• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2020 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 10:20

Detail zákazky Z20205389

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2020 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2020 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2020 10:20

Základné údaje

Z20205389

OF-144515

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4507291

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A480 g

papier do fotokopírky, papier na písanie papier do tlačiarní

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A480 g
Funkcia
kvalitný biely multifunkčný papier pre každodenné kopírovanie a tlač
papier do laserových a atramentových tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papier Xerox A4, 80g /m2 krab 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Papier Xerox A4, 80g / 500 ks. Formá A4, 80g/m2, farba biela, balenie 500 ks, musí spĺňať EN 12281 požiadavky pre rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706. áno
1. Počet kusov papiera v balíku 500
1. Počet kusov balíkov v krabici 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad )
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS,podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ dodá pri každej objednávke potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou,dodacím listom a tovarom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 100,00 krab.

13 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.03.2020 08:24

23.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 35
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2020 09:14 - Vstupná ponuka 13 750,00 € Cena bez DPH
18.03.2020 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 12 925,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS