• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2020 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 09:40

Detail zákazky Z20205709

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2020 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 09:40

Základné údaje

Z20205709

OF-211155

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4507285

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

47899948

X logistics, s.r.o.

Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na PC

USB, externý disk, UPS, záložný zdroj, kliešte cvikacie, SSD disk, grafická karta, kompresor,

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237230-0 - Pamäte
  • 30233132-5 - Mechaniky pevného disku
  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 44512200-4 - Kliešte
  • 30237134-7 - Karty grafických akcelerátorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na PC
Funkcia
zálohovanie, upgrade PC, zlepšenie zabezpečenia, výmeny opotrebovaných periférnych zariadení a vykonávanie údržby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. USB externý HDD 1 TB, Externý disk, kapacita 1000 GB ks 4
2. UPS Záložný zdroj APC BX 700 eurozásuvky. Záložný zdroj - 700 VA / 390 W, Line interactive, 3×FR, USB ks 1
3. Kliešte cvikacie HT109 ks 1
4. Samsung 970 EVO 1 TB, SSD disk – M.2 ks 2
5. MED-XN51LP. Grafická karta pre diagnostické monitory ks 4
6. Kompresor Gude AIRPOWER 180/8 ks 2
7. Externý USB HUB, USB hub na pripojenie až 4 USB periférií ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. 1. Použitie Externý
1.2. Formát 2,5"
1.3. Kapacita 1 000 GB (1 TB)
1.4. Rozhranie USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0), micro USB-B
1.5. Rýchlosť otáčok 5 400 ot./min
1.6. Vyrovnávacia pamäť 8 MB
2.1. Skutočný výkon 390 W
2.2. Zdanlivý výkon vo VA 700
2.3. Výstupné napätie 230 V
2.4. Typ napájania Line interactive
2.5.Typ výstupných zásuviek FR
2.6. Počet výstupných zásuviek 3
3.1. Dĺžka 130 mm
3.2. Hrot Ohnutý o 45 stupňov
3.3. Úprava Kalené, tvrdé kovové nože
3.4. Mechanika Pružinová
3.5. Hrúbka rezu 1,2 mm meď / 0,8 mm mäkká oceľ
4.1. Typ úložiska SSD
4.2. Formát M.2
4.3. Kapacita 1 000 GB (1 TB)
4.4. Rozhranie interné M.2 (PCIe 3.0 4x NVMe)
4.5. Rýchlosť náhodného čítania 500 000 IOPS
4.6. Rýchlosť náhodného zápisu 450 000 IOPS
4.7.Rýchlosť čítania 3 400 MB/s
4.8. Rýchlosť zápisu 2 500 MB/s
4.9. Typická spotreba 6 W
4.10. Rozmery 80,15 x 22,15 x 2,38 mm
4.11. Životnosť disku 600 TBW
5. MED-XN51LP, Grafická karta pre diagnostické monitory - nepripúšťame ekvivalent. Ide o graficku kartu so zarucenou kvalitou zobrazenia a kompatibilitou s existujucim HW (PC, monitor) pouzivanym pre diagnostiku (CT,MR,RTG).
5.1. Bus Interface PCI-Express x16
5.2. Compatible OS Windows 10, 8.1, 7
5.3. Memory 4 GB
5.4. Display Grayscale Tones / Colors 10-bit, 8-bit  * 8-bit only available with Windows 10 Ver. 1709 or later
5.5. Output Terminals Mini DisplayPort x 4 (Daisy chain supported)
5.6. Supplied Conversion Cables Mini DisplayPort - DisplayPort x 2, Mini DisplayPort - DVI-D
5.7. Maximum Connected Monitors Four Monitors
5.8. Maximum Power Consumption 47 W
5.9. Slot(s) 1
5.10. Chassis Standard & Low-Profile
5.11. Dimensions (W x H) 153.9 x 68.9 mm
6.1. Typ Bezolejový
6.2. Napájanie 230V
6.3. Príkon 1 100 W
6.4.Max. prevádzkový tlak 8 bar
6.5. Hmotnosť 5,2 kg
6.6. Sací výkon 180l/min
6.7.Plniaci výkon 140 l/min
6.8. Príslušenstvo Vyfukovacia pištoľ
7.1. Konektory USB-A 2.0 M, USB-A 2.0 F
7.2. Dátové rozhranie USB 2.0 (480 Mbit/s)
7.3.Počet výstupov 4
7.4. Zakončenie konektora Rovné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronickej objednávke.  Miesto plnenia v Bratislave.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
V položke č. 5 MED-XN51LP ekvivalent nepripúšťame. Ide o graficku kartu so zarucenou kvalitou zobrazenia a kompatibilitou s existujucim HW (PC, monitor) pouzivanym pre diagnostiku (CT,MR,RTG).
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v EUR bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov v EUR bez DPH, s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, s DPH
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie a aktualizovaného rozpočtu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 3 pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky predmetu zákazky.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na max. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z..
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálnym požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie.Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

06.04.2020 08:00 — 20.04.2020 14:00

1,00 skupina produktov

2 674,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.03.2020 14:44

23.03.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1034
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2020 11:02 - Vstupná ponuka 2 674,00 € Cena bez DPH
18.03.2020 20:35 - Najvýhodnejšia ponuka 2 670,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS