• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2020 12:30

Detail zákazky Z20205596

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2020 12:30

Základné údaje

Z20205596

OF-211175

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4503476

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby 2020

hygienické potreby, rukavice, vrecia a vaky, utierky, toaletný papier, vreckovky, čistiace prostriedky na ruky, papierové hygienické výrobky, metly, kefy, handry, čistiace prostriedky na toalety a riad

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 33141118-0 - Utierky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 39542000-3 - Handry
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby 2020
Funkcia
Predmetom zákazky  je zabezpečenie hygienických potrieb v čiastkových dodávkach pre všetky pracoviská objednávateľa v SR (zoznam pracovísk predloží verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi po uzatvorení zmluvy) , vrátane dopravy na miesta plnenia – pracoviská verejného obstarávateľa v minimálne požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa špecifikácie objednávateľa.
Stručný opis:  - čistiace a dezinfekčné prostriedky na čistenie povrchov v kuchyni a kúpeľni, na okná, na odpady, WC a podlahy,  - prostriedky na umývanie riadu, odstraňovače hrdze a vodného kameňa, handry, prachovky,  - mydlá klasické a tekuté, náplne do dávkovačov mydla, mydlové koncentráty,  - osviežovače vzduchu a náplne do osviežovačov vzduchu, dezinfekčné prostriedky, WC tuhý blok, WC gély,
- toaletný papier, papierové utierky, servítky, zásobníky na hygienické vložky, osviežovače vzduchu , - kôš na smeti, lopatka na smeti so zmetákom, WC kefa s nádobkou, rukavice gumené, vrecká igelitové na hygienické vložky, vrece PVC, plastové poháre, krém na ruky, čistiace spreje, vrecká do odpadkového koša, utierky čistiace.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jednorazové dezinfekčné utierky na báze alkoholu bez obsahu aldehydov na rýchlu dezinfekciu rúk a plôch, dóza 100 ks, Clinell, príp. ekvivalent ks 518
2. Abrazívny čistiaci prostriedok, tekutý prášok na čistenie povrchov v kuchyni a kúpeľni, balenie 500 ml; Cif, príp. ekvivalent ks 56
3. Čistiaci prostriedok na okná, balenie 500 ml; Okena, príp. ekvivalent ks 20
4. Osviežovač vzduchu - náplň, objem 15 ml; Air Menline One Touch NN, príp. ekvivalent ks 39
5.WC tuhý blok, náhradná náplň, balenie 40 g; Domestos NN, príp. ekvivalent ks 580
6.WC tuhý blok, náhradná náplň, balenie 40 g; WC fresh NN, príp. ekvivalent ks 281
7. WC tuhý blok s klietkou, balenie 40 g; WC fresh, príp. ekvivalent ks 281
8. Handra na podlahu absorbujúca vodu a iné tekutiny, molitanová tkanina, rozmer 50 x 70 cm ks 25
9. Rýchlo rozpúšťač vodného kameňa, potravinársky, balenie 100 g (kyselina citrónová) ks 265
10. Mydlo toaletné klasické, balenie 100 g ks 131
11. Mydlo tekuté do dávkovača, objem 1 l ks 13
12.Mydlo tekuté - náplň, balenie 5 l ks 235
13.Mydlo tekuté - náplň, balenie 1 l ks 64
14.Odstraňovač hrdze a vodného kameňa, balenie 500 ml; Fixinela, príp. ekvivalent ks 41
15. Odstraňovač vodného kameňa v rýchlovarných kanviciach, objem 500 ml; ks 235
16.Osviežovač vzduchu v plastovom obale, sprej s objemom 15 ml; Air Menline One Touch, príp. ekvivalent ks 67
17. Toaletný papier 1 vrstvový bez perforácie, mini rolka fí 19 cm, dĺžka návinu/šírka 240 m/10 cm, farba šedá, recycling; 6 ks/bal, ks 291
18.Toaletný papier 2 vrstvový bez perforácie, maxi rolka fí 26 cm, dĺžka návinu/šírka 250 m/10cm, farba šedá, recycling; 6ks/bal, ks 122
19. Prášok do umývačky riadu, balenie 2,5 kg; ekvivalent Calgonit, príp. ekvivalent ks 8
20.Servítky 1 vrstvové biele, 100% celulóza, rozmer 33 x 33 cm, balenie po 100 ks bal 776
21. Lopatka na smeti so zmetákom z PVC ks 26
22. Umývacia pasta na ruky, balenie 500 g; Vansolvik, príp. ekvivalent ks 30
23. Sprej so stlačeným vzduchom na čistenie elektrotechnických zariadení, objem 400 ml ks 36
24. Náplň do osviežovača vzduchu, balenie 80 ml; CWS 695, príp. ekvivalent ks 153
25. Osviežovač vzduchu s adaptérom do elektrickej zásuvky Brise electric, príp. ekvivalent ks 22
26. Utierky čistiace pre CD/DVD vlhké, rozmer 12 x 8 cm, balenie v dóze po 100 ks; bal 9
27. Utierky papierové skladané ZZ, 100% recyklovaný papier, rozmer 23 x 25 cm, balenie /kar./ 20 x po 250 ks kar 289
28.Utierky papierové skladané ZZ, natural, rozmer 23 x 23 cm, balenie /kar./ 20 x po 250 ks, neparfumované; kar 238
29.Gélový alkoholový prípravok na hygienickú dezinfekciu rúk, balenie 300 ml, Hygienium príp. ekvivalent ks 254
30. Rukavice gumené jednorazové č. 10 XL (pár) ks 225
31.Handra kuchynská z prírodného hubovitého materiálu, rozmery 15 x 15 cm, balenie po 5 ks bal 225
32.Hubka na riad, pevne spojené vrstvy drôtenky s molitanom, balenie po 10 ks, rozmer jednej hubky 8x5x2,5 cm bal 234
33.Tablety do umývačky riadu DM multi power 12, balenie po 40 ks,bez fosforečnanov, Denk mit, príp. ekvivalent bal 43
34.Prostriedok na umývanie riadu, gél, 0,5 l, DM Denkmit spulmittel ultra, príp. ekvivalent ks 1261
35.Toaletný papier 2 vrstvový, recyklovaný, dĺžka návinu 130 m, počet útržkov 1040, farba biela, balenie po 12 ks; Katrin classic Gigant 12105, príp. ekvivalent bal 112
36.Toaletný papier 2 vrstvový, 100% recycling, dĺžka návinu 30 m, farba prírodná, balenie po 64 ks; bal 272
37.Toaletný papier 2 vrstvový, čisto biely, vrúbkovaný, počet útržkov 950, balenie po 42 ks; ekvivalent Hagleitner multiROLL bal 8
38.Utierky v rolke, 2 vrstvé, biele, šírka cca 20,5 a priemer cca 16 cm, balenie po 6 ks, bal 92
39.Utierky kuchynské 2 vrstvové, 100% celulóza, bez potlače, dĺžka návinu 11 m, počet útržkov 50, farba biela, balenie po 2 ks; bal 469
40.Vrecká na hygienické vložky mikroténové, rozmer dĺžka/šírka/hrúbka 25 x 8 x 6 cm, balenie po 30 ks bal 168
41.Utierky čistiace vlhké na sklo a monitory, balenie po 100 ks; bal 69
42.Toaletný papier 2 vrstvový bez perforácie, mini rolka fí 19 cm, dĺžka návinu/šírka 170 m/10 cm, farba šedá, recycling; 6ks/bal, ks 2448
43.Čistič podlahy mydlový, balenie 1000 ml; Ajax, príp. ekvivalent ks 2
44.Krém na ruky univerzálny, balenie po 100 ml; Indulona, príp. ekvivalent ks 185
45.Čistič na laminátové podlahy, balenie 1000 ml; Savo na drevo, laminát, príp. ekvivalent ks 9
46.Čistiaci sprej na monitor bez alkoholu, ekologicky nezávadný, nehorľavý s antistatickými účinkami, objem 250 ml ks 22
47.Utierky papierové skladané C, nerecyklovaný papier, rozmer 32 x 25 cm, balenie / kar./20 x po 180 ks kar 172
48.Handra tkaná biela, absorbujúca vodu a iné tekutiny, molitanová tkanina, rozmer 60 x 60 cm ks 36
49.WC tuhý blok s klietkou, balenie 40 g; Domestos, príp. ekvivalent ks 817
50.Čistič odpadu, granule reagujúce s vodou rozpúšťajúce nečistoty, balenie 800g ks 67
51. Dezinfekčný antibakteriálny gél, balenie 750 ml; Savo WC, príp. ekvivalent ks 11
52.Midi rolka toaletného papiera, 2 vrstvový, 100 % recycling, do zásobníka CWS, s ražbou, natural biely,12ks/bal ks 69
53.Kvapalný alkoholový prípravok na hygienickú a chirurgickú dezinfekciu rúk a dezinfekciu pokožky, balenie 115 ml, Chiroderm spray, príp. ekvivalent ks 77
54.Utierka s mikrovláknom, vysoko účinná na rôzne druhy povrchu, použitie zasucha aj zamokra, rozmer 20 x 20 cm ks 50
55.Čistiaci a dezinfekčný prostriedok na WC, balenie 750 ml; Domestos príp. ekvivalent ks 62
56.Osviežovač vzduchu, rôzne vône, spray, balenie 300 ml; ks 1074
57.Prostriedok proti plesniam s rozprašovačom, objem 500 ml; Savo, príp. ekvivalent ks 45
58.Mydlový koncentrát, žltý s citrónovou vôňou, balenie 500 ml; CWS Standard Best, príp. ekvivalent ks 6
59.Vrece PE modré, hrúbka min 60 mikrónov, rozmer 70 x 110 cm, balenie v rolke po 25 ks bal 101
60. Plastový pohár na studené nápoje, materiál PS, farba biela, objem 200 ml, balenie po 100 ks bal 298
61.Sprej proti prachu na drevený nábytok, balenie 250 ml; Pledge príp. ekvivalent ks 25
62.Kocky do pisoáru, pevný prostriedok pohlcujúci pachy, balenie 1 kg ( =ks) ks 39
63.Mydlo tekuté s dávkovačom, balenie 500 ml ks 544
64.Čistiaci sprej na biele tabule na alkoholovej báze, biologicky odbúrateľný, objem 250 ml ks 9
65.Plastová WC kefa s nádobkou ks 157
66.Mydlo hotelové klasické, balenie 200 ks po 15 g bal 3
67.WC gél s antibakteriálnymi prísadami, zabraňuje usadzovaniu vodného kameňa, balenie 400ml, Q Power, príp. ekvivalent ks 112
68.Špeciálna čistiaca sada na čistenie malej bankovej (verifikačnej) techniky ks 11
69.Toaletný papier 2 vrstvový z nerecyklovaného bieleho papiera bez perforácie, maxi rolka fí 26 cm, dĺžka návinu/šírka 360 m/10cm; 6ks/bal, ks 1535
70.Čistiaci sprej na umelé hmoty bez alkoholu, ekologicky nezávadný, nehorľavý s antistatickými účinkami, objem 250 ml ks 6
71.Rukavice gumené jednorazové č. 8 M ( ks=pár) ks 62
72. Mydlo tekuté do dávkovača vo forme instantnej  peny, pri dávkovaní vytvára okamžite penu, balenie 1 l na cca 2000 umytí; DEB Foamer alebo ekvivalent ks 22
73.Sprej na hmyz, balenie 400 ml ks 65
74.Vrecká do odpadkového koša (mikroténové), rozmer 50 cm x 60 cm, balenie po 50 ks bal 37
75.Kôš na smeti z PVC s odnímateľným kolísavým vrchnákom, objem min. 9 l, CURVER CLICK savana, alebo ekvivalent ks 53
76.Plastový pohár na teplé nápoje, materiál PS, farba hnedá a vnútro biele, objem 200 ml, balenie po 100 ks bal 30
77.Hubka na riad, pevne spojené vrstvy drôtenky s molitanom, balenie po 10 ks, profilovaná, rozmer jednej hubky 9,5x7x4,5 cm bal 106
78.Prášok na čistenie riadu, 500 gr, DIXI, alebo ekvivalent ks 25
79.Ciroková metla s drevenou rúčkou, dĺžka rúčky min 120 cm, šírka metly min 30 cm, 5 x prešívaná ks 20
80.Zásobník na igelitové vrecká na hygienické vložky, rozmer 100x135x25 mm, pochrómovaný plast ks 45
81.Papierové utierky rolované, 6 ks v balení, dvojvrstvové, gramáž 2x21,5 gr/m2, návin 100 m v jednej rolke, váha 1 rolky 1,016 kg, 100% celulóza, belosť ISO 81%, šírka rolky 21 cm, priemer rolky 16 cm, priemer dutinky 5 cm, bez perforácie a podtlače, CWS. bal 864
82.Toaletný papier dvojvrstvový, farba biela, materiál - prvorecykel, belosť ISO 87%, gramáž 2x16,5 gr/m2, návin 44 m v jednej rolke, počet útržkov 400 ks v jednej rolke, priemer rolky 11,8 cm, priemer dutinky 4,5 cm, šírka rolky 11 cm,váha 1 rolky 0,144 kg, počet ks v balení 8, perforácia a podtlač - áno. bal 1873
83.Toaletný papier trojvrstvový, farba biela, belosť ISO 80%, materiál - 100% celulóza, gramáž 3x15 gr/m2, návin 29,2 m v jednej rolke, počet útržkov 250 ks v jednej rolke, priemer rolky 11,5 cm, priemer dutinky 4,5 cm, šírka rolky 9,5 cm, váha 1 rolky 0,11 kg, počet ks v balení 8 roliek, perforácia a podtlač - áno. bal 1784
84.Mydlová pena Soap Bestfoam Mild 500, balenie po 12 ks, objem náplne 500 ml/ks, váha náplne 0,546 kg/ks, rozmer 8,5 x 16 x 6 cm/ks, pH skin neutral 4,9 - 5,4, CWS. ks 1530
85.Náplň do osviežovača vzduchu 695 Frutto - Air Controll Refill Frutto / Refill Set Frutto AC III., broskyňová vôňa, balenie po 50 ks, obsah náplne 85 ml/ks, váha náplne 0,1 kg/ks, rozmery 5,4 x 5,4 x 5,5 cm/ks, CWS. ks 595
86.Náplne do osviežovača vzduchu: 630 - Sweet orange, alebo 631 - Flower rain, alebo 632 - Peach heaven, Air Bar Refill CWS, pomarančová, kvetinová alebo broskyňová vôňa, balenie po 8 ks, obsah náplne 80 ml/ks, váha náplne 0,098 kg/ks, rozmery 6,84 x 8,9 x 6 cm/ks, CWS. ks 122
87.Soľ do umývačky riadu, 1,5 kg, Finish, alebo ekvivalent ks 44
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Vrátane dopravy na miesta plnenia - Bratislavský kraj: Bratislava 3 rôzne adresy, Trnavský kraj:Trnava, Dunajská Streda, Galanta, Senica, Trenčiansky kraj:Trenčín, Považská Bystrica, Prievidza,  Nitriansky kraj:Nitra,Nové Zámky, Komárno, Levice, Topoľčany, Banskobystrický kraj: Banská Bystrica, Lučenec, Rimavská Sobota, Žiar nad Hronom, Zvolen, Žilinský kraj:Žilina, Čadca, Dolný Kubín, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Martin, Prešovský kraj: Prešov, Bardejov, Humenné, Poprad, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov nad Topľou, Košický kraj : Košice 2 rôzne adresy, Michalovce, Rožňava,
Spišská Nová Ves, Trebišov. Súčasťou predmetu zákazky sú všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky.
2.Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od učinnosti zmluvy. Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a jednotkových množstiev uvedených v časti Technické vlastnosti pre údaj MAXIMUM
3. Dodávateľ bude dodávať tovar objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody, a to podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá tovaru pri jednotlivých dodávkach, najmenej 2 x do mesiaca. Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od dodávateľa celkové množstvo tovaru a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aký tovar od dodávateľovi kúpi.
4. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam pracovísk objednávateľa – miest plnenia, bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody. V prípade zmeny, zrušenia alebo vzniku nového pracoviska objednávateľa počas platnosti rámcovej dohody oznámi objednávateľ dodávateľovi túto skutočnosť v lehote najneskôr 5 pracovných dní odo dňa vzniku uvedenej skutočnosti, elektronickou formou na e-mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa.
5. Zmluvné strany si vzájomne dohodnú kontaktné osoby pre obdobie platnosti rámcovej dohody bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody.
6. Tovar bude dodávaný na základe elektronických objednávok objednávateľa odoslaných v elektronickom objednávkovom systéme, zriadenom na web stránke dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov tovaru – predmet objednávky, požadované množstvo tovaru, miesto plnenia, termín dodania tovaru do miesta plnenia a cenu tovaru v členení bez DPH, sadzba DPH a cena vrátane DPH. Cena bude uvedená v jednotkových cenách pri jednotlivých druhoch tovaru, aj ako celková cena za objednané množstvo tovaru. V objednávke kupujúci uvedie zamestnanca oprávneného na prevzatie tovaru v mieste plnenia.
7. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť funkčnosť a dostupnosť elektronického objednávkového systému počas doby platnosti tejto rámcovej dohody. Prípadné plánované odstávky elektronického objednávkového systému je povinný oznámiť objednávateľovi 5 pracovných dní vopred.
8. Dodávateľ zabezpečí prístup do svojho elektronického objednávkového systému, podľa bodu 6, pre všetky nákladové strediská objednávateľa (minimálne 9 nákladových stredísk) + pre administrátorov so zabezpečením nasledovných požiadaviek objednávateľa:- zadanie žiadanky priamo z nákladového strediska,- schválenie žiadanky,- prevzatie žiadanky do hromadnej objednávky,- potvrdenie objednávky (hromadnej žiadanky),- potvrdenie prevzatia tovaru zadávateľom žiadanky,- vystavenie faktúry podľa potvrdenej hromadnej objednávky,- prístup k dodacím listom v katalógu dodávateľa,-
- stanovenie finančných objemov pre jednotlivé nákladové strediská, - možnosť doplniť v katalógu zákaznícky kód položky objednávateľom, - možnosť kedykoľvek zobraziť prehľad realizovaných objednávok, spolu s ich stavom, hodnotou a dátumom vystavenia, resp. dodania.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi v elektronickom objednávkovom systéme, ak objednávateľ v objednávke vzhľadom k povahe zákazky nestanoví dlhšiu lehotu dodania. Doručenie objednávky bude potvrdené formou správy o doručení objednávky, automaticky zaslanej elektronickým objednávkovým systémom na email oprávnenej osoby objednávateľa.
10. Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi zaslanie faktúry elektronicky vo formáte .txt a pdf.. Faktúra musí obsahovať okrem iného nasledujúce položky: - zákaznícky kód položky, - názov položky, - objednané množstvo, - merná jednotka, - cena za mernú jednotku, - nákladové stredisko objednávateľa, - miesto dodania tovaru, - dátum dodávky tovaru.
11. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a platnou rámcovou dohodou, že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v objednávke a v lehote podľa bodu 9.
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred.
13. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude viditeľne vyznačený typ výrobku, jeho názov a iné identifikačné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia podľa objednávky objednávateľa a zloženie v mieste plnenia podľa objednávky objednávateľa.
14. Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec objednávateľa, uvedený v čiastkovej objednávke, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie nepoškodeného tovaru, zodpovedajúceho objednávke svojím podpisom na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním požadovaného tovaru do konkrétneho miesta plnenia objednávateľa v zmysle objednávky.
15. Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia.
16. Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody kúpnu cenu na základe faktúr, ktoré je dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa
17. Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa ich preukázateľného doručenia objednávateľovi.
18. V prípade, ak sa po uzatvorení rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané
po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
19. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa rámcovej dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu.
20. V prípade, že tovar bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na tovare, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád tovaru.
21. Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie.
22. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil.
23. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
24. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a následne uplatnením ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b tohto zákona. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. v platnom znení.
25. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom.
26. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet rámcovej dohody sám. Objednávateľ je oprávnený
od rámcovej dohody odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
27. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania rámcovej dohody známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu rámcovej dohody, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia rámcovej dohody, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená účastníkmi rámcovej dohody formou písomného dodatku k rámcovej dohode. O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať kupujúceho, pričom je povinný zároveň predložiť kupujúcemu čestné prehlásenie, že subdodávateľ,
ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny celkom vrátane DPH.
28. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákone č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov.
29. Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť aj v nasledujúcich prípadoch: - dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o výmaze dodávateľa alebo niektorého subdodávateľa dodávateľa podľa § 12 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o registri partnerov verejného sektora“), - dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o pokute uloženej dodávateľovi podľa § 13 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora,
ak je dodávateľ - partner verejného sektora viac ako 30 dní v omeškaní so zápisom novej oprávnenej osoby (§ 10 ods. 2 tretia veta zákona o registri partnerov verejného sektora), - ak dodávateľ alebo subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
30. V prípade, že nie je splnená povinnosť podľa § 11 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora, alebo ak je dodávateľ v omeškaní so splnením povinnosti podľa § 10 ods. 2 tretej vety citovaného zákona, nie je objednávateľ v omeškaní, ak z tohto dôvodu neplní, čo mu ukladá táto zmluva.
31. V prípade, že objednávateľ nevyužije právo odstúpiť od zmluvy v zmysle § 15 ods. 1 zákona o registri partnerov verejného sektora, má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty zo strany dodávateľa vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny celkom vrátane DPH.
32. V prípade odstúpenia rámcová dohoda zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia.
33. V prípade predčasného ukončenia rámcovej dohody si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe rámcovej dohody, o čom vyhotovia písomný protokol.
34. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
35. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy.
36. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy.
37. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť.
38. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
39. Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti podľa tejto zmluvy sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zo zmluvných strán je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov.
40. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán.
41. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany.
42. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, akéhokoľvek porušenia zmluvy, na doručovanie faktúr alebo účtovných dokladov (vrátane ich príloh), sa nepoužije e-mail.
43. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh.
44. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný cenník hygienických potrieb podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
45. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom uvedeným v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS
46. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa    považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo   objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Množstvo v zmysle časti Tech. vlastnosti - Maximum

95 273,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2020 10:57

19.03.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 795
 18
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.03.2020 11:28 - Vstupná ponuka 95 260,80 € Cena s DPH
19.03.2020 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 95 229,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS