• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2020 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2020 10:05

Detail zákazky Z20205540

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2020 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2020 10:05

Základné údaje

Z20205540

OF-211197

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4503435

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

36531774

MEDIS Nitra, spol. s r.o.

Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pľúcne ventilátory na dlhodobú riadenú aj podpornú pľúcnu ventiláciu pacienta

Zdravotnícke prístroje, ventilátor na umelú ventiláciu pľúc, transportný ventilátor, univerzálny dýchací prístroj, servoventilátor

  • 33157400-9 - Lekárske dýchacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pľúcne ventilátory na dlhodobú riadenú aj podpornú pľúcnu ventiláciu pacienta
Funkcia
Servoventilátor / dýchací prístroj na dlhodobú riadenú aj podpornú pľúcnu ventiláciu, určený pre všetky vekové kategórie, umožňujúci invazívnu a neinvazívnu ventiláciu s dôrazom na čo najprirodzenejšie dýchanie, bezpečné a efektívne odpájanie.
Pľúcny ventilátor vhodný pre dlhodobú ventiláciu detských, dospelých pacientov a novorodencov (minimálne formou opcie), na jednotke intenzívnej starostlivosti/anesteziologicko-resuscitačných oddeleniach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pľúcny ventilátor na dlhodobú riadenú aj podpornú pľúcnu ventiláciu pacienta Hamilton C3 alebo "ekvivalent" ks 1
Pľúcny ventilátor na dlhodobú riadenú aj podpornú pľúcnu ventiláciu pacienta HAMILTON S1alebo "ekvivalent" dodávka vrátane kompresora ks 1
- veľkosť farebného dotykového TFT displeja " 8
- počet otočných koliesok stojanu ks 4
- počet brzdených koliesok stojanu ks 2
- prevádzková teplota prostredia v rozsahu °C 10-40
- vlhkosť prostredia pri prevádzke (bez kondenzácie) v rozsahu % 10 - 90
- prevádzkový atmosférický tlak v rozsahu mbar 700-1060
- prevádzková hlučnosť dB 49,5
- vstavaný nabíjateľný zdroj energie na prevádzku ventilačných režimov v dĺžke min. 240
- napájanie elektrickou energiou V/Hz 230/50
- napájanie, jednosmerné v rozsahu V 20-30
- napájanie stlačeným O2 v rozsahu kPa 280 - 600
- akustický alarm s nastaviteľnou úrovňou hlasitosti kontinuálne alebo v krokoch počet krokov 10
- jednorazový dychový objem pre režim dospelých a deti (VT) v rozsahu ml 20-2000
- inspiračný čas (TI) v rozsahu sek. 0,2 – 10
- prietokový trigger v rozsahu l/min OFF a 1-20
- frekvencia tlakovo riadenej ventilácie v rozsahu dych/min. 1-80
- frekvencia objemovo riadenej ventilácie v rozsahu dych/min. 1-80
- frekvencia neinvazívnej ventilácie v rozsahu dych/min. 1-80
- objem prietoku pri neinvazívnej ventilácia vysokoprietokovým kyslíkom (HiFlowO2,FiO2,Flow) v rozsahu l /min 2-80
- PEEP / CPAP v rozsahu ( vrátane prípadnej tlakovej podpory) cmH2O 0-60
- nastaviteľný špičkový prietok v rozsahu l /min 0-250
- koncentrácia O2 v rozsahu % 21–100
- trendy hod. 72
Aktívny zvlhčovač ks 1
kapacita pri invazívnom použití mg/L 33
kapacita pri neinvazívnom použití mg/L 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pľúcny ventilátor na dlhodobú riadenú aj podpornú pľúcnu ventiláciu pacienta dotykový TFT displej s možnosťou zablokovania displeja na dotyk
- Terapia vysoko prietokovým kyslíkom (HFOT)
- možnosť ovládania prístroja pomocou mechanického otočného / potvrdzovacieho tlačidla a mechanických tlačidiel priamej voľby v prípade poruchy a zablokovania dotykového displeja
- mobilný prístroj
- pojazdný stojan na otočných kolieskach
- zdravotnícke zariadenie
- Slovenské/české menu
- prístroj ľahko demontovateľný zo stojanu pri transporte pacienta bez použitia nástrojov
- vstavaný nabíjateľný zdroj energie
- zabudovaná turbína alebo kompresor
- graficko-dynamické vyobrazenie podoby pacientskych pľúc na monitore, zobrazenie v reálnom čase, synchrónne s dychmi pacienta, interptertujúce objem nádychu, elasticitu, rezistenciu
- komunikačné rozhrania USB alebo RS232, privolanie sestry, CO2
- alarm: akustický, optický
- užívateľom nastaviteľné alarmy : respiračný objem, apnea, nízky / vysoký minútový objem, vysoký tlak, nízka / vysoká frekvencia, koncentrácia kyslíka, odpojenie, strata PEEP, alarm
- snímača prietoku, výpadok napájania
- optický alarm minimálne tri rôzne zobrazenia (farby) podľa závažnosti
- nebulizácia v základnej konfigurácii prístroja
- automatická kompenzácia úniku pri invazívnej a neinvazívnej ventilácii s automatickým nastavením citlivosti triggerov pre optimálnu synchronizáciu s dychmi pacienta.
- prípojky : NF, NIST, DISS
Ventilačné režimy: Adaptívna ventilácia v uzatvorenej slučke, kompletný systém ventilácie umožňujúci zabezpečovať a riadiť minútovú ventiláciu pacienta pri plynulom prechode od plne riadenej, cez striedavú až po
pokračovanie spontánnu ventiláciu pacienta pri snahe o dodržanie ideálnej frekvencie dýchania, ochrana pred volutraumou a barotraumou. (napr. ASV, PSV,VC-MMV)
- tlakovo riadená ventilácia (napr. PCV)
- tlakovo riadená ventilácia synchronizovaná (napr. PSIMV, PRVC)
- tlaková podporná ventilácia (napr. SPONT,CPAP)
- ventilácia na dvoch úrovniach s tlakovou podporou (napr. DuoPAP. SIMV
- spontánna ventilácia s tlakovou podporou, PEEP s variabilnou frekvenciou (napr. PS-Pro)
- objemovo riadená ventilácia (napr. (S)CMV/APVcmv, VCV)
- objemovo riadená ventilácia synchronizovaná (napr. SIMV/APVsimv)
- neinvazívna ventilácia (napr. NIV, PSV-VNI, CPAP, APVR)
- neinvazívna ventilácia s časovaním (napr.NIV-ST)
- neinvazívna ventilácia vysokoprietokovým kyslíkom (napr. HiFlowO2,FiO2,Flow )
- Apnoe ventilácia (Safety ventilation)
- slučky P-V; V-Flow; P-Flow; V-CO2;
- vizuálne zobrazenie závislosti ventilácie s rozdelením do skupín oxygenácia, eliminácia CO2, pacientska aktivita na displeji prístroja
- krivky v reálnom čase tlaková; objemová; prietoková; objemová kapnografia (CO2 -mainstream)
Trendy pre: SpO2, volumetric CO2, sidestream CO2, Loops: P-V, V-Flow, P-Flow, V-CO2, 1, 6, 12, 24, a 72 hod.
Možnosť rozšírenia zariadenia o ventilačný režim pre novorodencov alebo už súčasť zariadenia nosová tlaková ventilácia (napr. nCPAP)
- nosová tlaková riadená ventilácia (nCPAP-PC)
Príslušenstvo: držiak
- tlaková prívodná hadica O2
- kompletný dýchací okruh so zabudovaným prietokovým senzorom
- stojan -slúži zároveň ako držiak kyslíkovej tlakovej nádoby
- úchyt pre aktívny zvlhčovač
- nastaviteľné rameno pre dýchací okruh
- aktívny zvlhčovač
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ je v zmysle  § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený  do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 2 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejnému obstarávateľovi za posledné 3 mesiace na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy pre kategóriu ZT IIa.  a viac.
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Požaduje sa do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi poštou alebo mailom podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom alebo dovozcom ponúkaného tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy .
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 3 kalendárne dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať a podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Predávajúci môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záruka na turbínu (vstavaný zdroj vzduch) minimálne 5 rokov od spustenia do prevádzky
Záruka na zariadenie minimálne 2 roky od spustenia do prevádzky
Nástup servisného technika od nahlásenia poruchy maximálne do 48 hodín

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

20.03.2020 10:05 — 23.03.2020 15:05

2,00 ks

88 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.03.2020 08:11

19.03.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 529
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2020 09:28 - Vstupná ponuka 88 000,00 € Cena bez DPH
16.03.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 88 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS