• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 10:55

Detail zákazky Z20205613

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 10:55

Základné údaje

Z20205613

OF-210617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4507283

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

51026414

JNL s.r.o.

Uzovce 26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálna obuv - operačná antistatická

Špeciálna obuv - operačná antistatická

  • 18832000-0 - Špeciálna obuv
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálna obuv - obuv antistatická
Funkcia
1. Obuv antistatická, operačná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obuv antistatická, operačná - veľkosť č. od 35/36 do 46/47 pár 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1: Obuv antistatická, operačná
- Vysoko kvalitná spracovaná obuv pre profesionálne použitie.
- Obuv má absorbovať maximum nárazov pri chôdzi a významne znižovať únavu chodidiel pri takých profesiách, ktoré vyžadujú i niekoľko hodinové neprerušované státie v jednej pracovnej pozícií, či dlhotrvajúcu chôdzu.
- Je vhodná pre nemocnice a ďalšie zdravotnícke zariadenia.
Materiál: polyuretán
Vlastnosti:
- obuv na operačné sály bez vložková obuv
- anatomicky a ortopedicky tvarované lôžko obuvi
- podrážka pohlcujúca nárazy
- antistatická podrážka
- protišmyková podrážka aj zvnútra
- obuv s pätným remienkom
- priedušná (ventilačný otvor so strieškou proti vniknutiu roztokov do obuvi po bokoch)
- antibakteriálna úprava
- unisex design vhodný pre mužov i ženy
- možnosť prania do 85 st.C
- bez rozpúšťadiel a bez latexu
- hmotnosť 1 páru menej ako 800 gramov
- požadujeme predložiť certifikát výroby STN EN ISO 20347 alebo vyhlásenie o zhode
farba: podľa dohody s objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR!!!  Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a v lehote dohodnutej s objednávateľom vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR !!! Dodávateľ predloží certifikát  STN EN ISO 20347 (súvisiace s predmetom zmluvy) alebo vyhlásenie o zhode do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa s dodávateľom nedohodne inak.
4.POZOR!!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
5.POZOR!!! Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy v min. 10 farebných prevedeniach (podľa výberu objednávateľa) z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu zamestnancov.
6.POZOR!!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
7.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať nový a nepoužitý tovar vrátane záručného listu do 7 pracovných dní od objednávky objednávateľa.
8.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
...
9.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
10.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
11.Vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad prádla v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod
12.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
13.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
14.V prípade potreby dodávateľ umožní výmenu veľkostí bezodkladne, maximálne 14 dní odo dňa oznámenia objednávateľom.
15.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
16.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
17.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej doručenia.
18.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
19.Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo.
20.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
21.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
22.Nedodržanie požiadavky č. 1,2,4, 23, 26 a 27 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
23.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
24.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
25.V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením, rozmermi a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
26.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
27. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

60,00 pár

2 079,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.03.2020 12:18

23.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 193
 109
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2020 13:48 - Vstupná ponuka 2 079,00 € Cena bez DPH
23.03.2020 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 060,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS