• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2020 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 10:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 10:35

Detail zákazky Z20205748

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2020 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 10:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 10:35

Základné údaje

Z20205748

OF-210606

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4507301

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31590403

EKOKROK s.r.o.

Dlhá 85, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laminárny box

laminárny box

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laminárny box pre cytogenetické laboratórium pre prácu so stredne a dlhodobými tkanivovými kultiváciami ( periférna krv a plodové vody).
Funkcia
Biohazard II.triedy, typ B2, s vertikálnym prúdením vzduchu, ktorý môže pracovať v 3 módoch : ako biohazard, flow box a ako digestor so spodným odťahom
100 % odťah vzduchu bez miešania vzduchových okruhov (nasávaného a odsávaného vzduchu)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laminárny box ks 1
- využiteľná pracovná plocha (nie celková šírka pracovného priestoru) mm 1200
- celková šírka boxu mm 1350
- prehľadný, dostatočne veľký ovládací panel so zobrazením prevádzkových parametrov: rýchlosť laminárneho prúdenia, teplota a vlhkosť v pracovnom priestore, stav znečistenia hlavných filtrov, chybové a prevádzkové hlásenia palcov 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dva ventilátory – nasávací pre vytvorenie aseptického prostredia v pracovnom priestore a odsávací, pre odťah z pracovného priestoru a vytvorenie vzduchovej clony v manipulačnom otvore boxu áno
Filter ULPA U15 na vstupe aj na výstupe (filtre musia byť z hygienických dôvodov v hliníkovom ráme) áno
Ľahko meniteľný predfilter v triede min. G4, ktorý predlžuje životnosť hlavného filtra áno
Trieda čistoty pracovného priestoru min. ISO CLASS 3 podľa STN EN ISO 14644-1 áno
Ľahko meniteľný výstupný uhlíkový filter pre chemickú filtráciu áno
Box umiestnený na mechanicky výškovo nastaviteľnom podstavci (pre prácu v sede alebo v stoji) áno
Bočné steny boxu presklené, zvyšné plochy pracovného priestoru antikorové so zaoblenými rohmi pre lepšiu čistiteľnosť áno
Pracovná doska nedelená, antikorová s vyšším stupňom chemickej a mechanickej odolnosti, s ergonomickým náklonom v prednej časti, matná proti prípadným odleskom áno
Pracovná doska v tvare vaničky pre minimalizovanie pretečenia rozliatych tekutín áno
Celý odsávací priestor pod pracovnou doskou antikorový, z dôvodu ľahšej údržby áno
Všetky použité sklá bezpečnostné s antibakteriálnou úpravou áno
Motoricky výsuvné čelné sklo s ergonomickým náklonom a s grafickou a akustickou indikáciou jeho správnej pracovnej polohy áno
Mikroprocesorové riadenie boxu áno
Dva prevádzkové režimy: úsporný a štandardný áno
Funkcia automatického udržiavania prednastavenej rýchlosti prúdenia vzduchu v pracovnom priestore vrátane automatickej regulácie výkonu ventilátorov v závislosti od intenzity zanesenia filtrov áno
Funkcia zobrazovania prevádzkových parametrov a prevádzkovej histórie v grafe pre aktuálnu alebo spätnú kontrolu správnej funkčnosti boxu áno
Autorizovaný prístup do systému prostredníctvom autorizačného PIN kódu s možnosťou vytvorenia min. 3 autorizačných profilov – kvôli eliminácii prístupu nepovolaných osôb áno
Funkcia sledovania a grafického zobrazovania životnosti filtrov áno
Funkcia automatického sledovania servisných intervalov áno
Akustické a grafické upozornenie na odchýlky od optimálnych prevádzkových hodnôt, zanesenie filtrov alebo poruchu zariadenia áno
Tichá prevádzka áno
Integrovaný UV žiarič mimo zorného pola, tak aby nenarúšal laminárne prúdenie a s ochranou proti jeho zapnutiu pri otvorenom čelnom skle áno
Programovateľný časovať prevádzky UV žiariča s možnosťou denného časovania – vyžaduje sa možnosť nastaviť vrámci dňa až dva časy áno
Počítadlo prevádzkových hodín osobitne pre zariadenie, filtre a UV žiarič áno
LED osvetlenie pracovného priestoru áno
Min. 2x elektrická zásuvka v pracovnom priestore áno
Prúdový chránič pre vyššiu elektrickú bezpečnosť (kvôli praktickosti musí byť dostupný z prednej strany boxu) áno
Predpríprava pre prepojenie a komunikáciu boxu s externou riadiacou jednotkou vzduchotechniky – pre prípad napojenia boxu do riadenej ventilácie budovy v budúcnosti áno
3/8´´ predpríprava pre prívod médií v pracovnom priestore boxu áno
Hlavné filtre meniteľné z prednej strany boxu s možnosťou bezkontaminačnej výmeny filtrov áno
Predpríprava na meranie integrity filtrov áno
Predpríprava pre dopojenie boxu do externej odsávacej vetvy áno
Povrchová úprava zdravotne nezávadnou práškovou farbou s minimalizovaním rizika kontaminácie a s ochranným nástrekom Zn základom pre vyšší stupeň antikoróznej ochrany áno
Náhradné filtračné vložky (predfilter a výstupný uhlíkový filter) na jeden rok prevádzky v cene zariadenia áno
V cene zariadenia musí byť doprava, inštalácia, zaškolenie pracovníkov, vstupná validácia, zrozumiteľný pracovný manuál v slovenskom jazyku a prvé dve záručné prehliadky po 1. a 2. roku prevádzky áno
Kvalitný záručný a pozáručný servis, dostupnosť náhradných dielov a možnosť pozáručného servisu min. 10 rokov od skončenia záruky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 kus laminárny box pre cytogenetické laboratórium, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať originálny ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia, uvedenia zariadenia do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia a pozáručný servis vrátane dodávky a dostupnosti  náhradných dielov po dobu najmenej 10 rokov od skončenia záruky.
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy.
Záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov pre predmet zmluvy odo dňa, kedy bol tovar/zariadenie uvedené do prevádzky.
V záručnej dobe predávajúci vykoná bezplatne dve záručné prehliadky prístroja (vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu) v ročných intervaloch. Druhú vykoná dva týždne pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstráni všetky zistené vady a nedostatky nezavinené kupujúcim.
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenie objednávateľa.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
V cene zariadenia musí byť doprava, inštalácia, zaškolenie pracovníkov, vstupná validácia, zrozumiteľný pracovný manuál v slovenskom jazyku, prvé dve záručné prehliadky po 1. a 2. roku prevádzky a náhradné filtračné vložky ( predfilter a výstupný uhlíkový filter) na jeden rok prevádzky.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví  protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru.
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Americké námestie 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.04.2020 08:00 — 22.06.2020 14:00

1,00 ks

7 381,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.03.2020 11:03

23.03.2020 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2020 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 442
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2020 11:38 - Vstupná ponuka 7 381,00 € Cena bez DPH
18.03.2020 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 7 381,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS