• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2020 10:05

Detail zákazky Z20205966

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2020 10:05

Základné údaje

Z20205966

OF-211403

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4511003

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Test na protilátky - SARS-CoV-2

Test, protilátky, COVID-19, krv, plazma, sérum

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Test na protilátky - SARS-CoV-2
Funkcia
Jednorazový orientačný test z krvi, plazmy, séra. Test na protilátky - imunochromatografia koloidným zlatom. Protilátky sa vylučujú po invázii vírusu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Test z krvi - objem vzorky ul 20
Test z plazmy - objem vzorky ul 10
Test zo séra - objem vzorky ul 10
Reakčný čas minúty 10 20
Životnosť mesiac 12
Množstvo testov v balení kus 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tester na detekciu z krvi, plazmy, séra
Detekcia krvi z prstov
Test na základe protilátok Imunoglobulín M (IgM) - skorý príznak infekcie (0 až 7 dní po nástupe vírusu)
Test na základe protilátok Imonoglobulín G (IgG) - vylúči sa neskôr s vyvolaním špecifickejšej a silnejšej reakcie proti vírusu (7 až 30 dní po nástupe vírusu)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
Príbalový leták v slovenskom jazyku.
Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje že tovar je novovyrobený a doteraz nepoužívaný.
Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých viac ako 50% výrobcom stanovenej doby exspirácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 1, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

27.03.2020 08:00 — 15.04.2020 13:00

473,00 kus

4 995,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.03.2020 13:21

25.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 42
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2020 13:34 - Vstupná ponuka 4 994,00 € Cena s DPH
25.03.2020 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka 4 992,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS