• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2020 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2020 10:05

Detail zákazky Z20206081

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2020 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2020 10:05

Základné údaje

Z20206081

OF-211387

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4516999

Objednávateľ

00492736

Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť

Olejkárska 1, Bratislava, 81452, SVK

Dodávateľ

34140425

T a M trans spedition, s.r.o.

545, Šarovce, 93552, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ad Rescue - aditívum do močoviny pre potreby DPB

Ad Rescue

  • 24957000-7 - Chemické aditíva

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ad Rescue - aditívum pre močovinu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (695 litrov) 5 litrové balenie 139
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tieto Osobitné požiadavky na plnenie majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami (ďalej len „VZP“). Pojmy s veľkým začiatočným písmenom, ktoré sú definované vo VZP, a nie sú výslovne definované v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie, majú v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie ten istý význam ako vo VZP.
2. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa svoj e-mailový kontakt, na ktorý mu Objednávateľ zašle na vyplnenie tabuľku štruktúrovaného rozpočtu Ceny (ďalej len „Tabuľka“) do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa oznámenia e-mailového kontaktu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný odoslať do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa doručenia Tabuľky vyplnenú Tabuľku na emailovú adresu Objednávateľa, z ktorej mu Objednávateľ Tabuľku odoslal.
3. Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia do 3 (troch) pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy.
4. Cena uvedená v Zmluve je predpokladaná a Objednávateľ nie je povinný ju vyčerpať. Cena za Tovar uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním Tovaru na miesto plnenia, vrátane nákladov Dodávateľa na balenie Tovaru, jeho prepravu do miesta dodania a ostatných nákladov spojených s dodávkou Tovaru.
5. Plnenie predmetu Zmluvy bude realizované po častiach podľa potreby Objednávateľa, na základe Čiastkovej výzvy zaslanej zo strany Objednávateľa Dodávateľovi.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar s vlastnosťami a kvalitou zodpovedajúcou opisu predmetu obstarávania, pričom Tovar musí byť nový a nepoužitý.
7. Dodávateľ je povinný dodať Tovar v: (i) množstve, akosti a vyhotovení podľa Zmluvy a (ii) v súlade s príslušnými osobitnými predpismi a platnými technickými normami. Opakované reklamácie kvality dodávaného Tovaru sa považujú za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa.
8. Dodávateľ je povinný dodať Tovar najneskôr do 5 (piatich) dní odo dňa doručenia Čiastkovej výzvy, vo výnimočných prípadoch najmä v prípade potreby výroby dielu môže Dodávateľ písomne požiadať o predlženie tohto termínu. Termín môže byť po posúdení a odsúhlasení Objednávateľom predĺžený. Nedodržanie termínu plnenia sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním Tovaru má Objednávateľ právo odstúpiť od Zmluvy a/alebo právo uplatniť voči Dodávateľovi zaplatenie zmluvnej pokuty.
9. Dodávateľ je povinný Tovar dodávať len v pracovných dňoch v čase od 6:00 hod do 13:00 hod, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodávateľ je povinný najneskôr pri prevzatí Tovaru Objednávateľom odovzdať Objednávateľovi všetky doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie Tovaru a to najmä kartu bezpečnostných údajov v zmysle Nariadenia Komisie (EÚ) č. 453/2010 z 20. mája 2010, ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES)  č. 1907/2006 o registrácii, hodnotení, autorizácii a obmedzovaní chemikálií (REACH), ako aj ďalšie doklady stanovené v Zmluve. .
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke Tovaru skontrolovať dodávaný Tovar. Ak budú počas prehliadky dodaného Tovaru zistené vady Tovaru, Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie Tovaru.
11. V prípade dodania Tovaru s vadami je Objednávateľ oprávnený: (i) požadovať odstránenie vád dodaním náhradného Tovaru za vadný Tovar, dodanie chýbajúceho Tovaru a/alebo požadovať odstránenie právnych vád, alebo (ii) požadovať odstránenie vád opravou Tovaru, ak sú vady opraviteľné, alebo (iii) požadovať primeranú zľavu z Ceny, alebo (iv) odstúpiť od Zmluvy, resp. Čiastkovej výzvy. Nároky z vád Tovaru sa nedotýkajú nároku Objednávateľa na náhradu škody alebo nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty.
12. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a evidenčné číslo Zmluvy. Ku každej faktúre ďalej musí byť zároveň priložený dodací list potvrdzujúci prevzatie Tovaru Objednávateľom alebo príslušné prepravné doklady a v prípade dovozu Tovaru z tretích krajín (t. j. z krajín, ktoré nie sú členskými štátmi Európskej únie) aj colné vyhlásenie na prepustenie Tovaru. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať
tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi.
13. Faktúra je splatná do 60 (šesťdesiatich) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň.
14. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre.
15. Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH.
16. V prípade, ak Dodávateľ nevybaví reklamáciu do 4 (štyroch) týždňov odo dňa doručenia žiadosti o vybavenie reklamácie, Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny reklamovaného Tovaru za každý deň meškania s vybavením reklamácie.
17. Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z Ceny za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s termínom dodania Tovaru.
18. Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje Dodávateľa splniť si svoju povinnosť podľa Zmluvy. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok na náhradu škody spôsobenej porušením zmluvných povinností. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu najneskôr do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi.
19. Dodávateľ je oprávnený uplatňovať si voči Objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,022 % z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou fakturovanej sumy.
20. Objednávateľ je oprávnený Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 (jeden) mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola Dodávateľovi doručená výpoveď. Objednávateľ môže Dodávateľovi určiť dlhšiu výpovednú lehotu.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa.
22. Práva a povinnosti zo Zmluvy prechádzajú na právnych nástupcov jej zmluvných strán. Žiadna zo zmluvných strán nie je oprávnená previesť práva a povinnosti zo Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
23. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať po celú dobu trvania zmluvného vzťahu len produkty v zmysle predpísaných podmienok na prepravu dodávaných látok pri každej dodávke.
24. Dodávateľ umožní  vykonanie interného auditu v spoločnosti dodávateľa na základe zaslanej výzvy po celú dobu trvania zmluvy.
25. Dodávateľ umožní vykonanie kontroly kvality vzoriek dodávok certifikovaným orgánom kedykoľvek počas plnenia rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

695,00 litrov

26 410,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.03.2020 09:24

30.03.2020 09:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2020 09:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 156
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2020 10:29 - Vstupná ponuka 26 410,00 € Cena bez DPH
27.03.2020 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 26 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS