• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2020 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2020 14:45

Detail zákazky Z20206096

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2020 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2020 14:45

Základné údaje

Z20206096

OF-211202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4513198

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje tovar rozdeliť na 2 dodania s rozdielom aspoň 3 pracovných dní nasledovne: 1 dodanie (položky 1-13, 30, 31 - 36), 2 dodanie (položky 14 - 29)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skartovačka Fellowes 75Cs alebo ekvivalent ks 1
2. Poštové obálky DL samolepiace, okienko, 1000 ks bal 1
3. Poštové obálky samolepiace C5 doručenka do VR bez OD,1000 ks bal 2
4. Poštové obálky C4 s páskou, okienko, 500 ks bal 4
5. Liner Centropen 2811 čierny ks 100
6. Etikety univerzálne 105x42,4mm Express Agipa A4 100 hárkov bal 2
7. Etikety univerzálne 52,5 x21,2mm - 52 ks na hárku 100 hárkov bal 3
8. Kalkulačka Casio MS-20B ks 50
9. Sada permanentných popisovačov Centropen 8510/4S guľatý hrot sada 2
10. Permanentný popisovač Centropen 8566 čierny guľatý hrot ks 8
11. Spisové dosky so šnúrkami z jednostranne lakovanej lepenky hrúbky 1,5 mm. Formát A3, farba modrá ks 20
12. Priehladný obal na dokumenty A4-PVC 150 mic 10ks bal 15
13. Samolepiace bločky v tvare kocky. 5 neónových farieb (zelená, žltá, ružová, oranžová a červená) po 80 lístkov. Rozmer 76 x 76 mm. ks 20
14. Bloček kocka Q-CONNECT 76x76mm 400l pastelová ks 10
15.  Blok College Herlitz A5 80 listov linajkový ks 10
16. Sada zvýrazňovačov Q-CONNECT 4S sada 10
17. Lepiaca tyčinka 20g ks 10
18. Sada popisovačov OHP Centropen 2636 F/4S sada 10
19. Permanentný popisovač Centropen 2846 čierny ks 30
20. Popisovač OHP Centropen 2636 F čierny ks 30
21. Popisovač na tabule Centropen 8559 čierny ks 30
22. Spisové dosky A4 mramor modrý ks 50
23. Záložka samolepiaca 20x50mm neon 4x50 lístkov ks 10
24. Zakladač pákový DONAU poloplastový 7,5cm modrý A4 ks 20
25. Sekundové lepidlo Loctite Super Attak Power Easy Gel 3g ks 2
26. Popisovač na tabule Centropen 8559 červený ks 10
27. Kartónový rozraďovač Q-Connect úzky žltý 100 ks bal 10
28. Kartónový rozraďovač Q-Connect úzky zelený 100 ks bal 10
29. Kartónový rozraďovač Q-Connect úzky ružový 100ks bal 10
30. Lepiaca páska obojstranná bez tkaniny 38mmx25m ks 6
31. Lepiaca páska Economy 12mmx20m ks 5
32. Lepiaca páska obojstranná bez tkaniny 50mmx10m ks 1
33. Baliaca páska 48mmx66 hnedá ks 2
34. Popisovač OHP Centropen 2636 F čierny ks 10
35. Guľôčkové pero PILOT Super Grip modré ks 8
36. Skalpel na ostré a precízne rezanie papiera, kartónu a fólií. Dĺžka 15 cm. Súčasťou balenia 3 čepele ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Objem koša: 27 l • Stupeň utajenia: 3 • Maximálny počet listov: 12 • Skartovanie CD/DVD: áno vyžaduje sa
8. Stolová kalkulačka s veľkým 12-miestnym maticovým displejom, plastovými tlačidlami a pomocnými tlačidlami na výpočet daní. Výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, zmeny znamienka +/-, funkcia TAX pre výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +,, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch, ukladanie operácií do vyrovnávacej pamäte, konverzia času, duálne napájanie (solárne + batéria), rozmery 103×145×31 mm. vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Objednávateľ požaduje tovar rozdeliť na 2 dodania s rozdielom aspoň 3 pracovných dní nasledovne: 1 dodanie (položky 1-13, 30, 31 - 36), 2 dodanie (položky 14 - 29)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

30.03.2020 08:00 — 17.04.2020 11:00

1,00 sada

1 565,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.03.2020 11:12

26.03.2020 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2020 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 195
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2020 11:44 - Vstupná ponuka 1 565,00 € Cena bez DPH
26.03.2020 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 564,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS