00165387
Národné centrum zdravotníckych informácií
Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK
47687410
dotFive s.r.o.
Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK
Dodávka IKT pre potreby projektu VEPKESZ
IKT, výpočtová technika, notebook, monitor, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Notebook - typ I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook - typ I. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook - typ I. | ks | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
CPU | mikroprocesor najnovšej generácie s výkonom dávajúcim minimálne skóre 5000 bodov podľa benchmarku Passmark CPU Mark |
RAM | 8GB DDR4 2666 MHz osadené, 1 voľný slot, možnosť rozšírenia do min. 64GB |
HDD | Pevný disk 500 GB, 2,5", SATA (7 200 ot./min.) |
Display | 15,6" displej s HD rozlíšením a LED podsvietením |
Grafika | podpora práce na 2 monitoroch |
Konektory pre monitory | 2x výstup pre dva externé monitory, VGA a DP, resp. redukcie USB C alebo HDMI na VGA a USB C na DP |
Web kamera | Integrovaná web kamera s HD rozlíšením |
Zvuk | Zvuková karta a intergrovaný reproduktor a mikrofón |
Audio konektory | kombinovaný konektor na mikrofón/slúchadlá, prípadne vstup na mikrofón (alebo integrovaný mikrofón), výstup na slúchadlá, alebo externé reproduktory |
Polohovacie zariadenie | viacdotyková plocha (touchpad) |
Klávesnica | interná klávesnica, so slovenským rozložením znakov a numerickou klávesnicou |
Hmotnosť | max. 2,4 kg vrátane batérie |
Batéria | výdrž min. 12 hodín, min. 3 články |
Komunikácia | bezdrôtová sieť WLAN 802.11ac, sieťová karta Gigabit esthernet 10/100/1000 LAN - konektor RJ-45, Bluetooth, možnosť dodatočného osadenie interneho 4G modemu |
Dátové konektory | 2x USB 3.1, 2x USB-C(jedno pre napájanie), RJ-45, čítačka pamäťových kariet, HDMI, dok. konektor na spodnej časti (resp. bočnej časti) NB (nie USB ani inym kablom) - možnosť HW zacvaknutia do dok.stan |
Operačný systém | Windows 10 SK Pro |
Príslušenstvo | brašňa |
Záruka | Min. 36 mesiacov |
Bezpečnosť | integrovaný 2.0 TPM čip, slot na zámok šasi, integrovany snimac odtlackov prstov |
Autentifikácia | Podpora FIPS 201 smart kariet – kontaktných/bezkontaktných, Podpora čítačiek odtlačkov prstov – integrovaných alebo externých 3rd party |
2. Príslušenstvo k Notebooku - typ I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Príslušenstvo k Notebooku - typ I. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Príslušenstvo k Notebooku - typ I. | ks | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Video konektory | 2 x Display Port |
Dátové konektory | min. 3x USB 3.1 + 1 x USB-3.0, RJ-45, kensington slot,kombinovaný konektor na mikrofón/slúchadlá |
Iné | HW pripojenie s NB, ktorý ma dokovací konektor na spodnej strane (resp. bočnej časti) |
Napájací zdroj | max. 135 W, kompaktibilný s ponúkaným notebookom typ I. |
Záruka | Min. 24 mesiacov |
3. Monitor Typ 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor Typ 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor Typ 1 | ks | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Monitor | LCD, 20,7 " TFT |
Jas | 250 cd/m2 |
Kontrast | 1000/1 |
Uhol zobrazenia | 178° H, 178°V |
Odozva | Max 7 ms |
Rozlíšenie obrazovky | 1920 x 1080 |
I/O | 1 x VGA, 1 x Display Port |
Stojan | Nastavenie náklonu aj záporný sklon) od - 5°do + 22° |
Spĺňa normu | TCO Edge 2.0. Energy Star 7, Epeat Silver |
Príslušenstvo | VGA kábel, napájací kábel, podpora VESA (100x100), Kensington slot, cable manažment |
Záruka | Min. 24 mesiacov |
4. Farebná Laserová/LED tlačiareň A4 - Typ 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Farebná Laserová/LED tlačiareň A4 - Typ 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebná Laserová/LED tlačiareň A4 - Typ 1 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vlastnosti tlačiarne | sieťová tlačiareň |
Formát tlače | A4 |
Technológia tlače | laserová, farebná |
Rýchlosť tlače | min. 30 str./min čiernobielo a 30 str./min. farebne |
Procesor | aspoň 800 MHz |
Spotreba energie v Power save mode | max 5W |
Tlač prvej strany | do 9 s mono a do 10 s color |
HW rozlíšenie tlače | 1 200 x 1 200 dpi |
Rozhranie | USB 2.0, Ethernet (10/100/1000) |
Automatická obojstranná tlač | áno |
Emulácia | emulácia PCL 5c, Emulácia PCL 6, Microsoft XPS, PPDS, PostScript 3, PDF 1.7 |
Zásobníky na papier | min. 250 + 1 listov pri gramáži 80 g/m² |
Poporované rozmery papiera | A4, A5,A6,B5,C5, letter,DL, Legal |
Pamäť | 1 024 MB |
Hrúbka papiera | 63-176 g/m² |
Ovládací panel | farebný LCD displej aspoň 6 cm uhlopriečkou |
Podporované OS | Windows 10/8.1/8/7, Windows Server 2008, Windows 8/8.1, Windows server 2012, Apple OS X, Linux, Novell, Citrix, Unix |
Max. mesačná záťaž | 85 000 strán |
Odporúčana mesačná záťaž | 1 500 - 8 500 strán |
Tlačové kazety dodávané so zaraiadením | aspoň na 1400 strán každá farba |
Príslušenstvo | USB kábel 3 m, FTP RJ45 Kábel 3 m, napájací kábel |
Záruka | Min. 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky (práva) voči Objednávateľovi vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky voči Objednávateľovi na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, je podľa ust. § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Minimálna záruka je uvedená v technickej špecifikácii. |
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 30 dní odo dňa prevzatia , má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, bezvadný a rovnakého modelu. |
Doba dodania je do 21 dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním dodávky oprávnenými osobami. Podmienky kontroly sú nasledovné: |
Poskytovateľ sa zaväzuje umožniť výkon finančnej kontroly/auditu/overovania príslušnými oprávnenými osobami uvedenými v nasledujúcom bode a vytvoriť podmienky pre jej výkon v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky a právnych aktov Európskej únie a ako kontrolovaný subjekt pri výkone kontroly riadne plniť povinnosti, ktoré mu vyplývajú z uvedených predpisov a to počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, a to až do 31.12.2029. Uvedená doba sa predĺži v prípade, ak nastanú skutočnosti uvedené v článku 90 Nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006 (alebo o obdobné ustanovenie v nariaden |
v nariadení Európskeho parlamentu a Rady, ktorým sa zruší nariadenie 1083/2006 pre programové obdobie 2014 – 2020) alebo článku 32 Vykonávacieho Nariadenia Komisie (EÚ) č. 908/2014 o čas trvania týchto skutočností. Poskytovateľ sa zaväzuje podrobiť sa aj výkonu kontroly poverenými zamestnancami Objednávateľa. Poverení zamestnanci Objednávateľa vykonávajúci kontrolu majú počas celej doby trvania povinností Poskytovateľa podľa tohto bodu Zmluvy (t. j. najmenej do 31.12.2029) prístup ku všetkým obchodným dokumentom Poskytovateľa súvisiacich s výdavkami a plnením povinností podľa tejto Zmluvy. |
Oprávnenými osobami sú najmä: a) zástupcovia Objednávateľa a nimi poverené osoby b) zástupcovia príslušného riadiaceho orgánu a sprostredkovateľského orgánu, prípadne iných relevantných orgánov a nimi poverené osoby c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, OLAF, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) osoby prizvané alebo poverené orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie, f) vecne príslušná autorita v zmysle Zákona o KB. |
Vykonaním kontroly oprávnenej osoby nie je dotknuté právo oprávneného orgánu na vykonanie novej kontroly/vládneho auditu |
V prípade, ak na základe výkonu kontroly/auditu/overovania oprávnenými osobami v zmysle tohto článku Zmluvy, budú zistené nedostatky ohľadne Poskytovateľom realizovaného plnenia predmetu tejto Zmluvy, Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prijatie nápravných opatrení, definovať termíny na odstránenie zistených nedostatkov a zistené nedostatky odstrániť na vlastné náklady. |
V nadväznosti na vyššie uvedené sa Poskytovateľ zaväzuje sledovať a dodržiavať všetky zmeny prijímané orgánmi Európskej únie a orgánmi verejnej správy a realizovať ad hoc konzultácie s Objednávateľom a bez zbytočného odkladu upozorniť Objednávateľa na dôležité skutočnosti vzťahujúce sa na predmet plnenia tejto Zmluvy. |
Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.04.2020 00:00 — 30.04.2020 00:00
1,00 celok
31 395,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2020 08:02
06.04.2020 12:00
06.04.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2020 09:57 - Vstupná ponuka | 31 395,00 | € | Cena s DPH |
03.04.2020 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 380,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: