• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2020 13:55

Detail zákazky Z20205865

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2020 13:55

Základné údaje

Z20205865

OF-211379

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4514828

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

10928693

Štefan Mesároš - VEZOPAX

Lieskovská cesta 2737, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

Ovocie, Zelenina, Jablká, Banány, Pomaranče, Mandarínky, Orechy vlašské lúpané, Mrkva

  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 15331100-8 - Čerstvá alebo mrazená zelenina
  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 15872100-2 - Paprika

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a orechy
Funkcia
Čerstvé nepoškodené ovocie, zelenina, huby a orechy 1. triedy určené osobám na priamu konzumáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa suchá kg 500
Kapusta hlávková červená kg 800
Kapusta hlávková biela kg 500
Paprika zelená PCR kg 50
Mandarinky kg 300
Mrkva praná kg 400
Paradajky kg 400
Uhorky šalatové kg 400
Kapusta kyslá,škopok kg 400
Banány kg 700
Jablká golden kg 600
Jablká červené kg 600
Pomaranče kg 900
Šalát ľadový cca 300g ks 50
Kel cca 1 kg kg 100
Brokolica 500g ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kvalita zeleniny, ovocia a húb - akosť I. trieda 
kvalita zeleniny, ovocia a húb - vlastnosti čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti.
geneticky modifikované nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejený obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Zmluva sa bude realizovať s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie do 31.12.2020 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok spravidla 2 krát do týždňa. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Zemianskych Kostoľanoch.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. Ak subdodávateľa neuvedie, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa III., Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.04.2020 06:00 — 31.12.2020 14:00

1,00 súbor jednotiek

7 401,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.03.2020 12:04

27.03.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2020 05:48 - Vstupná ponuka 7 391,51 € Cena s DPH
27.03.2020 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 6 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS