• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2020 08:36
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2020 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2020 09:45

Detail zákazky Z20205840

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2020 08:36
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2020 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2020 09:45

Základné údaje

Z20205840

OF-209364

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4509158

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny

cestoviny, múka, ryža, ryby v konzerve, paštéty

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15612100-2 - Pšeničná múka
  • 03211300-6 - Ryža
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15872200-3 - Korenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balené a suché potraviny
Funkcia
Dodávka potravín pre závodnú jedáleň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
špagety 5 kg kg 20
cestoviny do polievky 5 kg ( niťovky, abeceda ) kg 60
cestovina prílohy 5 kg ( kolienka, špirály, mušličky ) kg 235
fliačky 5 kg kg 50
široké rezance 5 kg kg 50
ryža 1 kg, 5 kg kg 340
tarhoňa kg 43
detská krupica 0,5 kg kg 69
ovsené vločky 0,4 kg kg 26
jačmenné krúpy 0,5 kg kg 33
múka hladká 1 kg, 5 kg kg 480
múka polohrubá 1 kg, 5 kg kg 410
strúhanka 0,5 kg kg 74
piškóty kg 2
hrach suchý 5 kg kg 50
šošovica 5 kg kg 50
fazuľa 5 kg kg 35
mak 1 kg kg 12
droždie sušené kg 6
zlatý klas kg 60
maizena kg 6
ocot l 51
horčica 0,45 kg kg 21
citrovit l 22
šumienka kg 55
melta ceteal 0,2 kg kg 77
práškový cukor kg 39
kryštálový cukor k 875
bobkový list 5 g kg 0,3
majorán 5 g kg 0,7
rasca 20 g kg 2,2
prášok do pečiva 12 g ks 100
červená paprika  sladká mletá 20 g kg 10
čierne korenie 20 g kg 3,4
cesnak sušuný kg 6,7
škoricový cukor ks 40
vanilkový cukor ks 527
soľ kg 240
cesnaková pasta kg 14
kari korenie 20 g kg 0,4
magi tekuté l 66
syrová omáčka kg 5
vegeta kg 52
bujón kg 33
nové korenie 20 g kg 0,5
chren ster. 0,75 kg kg 6
kôpor v soli ster. 0,75 kg kg 4
pažíta sušená kg 0,5
petržlen sušený kg 1
gulášový základ kg 12
základ pre mleté mäso kg 7
omáčka hubová kg 4
omáčka paradajková kg 8
omáčka na špagety kg 2
tatárska omáčka kg 11
sója kg 20
korenie grilovacia zmes kg 0,8
olej l 440
čaj čierny 50g kg 19
kakao kg 12
med 0,5 kg kg 15
marmeláda kg 48
sterilizovaná kapusta 0,75 kg kg 62
sterilizované uhorky 0,75 kg kg 102
sterilizovaná fazuľka 0,75 kg kg 116
sterilizovaný hrášok 0,85 kg kg 118
sterilizované šampiónky 0,45 kg kg 95
sterilizované lečo 0,75 kg kg 103
sterilizovaný šalát DIA 0,75 kg kg 44
tekvica, slivka, jablko kompót 3,5 kg kg 500
kompót marhuľový 0,75 kg kg 140
paradajkový pretlak 0,75 kg kg 128
kečup 0,45 kg kg 11
džús 0,2 l ks 440
detská výživa 0,25 kg ks 580
paštika 75 g ks 205
paštika 48 g ks 365
sardinky 0,125 g ks 340
kompót slivka  0,8 kg kg 50
sterilizovaná repa kg 178
doboška Mila,Horalka ks 300
čokoláda Deli, Banán v čokoláde ks 200
perník 60 g ks 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.4.2020
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle verejného obstarávateľa na mieste ktoré bližšie určí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi. Dopravu na miesto určenia zabezpečí úspešný uchádzač v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Periodicita zasielania čiastkových výziev - interval opakovaných plnení - na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 1 x do týždňa.  počas trvania zmluvy.
1odávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy 3 x týždenne na základe objednávok podľa potrieb oddelenia určeného verejným obstarávateľom a následnej: e-mailovej alebo telefonickej objednávke príslušným oddelením.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od vystavenia telefonickej alebo mailovej objednávky. V opačnom prípade sa nesplnenie tejto povinnosti považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Odberateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodov nedostatku finančných prostriedkov alebo organizačných a prevádzkových zmien; predávajúci nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
Splatnosť faktúr 30 dní. Súčasne s dodávkou je požadované dodať originál a 1 kópiu dodacieho listu
Pri niektorých výrobkoch verejný obstarávateľ uvádza rôznu gramáž, ktorú môže dodávateľ dodávať, avšak vždy treba vychádzať zo súhrnných uvádzaných množstiev, a teda treba aby si uchádzač prekontroloval či sa jedná o ks alebo kg a na základe toho stanovil jednotkovú cenu.
Dodávaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Názov Upresnenie
Prípustná ekvivalentná ponuka ako uvádza verejný obstarávateľ musí byť minimálne v zložení ako má uvedený výrobok prípadne v lepšom zložení. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ doporučuje dodávku uvedených tovarov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s uvedením ich obchodného názvu/výrobcu /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa úspešnému uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením ako má uvedený výrobok. Verejnému obstarávateľovi záleží na kvalitnom tovare a preto ak úspešný uchádzač predloží ekvivalentnú ponuku, tak súčasne s predloženou ekvivalentnou ponukou predloží zloženie danej ekvivalentnej ponuky, kde bude jasne preukázateľné zloženie a porovnaný ekvivalent s požadovaným tovarom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

14 325,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.03.2020 08:29

24.03.2020 08:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2020 08:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.03.2020 14:19 - Vstupná ponuka 14 325,00 € Cena s DPH
23.03.2020 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka 14 322,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS