• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2020 11:30

Detail zákazky Z20205387

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2020 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2020 11:30

Základné údaje

Z20205387

OF-211058

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4517051

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

35917601

LOGART s.r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zápisníky a perá s potlačou

Guľôčkové perá s potlačou, zápisníky s potlačou

  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 22816000-3 - Bloky
  • 22816100-4 - Poznámkové bloky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Guľôčkové plastové pero s potlačou
Funkcia
Písanie, propagácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ pera guľôčkové
Materiál plast
Povrch tela pera lakovaný, vhodný na potlač
Hrot stredný
Náplň vymeniteľná
Farba náplne modrá
Materiál doplnkov (špička pera, vypínanie) plast
Potlač dvojfarebná potlač s logom a trojriadkovým textom (ďalej len "logo") podľa dizajn manuálu
Farba tela pera biela, červená, modrá
Vzor pera v prílohe vzor pera č. 1, 2 a 3
 2. Zápisník A5 s potlačou
Funkcia
Zapisovanie poznámok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zápisníka linajkový
Veľkosť A5
Počet strán 130
Materiál papier
Povrch tela plast, resp. tvrdený papier, vhodný na potlač
Farba tela biela, červená, modrá
Potlač dvojfarebná potlač s logom a trojriadkovým textom (ďalej len "logo") podľa dizajn manuálu, veľkosť cca 7x 3 cm
Vzor zápisníka v prílohe vzor zápisníka č. 1, 2 a 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na 9 miest plnenia v rámci Slovenska.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Grafický návrh loga vo forme dizajn manuálu, na potlač pier a zápisníkov, zašle objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní po zverejnení zmluvy v Centrálnom registri zmlúv (CRZ).
Objednávateľ zašle dodávateľovi presný rozdeľovník s adresami miesta plnenia a údajmi o kontaktných osobách  do 3 dní po zverejnení zmluvy v CRZ.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch pier a zápisníkov do 3 pracovných dní od doručenia loga objednávateľom, pričom dodávateľ predloží vzorky pier  a zápisníkov s potlačou loga na odsúhlasenie.
Objednávateľ do 24 hodín odsúhlasí alebo odmietne navrhovanú realizáciu potlače loga.   Bez udelenia súhlasu na potlač loga má objednávateľ právo, neprevziať realizovaný predmet zákazky.
Objednávateľ neumožňuje čiastkové plnenie.
Súhrnná faktúra na základe dodacích listov potvrdených objednávateľom v jednotlivých miestach plnenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

28.04.2020 13:00

1,00 zákazka

21 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2020 15:13

30.03.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 72
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2020 15:50 - Vstupná ponuka 21 228,00 € Cena s DPH
30.03.2020 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 16 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS