• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2020 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 08:35

Detail zákazky Z20205386

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2020 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 08:35

Základné údaje

Z20205386

OF-208147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4502093

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálne a technické plyny

medicinálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a zásobovacej stanice

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44612000-3 - Kontajnery na skvapalnené plyny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne a technické plyny
Funkcia
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kyslík medicinálny kvapalný m3 86500
kyslík medicinálny plynný 0,43 m3 F02 P200 bar fľaša 5
kyslík medicinálny plynný 0,43 m3 F02 P200 bar integrovaný ventil fľaša 180
kyslík medicinálny plynný 1,61 m3 F10 P150 bar fľaša 9
kyslík medicinálny plynný 1,61 m3 F10 P150 bar integrovaný ventil fľaša 80
kyslík medicinálny plynný 10 m3 F50 P200 bar fľaša 3
kyslík plynný technický 10,8 m3 F50 P200 bar fľaša 1
stlačený vzduch 6 m3 F40 P150 bar fľaša 3
stlačený vzduch medicinálny 6 m3 F40 P150 bar fľaša 5
stlačený vzduch medicinálny 0,3 m3 F2 P150 bar fľaša 3
oxid dusný medicinálny + O2 50/50 2,8 m3 F10 P170 bar fľaša 2
oxid dusný medicinálny F50 37,5 kg fľaša 35
oxid dusný medicinálny F10 7,5 kg fľaša 6
acetylén technický F50 8 kg fľaša 1
oxid uhličitý medicinálny 20 kg fľaša 20
oxid uhličitý medicinálny 7,5 kg fľaša 150
oxid uhličitý so sifónom  20 kg fľaša 2
dusík kvapalný s dovozom 1 m3 6500
oxid uhličitý potravinársky 20 kg fľaša 20
denný nájom oceľová fľaša 1 fľaša / deň 100x365 (36500)
denný nájom na fľaše medicinálny kyslík s integrovaným ventilom 2l 1 fľaša / deň 80x365 (29200)
denný nájom na fľaše medicinálny kyslík 2l 1 fľaša / deň 2x365 (730)
denný nájom na fľaše medicinálny kyslík s integrovaným ventilom 10 l 1 fľaša/deň 45x365 (16425)
dlhodobé nájomné oceľová fľaša 1 fľaša/deň 60x365 (21900)
dlhodobé nájomné medicinálny kyslík s integrovaným ventilom 2l 1 fľaša/deň 33x365 (12045)
dlhodobé nájomné medicinálny kyslík 2l 1 fľaša/deň 5x365 (1825)
dlhodobé nájomné medicinálny kyslík s integrovaným ventilom 10l 1 fľaša/deň 17x365 (6205)
Prepravné oceľová fľaša ks 525
Prepravné kvapalný dusík dodávka 48
Prepravné kvapalný medicinálny kyslík dodávka 15
Poplatky súvisiace s dodaním fliaš (ADR, Palivový, Dialničný, Reciklačný) ks 525
Poplatky súvisiace s dodaním kvapalného dusíka dodávka 48
Poplatky súvisiace s dodaním kvapalného medicinálneho kyslíka dodávka 15
nájomné zásobník na kvapalný medicinálny kyslík o objeme 11 t 1 zásobník / mesiac 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového / faxového objednania a umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu.
Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky a v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
Odparovacia stanica:
dodávateľ inštaluje vlastné zariadenie s kapacitou cca 11t:
- odparovacia stanica na kvapalný medicinálny kyslík - 1 ks, odparovač - 2 ks, potrubné rozvody v rámci odparovacej stanice tvoria vlastníctvo dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby
- dodávateľ, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál objednávateľa)
- objednávateľ v súlade s projektovou dokumentáciou na svoje náklady k termínu inštalácie zásobovacieho zariadenia zabezpečí inštalačnú plochu ako aj vhodné prečerpávacie plochy a príjazdové cesty pre cisterny, montážne otvory, položenie potrebných energetických prípojok, elektrický rozvádzač a pod. Objednávateľ počas montáže poskytne poverenému zamestnancovi dodávateľa nevyhnutne potrebnú súčinnosť.
- dodávateľ na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia.
- objednávateľ umožní dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhl. č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia:
a) odstránenie všetkých objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
c) vykonanie pravidelných kontrol zásobovacieho zariadenia minimálne v rozsahu:
c.1) pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže
c.2) prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne
d) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt
e) dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom
f) dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť pre prípad zmeny zásobníkovej stanice a to prípadne aj poskytnutím prenosného zásobníka na medicinálny kyslík.
- objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu:
a) objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie
b) objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov
c) objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním.
d) objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník objednávateľa alebo poverený pracovník dodávateľa.
e) objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis
f) objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu ak je to potrebné poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva
g) objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť
h) objednávateľ zabezpečí aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov
i) objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia a oznámi dodávateľovi potrebu opráv bez zbytočného odkladu
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
V prípade, že kupujúci obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Doplnená alebo novo vystavená faktúra je splatná 60 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH, výšku nájmu a poplatkov a to do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa -
-tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú požiadavky postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou bude neplatný  v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka. Prípadný súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dĺžnik udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzsjúci písomný súhlas MZ SR.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Okrem uvedených poplatkov v opisnom formulári si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy na zásobníku pre kvapalný medicinálny kyslík Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

93 491,00 ks/m3

161 723,74

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.03.2020 10:44

17.03.2020 10:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2020 11:56 - Vstupná ponuka 161 690,00 € Cena bez DPH
17.03.2020 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 161 590,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS