• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2020 12:50

Detail zákazky Z20205861

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2020 12:50

Základné údaje

Z20205861

OF-210902

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4509174

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

00603783

NESS Slovensko, a.s.

Galvaniho 15/C, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka Upgrade Web Gateway a súvisiacich služieb

hardvér, technická podpora

  • 48820000-2 - Servery
  • 71356300-1 - Technická podpora

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie Upgrade Web  Gateway (komponent)
Funkcia
Procesor pre server 2 x Intel Xeon E5-2609 v4, 1.70 GHz, 15 MB cache, 8 cores
Pamäť pre server 24 x 4 GB, 96 GB, 2400 MHz, DDR4, 1Rx8, ECC, SINGLE
Kontrolér pre server RAID-1
Sieťový adaptér pre server 6 x 10/100/1000/10000 Mbit/s onboard/IO/PCle RJ-45 Ethernet Ports
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WG5000 Appl-D alebo novšie (existujúce riešenie) ks 1
 2. Technická podpora pre upgradovaný i súčasný McAfee Web Gateway 5000 D Appl
Funkcia
Technická podpora pre upgradovaný i súčasný McAfee Web Gateway 5000 D Appl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická podpora pre upgradovaný i súčasný McAfee Web Gateway 5000 D Appl Business support and HW warranty  (od nadobudnutia účinnosti zmluvy - 36 mesiacov). označenie WG5000BS ks 3
 3. Technická podpora pre McAfee Web Security, Anti-Malware, Gateway Cloud Service + 3rd party Antimalware
Funkcia
Technická podpora pre McAfee Web Security, Anti-Malware, Gateway Cloud Service + 3rd party Antimalware
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická podpora pre McAfee Web Security, Anti-Malware, Gateway Cloud Service + 3rd party Antimalware (od nadobudnutia účinnosti zmluvy - 36 mesiacov), označenie WSAMCS ks 1001
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby.
3. Miestami plnenia sú: dve miesta v Bratislave.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do miesta plnenia, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo.
6. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo.
7. Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení.
8. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti McAfee, LLC (ďalej len „spoločnosť McAfee“). Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti McAfee počas trvania zmluvy, podpory alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením spoločnosti McAfee prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty spoločnosti McAfee, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou.
10. Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti McAfee. Objednávateľ má so spoločnosťou McAfee uzatvorenú zmluvu pre poskytovanie servisnej podpory na zariadenia, ku ktorým sú dodávané komponenty zakupované. V prípade, ak spoločnosť McAfee odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
11.Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za celý predmet zákazky naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho dodania predmetu zákazky bez vád a nedorobkov.
12.Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom
na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.
13. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, Originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ  Predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať.
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj súvisiace služby spojené s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia.
15.Akékoľvek dodávateľove porušenie povinnosti (aj jednotlivé) uvedené v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

26.03.2020 14:00 — 25.04.2020 14:00

1,00 komplet

140 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.03.2020 11:18

24.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 669
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2020 16:17 - Vstupná ponuka 139 999,00 € Cena bez DPH
23.03.2020 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka 139 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS