30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená zelenina, mliečne výrobky, mrazená hydina a vajcia
Mrazená zelenina, hydina, kurčatá, kačice, syr, mlieko, vajcia
Tovar, Služba
1. Mrazené mäso z hydiny
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazeného mäsa z hydiny pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1200 - 1500 g, hlboko zmrazené, trieda A | kg | 100 | ||
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A | kg | 350 | ||
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 100, 120, 150, 200 g, hlboko zmrazené, trieda A | kg | 800 | ||
Kuracie pečienky, hlboko zmrazené, trieda A | kg | 200 | ||
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované, hlboko zmrazené, trieda A | kg | 30 | ||
Maslo 125gr, 250gr. | kg | 100 | ||
Bryndza | kg | 10 | ||
Smotana kyslá | kg | 50 | ||
Smotana na šľahanie 31% | l | 100 | ||
Tvaroh mäkký | kg | 200 | ||
Mlieko trvanlivé 1,5% tuku | l | 800 | ||
Jogurt ochutený 125gr-150gr. (ovocný, čokoládový a pod.) | ks | 400 | ||
Syr tvrdý 45% (eidam, tehla, údený a neúdený) | kg | 200 | ||
Syr s modrou plesňou (napr. Niva) | kg | 30 | ||
Syr tavený roztierateľný v črievku 100gr. | ks | 500 | ||
Syr tavený trojuholník 100gr-150gr. | kg | 5 | ||
Majonéza | kg | 20 | ||
Tatárska omáčka | kg | 100 | ||
Tuk 250gr. (Hera, Cera) | ks | 250 | ||
Vajcia slepačie L | ks | 10000 | ||
Mrazené filé z tresky plátky lisované | kg | 100 | ||
Pstruh mrazený pitvaný | kg | 50 | ||
Špenát mrazený | kg | 50 | ||
Karfiol mrazený ružičky | kg | 100 | ||
Mrkva mrazená kocky | kg | 100 | ||
Hrach mrazený | kg | 300 | ||
Kukurica mrazená | kg | 100 | ||
Brokolica mrazená ružičky | kg | 150 | ||
Čínska zelenina mrazená | kg | 50 | ||
Zeleninová zmes hrášok s karotkou | kg | 300 | ||
Polievková mrazená zeleninová zmes | kg | 300 | ||
Zeleninová mrazená zmes pod sviečkovú | kg | 200 | ||
Šampiňóny mrazené | kg | 150 | ||
Zelenina mrazená WOK mix | kg | 50 | ||
Nanuk smotanový 75 - 100 ml, rôzne príchute | ks | 1000 | ||
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky | kg | 500 | ||
Mrazené americké zemiaky | kg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1200 - 1500 g, hlboko zmrazené, trieda A | do 10 ks v kartónovom balení |
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A | Spotrebiteľské balenia 0,5 - 1 kg v kartóne do 12 kg, alebo gastrobalenie do 12 kg |
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 100, 120, 150, 200 g, hlboko zmrazené, trieda A | Spotrebiteľské balenia 0,5 - 1 kg v kartóne do 12 kg, alebo gastrobalenie do 12 kg |
Kuracie pečienky, hlboko zmrazené, trieda A | Spotrebiteľské balenie 0,5 kg |
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované, hlboko zmrazené, trieda A | Spotrebiteľské balenie 0,5 - 1 kg |
Všetky produkty | Spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem |
Trvanlivosť všetkých produktov | Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby |
Obaly všetkých produktov | Čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby |
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov | Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky. |
Bezpečnosť potravín | Dodržať teplotný reťazec do kuchýň spoločného stravovania. Preukázať sa certifik. systému manažérstva bezp. potravín v oblasti " Skladovania a distribúcie potrav. výrobkov " ISO 22000,IFS a podobne. |
Preprava tovaru objednávateľovi | Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. Vozidlá s platným certifikátom ATP. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach minimálne 2x do týždňa v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. na miesto dodania. |
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Vystavovať zbernú faktúru max. 2x za mesiac. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, že dodávateľ nevie dodať tovar v zazmluvnenej mernej jednotke, je povinný dodať tovar v inej mernej jednotke. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2020, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Prípadnú zmenu ceny je možne vykonať len podľa § 18, odst.3.b), zákona č. 345/2015 |
Objednaný tovar dodávať presne na ks, kg, litre podľa objednávky, Požadujeme aj rozbaľovanie kartónov a balení. |
Objednávateľ ma záujem aj o možnosť elektronického objednávania tovaru ( E - shop) nie e-mail. |
Dodávateľ sa zaväzuje k finančne nelimitovanému dennému rozvozu tovaru. Z dôvodu kapacity skladových zariadení. |
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
30.03.2020 07:00 — 31.12.2020 12:00
1,00 ks
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2020 13:14
23.03.2020 10:00
23.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2020 14:20 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2020 18:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: