00738361
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých
Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK
47462752
SLOVAKIA TEX s.r.o.
Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK
Škrabka na zemiaky
Škrabka na zemiaky 20 l / YG-03090 alebo ekvivalent
Tovar, Služba
1. Škrabka na zemiaky 20L / YG-03090 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie do kuchyne určené na škrabanie zemiakov a inú hľuzovitú zeleninu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
napätie | V | 230 | ||
výkon motora | W | 950 | ||
kapacita na 1 dávku | kg | 15 | ||
výkon | kg/hod. | 225 | ||
nádrž | l | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prevedenie | celonerezové |
možnosť nastavenia požadovaného času v závislosti od veľkosti zemiaka a požadovanej úrovne odlupovania zemiakov | áno |
vstavaný časovač meria čas až 5 minút | áno |
obsah súpravy | špeciálny odnímateľný fefový kotúč, sitko s lapačom čipiek |
bezpečnostné zariadenie proti nahodnému spusteniu (pri doplnení a pri odstraňovaní zeleniny) | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať min. 2 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania. |
Predmet zákazky musí byť dodaný s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový, s návodom na používanie a údržbu. |
Súčasťou dodávky musí byť návod na použitie v slovenskom alebo v českom jazyku, certifikát o zhode, záručný list a revízna správa. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h. |
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Servisná odpoveď zabezpečená max. do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručnej doby. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy, predloží objednávateľovi návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý pri ekvivalentnom riešení preukazuje požadované technické parametre (vlastnosti). |
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným parametrami. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ. |
Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.04.2020 07:00 — 27.04.2020 14:00
1,00 balík
1 133,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2020 11:52
26.03.2020 09:00
26.03.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2020 12:18 - Vstupná ponuka | 1 130,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2020 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 099,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: