30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17639727
KONNEX s.r.o.
Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK
Neplánované opravy a servis letiskových motorových vlečných zametačov Overaasen RS 200 PL
Servis, opravy, údržba, vozidiel
Služba
1. Servisná prehliadka letiskových motorových vlečných zametačov Overaasen RS 200 PL zahrňuje:
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná prehliadka zariadenia |
diagnostika |
spotrebný materiál potrebný podľa servisných intervalov |
použitie originálnych náhradných dielov a príslušenstva |
prevádzkové kvapaliny podľa servisných intervalov |
protokolárne prevzatie zametača u objednávateľa |
všetky náklady na dopravu do miesta objednávateľa a späť |
práce podľa servisných intervalov |
elektronické služby (diagnostika) na úpravu prevádzkových počítačov – zariadení, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
letiskový motorový vlečný zametač Overaasen RS 200 PL | ks | 3 | ||
Cena servisných oprav z celkovej ceny zákazky | % | 49 |
2. Nálezové opravy letiskových motorových vlečných zametačov Overaasen RS 200 PL zahrňuje:
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná prehliadka zariadenia |
diagnostika |
cena práce v normohodinách (Nh) |
elektronické služby (diagnostika) na úpravu prevádzkových počítačov – zariadení, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
letiskový motorový vlečný zametač Overaasen RS 200 PL | ks | 3 | ||
Odhadovaný počet Nh na vykonanie nálezových opráv | hodina | 75 | ||
Cena práce za nálezové opravy z celkovej ceny zákazky | % | 29 | ||
Cena náhradných dielov, prevádzkových kvapalín a spotrebného materiálu na vykonanie nálezových opráv z celkovej ceny zákazky | % | 17 | ||
Dopravné náklady na vykonanie nálezových opráv celkovej ceny zákazky | % | 5 |
Názov |
Predmetom tejto zmluvy je určenie podmienok zadávania zákaziek objednávateľom počas platnosti zmluvy na servisné prehliadky a vykonávanie nálezových opráv troch kusov letiskových motorových vlečných zametačov Overaasen RS 200 Performance Line zhotoviteľom. |
Zákazkou pre účely tejto zmluvy sa rozumie písomná objednávka objednávateľa na vykonanie servisných opráv. Pre účely tejto zmluvy je písomne akceptovaná objednávka čiastkovou zmluvou o dielo. Súčasťou akceptovanej objednávky sú aj príslušné zmluvné podmienky uvedené v tejto zmluve. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje na základe akceptovaných objednávok vykonávať pre objednávateľa servisné opravy zametačov v súlade s podmienkami tejto zmluvy a príslušnej akceptovanej objednávky a objednávateľ sa zaväzuje riadne a včasné vykonanie diela prevziať a zaplatiť zaň zhotoviteľovi cenu v súlade s podmienkami akceptovanej objednávky a tejto zmluvy. |
Zhotoviteľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok. Objednávateľ bude zadávať objednávky na vykonávanie servisných opráv podľa aktuálnych potrieb v rámci finančného limitu zmluvy. Zhotoviteľ si je vedomý, že mu nevznikajú žiadne finančné nároky vrátane náhrady škody z dôvodu nezadania objednávok na vykonanie servisných opráv v akomkoľvek rozsahu. |
Cena za vykonanie servisných opráv bude stanovená ako cena práce servisných opráv vrátane cena za dopravu z miesta sídla zhotoviteľa do miesta vykonania diela a späť a cena náhradných dielov a spotrebného materiálu. |
Cena práce servisných opráv bude stanovená na základe jednotkovej ceny vykonávania servisných opráv (ceny za jednu normohodinu) a dohodnutého odpracovaného počtu hodín a bude uvedená v objednávke vystavenej objednávateľom, ktorú zhotoviteľ akceptuje. V dohodnutej cene jednej hodiny vykonávania servisných opráv sú zahrnuté všetky a akékoľvek náklady zhotoviteľa súvisiace s vykonaním servisných opráv podľa tejto dohody, s výnimkou ceny náhradných dielov, nákladov na spotrebný materiál a ceny za dopravu do miesta výkonu diela a späť |
Pred vykonaním servisných prehliadok objednávateľ zašle v elektronickej podobe zhotoviteľovi požiadavku vykonanie servisnej prehliadky, na základe ktorej zhotoviteľ vypracuje cenovú a časovú kalkuláciu servisnej prehliadky. Zhotoviteľ následne do troch pracovných dní zašle objednávateľovi na odsúhlasenie cenovú a časovú kalkuláciu. Objednávateľ sa k zaslanej predbežnej cenovej a časovej kalkulácii vyjadrí najneskôr do 5 dní a ak objednávateľ súhlasí s cenovou a časovou kalkuláciou, vystaví písomnú objednávku. |
V prípade, ak so servisnou prehliadkou zametača bude súvisieť aj potreba iných nových náhradných dielov/spotrebného materiálu, objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať prieskum trhu na účely posúdenia, či je dodanie nového náhradného dielu z hľadiska jeho ceny hospodárne a efektívne. Po písomnom schválení cenovej kalkulácie podľa tohto ustanovenia dohody objednávateľom je zhotoviteľ oprávnený pokračovať v oprave zametačov dodaním nového náhradného dielu. |
Pred vykonaním neplánovaných servisných opráv objednávateľ zašle v elektronickej podobe zhotoviteľovi požiadavku na požadované vykonanie neplánovanej servisnej opravy, na základe ktorej zhotoviteľ vypracuje cenovú a časovú kalkuláciu s potrebou náhradných dielov /spotrebného materiálu neplánovanej servisnej opravy. Zhotoviteľ následne do troch pracovných dní zašle objednávateľovi na odsúhlasenie cenovú a časovú kalkuláciu s potrebou náhradných dielov /spotrebného materiálu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať prieskum trhu na účely posúdenia, či je dodanie nového náhradného dielu z hľadiska jeho ceny hospodárne a efektívne. Po písomnom schválení (najneskôr do 5 dní) cenovej kalkulácie podľa tohto ustanovenia zmluvy objednávateľom je zhotoviteľ oprávnený pokračovať v oprave zametačov dodaním nového náhradného dielu. |
Nárok zhotoviteľa na zaplatenie ceny diela v zmysle príslušnej akceptovanej objednávky vznikne až riadnym vykonaním diela, vykonaním funkčnej skúšky a jeho odovzdaním objednávateľovi v súlade touto zmluvou a akceptovanou objednávkou. |
Zhotoviteľ vyhotoví faktúru do 15 dní odo dňa odovzdania a prevzatia diela objednávateľom a doručí objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 15. decembra príslušného roku. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z, z. o DPH v znení neskorších predpisov a číslo tejto zmluvy. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry zhotoviteľa bude kópia akceptovanej objednávky a jeden rovnopis - zoznamu použitých náhradných dielov a/alebo použitého spotrebného materiálu s uvedením počtu kusov a ich ceny, rozsahu práce s určením časovej náročnosti (počet hodín), zápisu o odovzdaní a prevzatí zariadenia pred vykonaním servisnej opravy potvrdený oprávnenými zástupcami zhotoviteľa, |
Objednávateľ zaplatí oprávnene účtovanú sumu formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavku. Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi pri splnení podmienok uvedených v tejto zmluve a akceptovanej objednávke. |
Zhotoviteľ je povinný použiť len nové, nepoužité originálne náhradné diely na zariadenie, ak sa zmluvné strany v konkrétnom prípade nedohodnú inak. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že objednávateľovi umožní vymenené náhradné diely a materiál skontrolovať, ak tento o to požiada. |
Osoby objednávateľa oprávnené odovzdať zariadenie na vykonanie servisných opráv a prevziať zariadenie po vykonanej servisnej oprave, a funkčnej skúške vrátane podpisu Zápisu o odovzdaní a prevzatí zariadenia po vykonanej servisnej oprave je kpt. Ing. Miroslav Oravec. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať servisné opravy s odbornou starostlivosťou, v požadovanej kvalite a rozsahu v súlade s technickou dokumentáciou výrobcu zariadenia a platnými predpismi podľa podmienok stanovených v tejto dohode a príslušne akceptovanej objednávke. Zhotoviteľ sa zaväzuje po vykonaní servisnej opravy vykonať aj funkčnú skúšku. Zhotoviteľ sa zaväzuje zaprotokolovať záznam o vykonaní servisnej opravy do príslušnej technickej dokumentácie opravovaného zariadenia. |
Požaduje sa predložiť položkový rozpočet do 3 pracovných dní za servisnú prehliadku jedného zariadenia, Servisná prehliadka 1 zariadenia, kde budú zahrnuté všetky náklady vrátane práce, náhradných dielov, spotrebného materiálu, prevádzkových kvapalín, dopravných nákladov, elektronické služby na úpravu prevádzkových počítačov – zariadení, cenu práce za 1 Nh, kde budú zahrnuté všetky náklady práce vrátane dopravných nákladov a elektronické služby na kontrolu zariadení, resp. počítačov a cenu za dopravné náklady za 1 km, kde budú zahrnuté všetky náklady za dopravu na miesto opravy zametačov. |
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť, aby nedošlo k poškodeniu, strate alebo k neoprávnenému nakladaniu so zametačmi, na ktorých bude vykonaná servisná oprava, pričom zhotoviteľ zodpovedá za škodu spôsobenú na majetku objednávateľa v plnej výške. Akúkoľvek inú manipuláciu so zametačmi, ako aj odovzdávanie zametačov tretím osobám, ktorá nesúvisí s vykonávaním servisných opráv je zhotoviteľ oprávnený vykonať len na základe vopred daného písomného súhlasu objednávateľa. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že je oprávnený vykonávať servisné opravy podľa tejto dohody, po celú dobu platnosti a účinnosti tejto dohody. Ak v priebehu platnosti a účinnosti tejto dohody zhotoviteľovi zanikne takéto oprávnenie, je zhotoviteľ povinný o tejto skutočnosti informovať objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od jej vzniku a oprávnenie si bezodkladne obnoviť, a to najneskôr do 30 dní od zániku tohto oprávnenia. Ak si v stanovenom termíne zhotoviteľ neobnoví svoju spôsobilosť, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto dohody. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že servisné opravy budú vykonávané na najvyššej odbornej úrovni, v kvalite a podľa podmienok tejto dohody a príslušnej objednávky. |
Zhotoviteľ poskytne objednávateľovi záruku na vykonané práce pri vykonávaní servisných opráv v trvaní 12 mesiacov a na nové náhradné diely použité pri servisných opravách v trvaní určenú dodávateľom (resp. sa na ne vzťahuje záruka po dobu, akú udáva ich výrobca). Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania a prevzatia zariadenia po vykonanej servisnej oprave, a to na základe oboma zmluvnými stranami podpísaného Zápisu o odovzdaní a prevzatí zariadenia po vykonanej servisnej oprave. |
V prípade zistenia vady na zametači súvisiacej s vykonanou servisnou opravou je objednávateľ povinný vadu písomne oznámiť zhotoviteľovi najneskôr do uplynutia dohodnutej záručnej doby, a to e-mailom, faxom alebo poštovou zásielkou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať zametač so zjavnými, resp. neodstránenými vadami. |
Vady súvisiace s vykonanou servisnou opravou sa zaväzuje zhotoviteľ odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie objednávateľa. Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť vady najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia oznámenia vady zhotoviteľovi. Táto lehota môže byť v odôvodnených prípadoch predĺžená na základe písomnej dohody zhotoviteľa a objednávateľa. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť odstránenie vád pracovníkmi , ktorí sú odborne spôsobilí. |
Záruka sa nevzťahuje na vady nesúvisiace s vykonanou servisnou opravou podľa tejto dohody a na vady vzniknuté preukázateľne bežným opotrebením súvisiacim s riadnym užívaním zametačov. |
Nároky objednávateľa z vád budú uplatňované v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“). |
V prípade, ak zhotoviteľ nevybaví uplatnenú reklamáciu v dohodnutej lehote, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny vadného plnenia, minimálne však 10,- €, za každý deň omeškania. |
V prípade, ak zhotoviteľ poruší svoju povinnosť uvedenú tejto zmluve, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každé jedno takéto porušenie. |
Ak objednávateľ bude v omeškaní s úhradou faktúry za vykonanú servisnú opravu, je zhotoviteľ oprávnený si od objednávateľa nárokovať zaplatenie úroku z omeškania podľa § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
Dohodnuté sankcie hradí povinná strana nezávisle na tom, či a v akej výške vznikne druhej strane škoda. |
Dohodnuté sankcie povinná strana uhradí strane oprávnenej do 30 dní odo dňa ich uplatnenia. Základom pre výpočet zmluvných pokút je cena s DPH. |
Dopravné krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
25.03.2020 11:07 — 31.12.2020 11:07
1,00 zákazka
48 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2020 11:10
20.03.2020 11:00
20.03.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2020 10:45 - Vstupná ponuka | 47 998,80 | € | Cena s DPH |
17.03.2020 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: