži 80 g/m²
Poporované rozmery papiera A4, A5,A6,B5,C5, letter,DL, Legal
Pamäť 1 024 MB
Hrúbka papiera 63-176 g/m²
Ovládací panel farebný LCD displej aspoň 6 cm uhlopriečkou
Podporované OS Windows 10/8.1/8/7, Windows Server 2008, Windows 8/8.1, Windows server 2012, Apple OS X, Linux, Novell, Citrix, Unix
Max. mesačná záťaž 85 000 strán
Odporúčana mesačná záťaž 1 500 - 8 500 strán
Tlačové kazety dodávané so zaraiadením aspoň na 1400 strán každá farba
Príslušenstvo USB kábel 3 m, FTP RJ45 Kábel 3 m, napájací kábel
Záruka Min. 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky (práva) voči Objednávateľovi vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky voči Objednávateľovi na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, je podľa ust. § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Minimálna záruka je uvedená v technickej špecifikácii.
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 30 dní odo dňa prevzatia , má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, bezvadný a rovnakého modelu.
Doba dodania je do 21 dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním dodávky oprávnenými osobami. Podmienky kontroly sú nasledovné:
Poskytovateľ sa zaväzuje umožniť výkon finančnej kontroly/auditu/overovania príslušnými oprávnenými osobami uvedenými v nasledujúcom bode a vytvoriť podmienky pre jej výkon v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky a právnych aktov Európskej únie a ako kontrolovaný subjekt pri výkone kontroly riadne plniť povinnosti, ktoré mu vyplývajú z uvedených predpisov a to počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, a to až do 31.12.2029. Uvedená doba sa predĺži v prípade, ak nastanú skutočnosti uvedené v článku 90 Nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006 (alebo o obdobné ustanovenie v nariaden
v nariadení Európskeho parlamentu a Rady, ktorým sa zruší nariadenie 1083/2006 pre programové obdobie 2014 – 2020) alebo článku 32 Vykonávacieho Nariadenia Komisie (EÚ) č. 908/2014 o čas trvania týchto skutočností. Poskytovateľ sa zaväzuje podrobiť sa aj výkonu kontroly poverenými zamestnancami Objednávateľa. Poverení zamestnanci Objednávateľa vykonávajúci kontrolu majú počas celej doby trvania povinností Poskytovateľa podľa tohto bodu Zmluvy (t. j. najmenej do 31.12.2029) prístup ku všetkým obchodným dokumentom Poskytovateľa súvisiacich s výdavkami a plnením povinností podľa tejto Zmluvy.
Oprávnenými osobami sú najmä: a) zástupcovia Objednávateľa a nimi poverené osoby b) zástupcovia príslušného riadiaceho orgánu a sprostredkovateľského orgánu, prípadne iných relevantných orgánov a nimi poverené osoby c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, OLAF, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) osoby prizvané alebo poverené orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie, f) vecne príslušná autorita v zmysle Zákona o KB.
Vykonaním kontroly oprávnenej osoby nie je dotknuté právo oprávneného orgánu na vykonanie novej kontroly/vládneho auditu
V prípade, ak na základe výkonu kontroly/auditu/overovania oprávnenými osobami v zmysle tohto článku Zmluvy, budú zistené nedostatky ohľadne Poskytovateľom realizovaného plnenia predmetu tejto Zmluvy, Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prijatie nápravných opatrení, definovať termíny na odstránenie zistených nedostatkov a zistené nedostatky odstrániť na vlastné náklady.
V nadväznosti na vyššie uvedené sa Poskytovateľ zaväzuje sledovať a dodržiavať všetky zmeny prijímané orgánmi Európskej únie a orgánmi verejnej správy a realizovať ad hoc konzultácie s Objednávateľom a bez zbytočného odkladu upozorniť Objednávateľa na dôležité skutočnosti vzťahujúce sa na predmet plnenia tejto Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

09.04.2020 00:00 — 30.04.2020 00:00

1,00 celok

31 395,65

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2020 08:02

06.04.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 437
 228
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2020 09:57 - Vstupná ponuka 31 395,00 € Cena s DPH
03.04.2020 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka 31 380,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS