42001315
Národné lesnícke centrum
T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
stravné poukážky, stravné lístky
Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo papierových stravných poukážok | ks | 49500 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Vrátanie dopravy (kurierom) na miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok (stravných poukážok v papierovej forme - nie stravovacie karty) riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu objednávateľa), a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky. Sprievodným dokladom dodávky stravných poukážok bude dodací list. |
V objednávke uvedie objednávateľ počet stravných poukážok, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, lehotu dodania stravnej poukážky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
Interval objednávania stravných poukážok bude prebiehať podľa potreby objednávateľa. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných poukážok a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi (napr. obstarávacie náklady dodávateľa, náklady na tlač stravných poukážok, poistenie zásielok, balné a pod.) vrátane nákladov spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok. |
Platnosť dodaných stravných poukážok: minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky. |
Nepoužité stravné poukážky je objednávateľ oprávnený vrátiť dodávateľovi najneskôr do 31. dňa po ukončení platnosti týchto stravných poukážok. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny jednej stravnej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť počet stravných poukážok počas platnosti rámcovej dohody podľa jeho potrieb (v závislosti od počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod.). |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Rámcová dohoda zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných poukážok,objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť rámcovú dohodu ku dňu skončenia tejto povinnosti. |
Trvanie rámcovej dohody je od 01.04.2020 do 31.03.2021. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e). |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. |
T. G. Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
49 500,00 ks
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2020 10:59
20.03.2020 12:00
20.03.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2020 09:21 - Vstupná ponuka | 179 999,99 | € | Cena bez DPH |
20.03.2020 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 999,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: