00648710
Centrum sociálnych služieb-Bôrik
Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK
46817671
Servis elektro - zdvíhacie zariadenia, s.r.o.
Trnavská 71, Pezinok, 902 01, SVK
Oprava výťahu 4.odd.
Výťah
Služba
1. Oprava výťahu TLV 500 Ac1
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena oceľových nosných lán vrátane kladky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výmena oceľových nosných lán výťahu TLV Ac1, r.v.1985, v.č. 1585-4-023, výrobcu Transporta Breclav, o nosnosti 500 kg/ 6 osôb,, rýchlosť 0,7ms-1, systém riadenia - el.tlačidlové ,zdvih - 6,02 m, počet nosných prostriedkov 4x12, celk.dĺžka 4x14 m, počet staníc / nákladísk - 3/3, tak aby zdvíhacie zariadenie spĺňalo platné normy a predpisy na dané zdvíhacie zariadenia. | ks | 1 | ||
Výmena zhrdzavených oceľových lán 4x12,5 - 15 m | m | 60 | ||
Výmena lanových svoriek | ks | 8 | ||
Výmena trakčnej kladky priemeru 650 mm | ks | 1 | ||
Mazanie lán - mazivo na laná | ks | 1 | ||
Pretesnenie prevodovky-tesniaci tmel | ks | 1 | ||
Zoradenie a nastavenie výťahového zariadenia | ks | 1 | ||
Uskutočniť Odbornú skúšku a odbornú prehliadku so zápisom do knihy kontrol výťahu | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane likvidácie odpadu |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy v eurách bez DPH a s DPH. |
Požaduje sa predložiť Oprávnenie /resp. osvedčenie/ na výkon prác uvedených v predmete obstarania v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z a zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Všetky použité materiály a technické zariadenia musia byť nové - nepoužité, platne certifikované, resp. musia byť v súlade s príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi certifikáciu a preukazovanie zhody výrobkov. |
Dodávateľ zabezpečí a uskladní potrebný materiál tak, aby tento neprekážal a neohrozoval riadny chod prevádzky budovy a to podľa dohody so zástupcom objednávateľa. |
Odovzdanie plne funkčného predmetu zákazky do 30 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný po vykonaní diela doručiť spolu s faktúrou protokol o odovzdaní a prevzatí zákazky vrátane potrebnej dokumentácie – atesty, certifikáty, revíznu správu zdvíhacích zariadení, záručné listy a iné príslušné doklady. |
V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% zo zmluvnej ceny za každý začatý deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Záručná doba na opravu výťahu je 24 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia práce. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za spôsobenú škodu, vrátane všetkých škôd spôsobených osobami, ktoré sa podieľajú na plnení predmetu zákazky. |
Rekonštrukciu výťahov, ako aj ich nové nastavenie musí dodávateľ vykonať podľa technických podmienok a pokynov výrobcu. |
Práce je možné vykonávať v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod., prípadne po dohode s objednávateľom . |
Školenie BOZP a PO vlastných zamestnancov a iných osôb oprávnených na realizáciu diela vykoná dodávateľ na vlastné náklady. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie má objednávateľ právo zákazku neprijať a zmluvu zrušiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v dvoch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
30.03.2020 12:00 — 14.05.2020 12:00
1,00 ks
3 456,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2020 13:36
27.03.2020 10:00
27.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2020 17:13 - Vstupná ponuka | 3 456,00 | € | Cena s DPH |
26.03.2020 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 444,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: