• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2020 12:55

Detail zákazky Z20206099

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2020 12:55

Základné údaje

Z20206099

OF-211452

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4514854

Objednávateľ

31819494

Výskumná agentúra

Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

46118896

VLan s.r.o.

Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rúška z netkaného materiálu, jednorazové, trojvrstvové

rúška, netkaný materiál, jednorazové, trojvrstvové, filter EN 14683

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rúška z netkaného materiálu, jednorazové, trojvrstvové
Funkcia
Ochranné ústne rúška
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ústne rúško s gumičkou ks 25 333
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3-vrstvové ústne rúško, vyrobené z netkaného materiálu, ktorý je bez zápachu, neobsahuje latex ani iné alergizujúce látky. Rúško s integrovaným filtrom EN 14683. Rúško sa fixuje gumičkami za uši.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru na základe Rámcovej dohody s postupným čerpaním, vždy prvý deň v mesiaci dodanie 3000 ks jednorázových ochranných rúšok, prvé dodanie dňa 1.4.2020, následne vždy prvý deň v mesiaci 3000 ks rúšok, až do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Plnenie bude prebiehať na základe faktúr, splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní
Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu preukáže zhodnosť ekvivalentu pre požadovanú aplikáciu a taktiež požadované spektrum účinnosti.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebude spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sliačska 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

9

25 333,00 ústne rúško s gumičkou - ks

22 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.03.2020 12:18

27.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2020 11:43 - Vstupná ponuka 22 800,00 € Cena s DPH
27.03.2020 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka 22 799,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS